{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

Min hund har født 4 lækre hvalpe {{forumTopicSubject}}

Hej håber der er nogle der kan svare på mit spørgsmål smiley Jeg har en hund som fødte 4 hvalpe igår smiley Hun er japansk spids kvart pomerania . Faren til hvalpene er en dansk svensk gårdhund. Hvordan vil hvalpenes pels blive og hvornår kan man begynde at se det ? Håber der er nogle der kan hkælpe mig smiley

Hilsner Henriette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund har født 4 lækre hvalpe
  • #1   15. apr 2014 Der er vist kun én ting , der kan siges med sikkerhed ....... Den bliver ikke hårløs ... smiley

• #2   15. apr 2014 Lol Bitten!

Der er ingen der kan forudse udfaldet.. Hvalpe i sådan et kuld, kan være meget forskellige smiley

• #5   15. apr 2014 Og det er du helt 100 på smiley smiley hun har fået en hvalp før og den ligner en dansk svensk gårdhund bortset fra ørene der stritter og halen krøller smiley Men nu kom der jo fire den her gang så måske man var heldig en af dem kom til at ligne moren smiley

• #7   15. apr 2014 Ja det er noget af en blanding og os lidt en upser, men nu var hun jo pænt stor ligepludselig og så var der ikke rigtig andet at gøre end at hun fødte dem smiley De er jo super søde og slet ikke til at stå for, og ville bare sådan ønske at bare en af dem blev langhåret, det kunne se så sødt ud smiley

• #8   15. apr 2014 det var egentlig slet ikke meningen hun skulle have hvalpe, men naboens hund og hende sad ligepludselig sammen en dag og tænkte ikke der kom noget ud af det, men nu ligger hun med fire lækre hvalpe smiley

• #10   15. apr 2014 tusind tak det var jeg faktisk slet ikke klar over smiley men nu er haven indhegnet så de ikke kan komme i nærheden af hinanden længere, nu har hun fået lov at prøve og få hvalpe bare ærgeligt det ikke var en japansk spids smiley

• #12   15. apr 2014 Jytte B ja det var os det jeg tænkte, men man kunne jo håbe bare lidt på at den blev en smule langhåret... Den sidste hun fik er ikke langhåret den ligner en gårdhund på en prik bortset fra de strittende øre og den krøllede hale smiley

• #14   16. apr 2014 i dit fotoalbum har du et billede af kikis hvalp fra oktober ? så der har været en upser før eller ?

• #15   16. apr 2014 Ih Guder..............

Nu har jeg haft tæve i ganske mange år efterhånden. Der har aldrig været en ups parring eller bare nærved. Jeg undre mig til stadighed over, de utallige tråde vi læser her på HG om ups parringer, i nogle tilfælde endda sket flere gange for samme ejer. Hvordan kan man da være så lemfældig med sin tæve? Det er jo så nemt at undgå, med mindre der er tale om hannen har lavet indbrud i hjemmet.

Nej der bliver jo nok ikke en langhåret hvalp denne gang heller.
    Jeg ser i min glaskugle dette kuld nok ikke bliver det sidste. Næste gang hun bliver ups parret bliver det jo så nok bare med en langhåret et eller andet han.

• #18   16. apr 2014 Jeg vil sige tillykke med dine små hvalpe Om det er en ups eller ej

• #19   16. apr 2014 Men kan se at den fik hvalpe i oktober med samme hanhund Var det også en ups

• #20   16. apr 2014 Det var ikke længe hun fik lov til at gå mellem løbetider. Håber da hun ikke skal have hvalpe før tidligst om 1 år... Lidt synd hun får hvalpe så tæt på hinanden. ½ år er ikke lang tid for tæven til at komme tilbage i form igen smiley

• #21   16. apr 2014 Øv... Stakkels tæve smiley

• #24   16. apr 2014 I for mig lidt til at lyde som om jeg er en dårlig hunde ejer ... Den første gang var ikke en upser der rendte de sammen netop for at hun kunne prøve at få en hvalp. Anden gang var en stor upser da havene var blevet hegnet ind så han hunden ikke kunne komme i nærheden af kiki , men det lykkedes ham desværre og komme under hegnet og så sad de sammen en gang og det er der så kommet 4 hvalpe ud af ... Jeg ved godt at det er rigtig synd for kiki og skide ærgeligt at hun ikke har haft en chance for at komme på dupperne igen ... Jeg troede virkelig ikke på at hun blev gravid deb her gang for sidste gang hang de sammen rigtig mange gange før der skete noget ... Men altså nu har hun fire lækre hvalpe og de er sunde og raske smiley og nej hun skal ikke parres mere, nu er det sket to gange og bare rigtig ærgeligt at hun så ikke fik lov med en af sine egne racer men sket er sket og jeg er ihvertfald ikke en dårlig hunde ejer smiley

• #28   16. apr 2014 Når nu skaden er sket, så håber jeg da ved gud at det er hendes sidste kuld..

