518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kender I det? Kender I det?

Kender I det, at man bare venter på at det skal blive sommer, så man kan få sin lille hvalp hjem?? Jeg glæder mig vildt som et barn til juleaften...

Jeg skal have en dalmatiner, og planer at vi skal udstille. Så må tiden vise om vi går videre til at skulle avle smiley

Men nøj jeg glæder mig til at få en lille en hjem i huset.. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender I det?
  • #2   25. sep 2012 Åh ja, kender det alt for godt!! Sidder også bare og venter, venter, venter på at de 6 uger går hurtigt. Kan slet ikke vente smiley

• #3   25. sep 2012 Jeps, vi bestilte en hvalp omkring april/maj i år - tæven skal først parres omkring januar 2013! Men det er bestemt ventetiden værd, selvom det også er lidt svært smiley

• #4   25. sep 2012 Ja inden for dalmatiner. Men har haft 2 schæfer før, og en blandningshund. Men det bliver min første hund med stamtavle og første gang til udstilling og alle de ting. Kæresten har en lab, dog uden stamtavle som han bruge til hygge hund og til jagt. Snakker godt med en kennel og har haft kontakt i knap 2 år, og hun glæder sig meget til at hjælpe mig med at finde en ordentlig avler. Ville vildt gerne have en hvalp fra hendes tæve. Hun er lige blever international champ. tævens far er også international champ..

• #5   25. sep 2012 Jeg ventede i 2 år på min Billie pige, men ja vente tiden værd... Nu har jeg så efter jeg har fået Billie, fået Jackie min anden dsg pige indmønstret. Så nu har hun også stamtavle, det kan man stadigvæk med de dansk/svenske...

Kommentér på:
Kender I det?

Annonce