Jeg kommer til at tænke på vores første hund Nala. Hun kom fra et sted hvor moren fik hvalpe ved hver løbetid, faren var naboens BC, som hver gang hoppe ind af et staldvindue.

Jeg ved ikke hvad vi tænkte på, og hvordan vi turde tage hende til os... heldigvis var hun en vidunderlig hund..

• #29   16. apr 2014 Som jeg har skrevet tidligere skal hun ikke have flere hvalpe !!!!!! Jeg er jo altså ikke dum i hovedet og ved sgu godt det ikke er fair over for hunden og få hvalpe så tidligt efter den anden ... Men det var jo slet ikke det spørgsmålet gik ud på at jeg skulle rakkes ned på og fortælles hvor dårlig en hunde ejer jeg er smiley smiley På det anden side var hun så langt henne da vi fandt ud af det og ville egentlig ha dem alle slået ihjel. Men jeg vælger at være optimist og håbe på de bliver solgt. Jeg kan slet ikke få mig selv til at slå dem ihjel når de er født ... Og kiki er virkelig en super mor der bare er der for hendes hvalpe ... Og den med at du kan se i din glas kugle at hun skal have hvalpe igen, det skal hun IKKE !!!!! Det er sidste gang og så bliver hun sterileseret når naboen ikke kan finde ud af og kasterer deres hanhund

• #31   16. apr 2014 Ai sletter den tråd i læser jo overhovedet ikke hvad jeg skriver ... De bliver vel slået ihjel hvis hun bliver tømt samtidig med sterrelisering jeg har på intet tidspunkt sagt jeg vil slå dem ihjel ... Det jeg egentlig søgte svar på var om de kunne blive langhåret smiley latterlige er i at høre på jeg er fandme ikke en dårlig hunde ejer

• #32   16. apr 2014 Jeg syns det er lidt sjovt du giver naboen skylden.... I er vel lige gode om at være sløsede...

• #33   16. apr 2014 Ja men de livede faktisk at få ham kastereret da han splittede deres hjem ad fordi han kunne lugte kiki var i løbetid .. Men ligemeget jeg ved jeg ikke er en dårlig hunde ejer

• #35   16. apr 2014 Tag det roligt du har fået 4 dejlige hvalpe og så er det Håber bare ikke den skal ha hvalpe igen

• #36   16. apr 2014 Jeg håber også du får hvalpene afsat, og er da glad for at høre at det var hendes sidste kuld.

• #39   16. apr 2014 Jeg kan nu heller ikke se , at verden går under , ... fordi den hund har fået hvalpe.

JA..... det er dumt , at få hvalpe så hurtigt efter hinanden.....( men nu fik den jo kun én i forrige kuld.... så mon dog , den er helt " udkørt "... af det.)
    JA ,,,, det er dumt , at man ikke kan passe på , hunden ikke bliver drægtig , når det ikke var meningen .................... men helt ærligt.... så er det heller ikke værre .

Nu er hvalpene der .... de er raske.... tæven passer dem godt ... og er rask..... .... så kan man jo lige så godt nyde dem ...... håbe på , at man får dem solgt .........når man nu en gang ikke kan lave om på det ......

Tillykke med dine hvalpe ..... ( korthåret ...eller .. langhåret ) ...... og får du dem ikke solgt .... tjaaaa..... så har du såmænd bare 5 hunde ,,, de næste 15 - 18 år..
    smiley smiley smiley

• #41   17. apr 2014 Og så er den skid vist slået ?? tak til dem som trodsalt os gir mig lidt medhold kiki er færdig med at få hvalpe og hvalpene er reserverer så det var jo ikke det store problem ...

• #44   17. apr 2014 Jo jeg kan godt ligge billeder ind ??

profilbillede
  • #45   17. apr 2014 Super lækre er de og kiki har slet ikke tid til komme ud og tisse hun ligger troligt hos dem smiley

profilbillede
Kommentér på:
Min hund har født 4 lækre hvalpe

Annonce