851 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kontakt til kennel Kontakt til kennel

Nu har jeg for længe siden forelsket mig i en bestemt race og er specielt blevet forelsket i en kennel som laver de smukkeste hunde, lige efter min smag..

Jeg var for nogle år siden på kennel besøg hos flere forskellige for at se racen og lære den at kende. Jeg havde derfor også kontaktet denne kennel da jeg rigtig gerne ville besøge dem - vi havde en god kontakt og jeg beskrev hvem jeg var og hvad jeg ville med den måske fremtidige hund, men da jeg så så spurgte om en dag jeg kunne komme og besøge fik jeg aldrig svar... det virkede jo mærkeligt...

Der er så gået nogle år og nu er hund kommet på tale igen med min nuværende kæreste og snakken har været inde over denne race... jeg har selvfølgelig forsøgt at kontakte denne kennel igen, men faktisk ikke med andet end om vi måtte komme og se hundene. Jeg har igen ikke fået noget svar..
Jeg har forståelse for at man måske har tralvt osv, men bare aldrig at svare... føler mig lidt dum og sidde og vente på et svar der aldrig kommer - og har selvfølgelig lige forelsket mig lige i DEN linie..

Er der bare mig der er dum og burde kigge efter en anden kennel, eller skal jeg forsøge at skrive igen og måske uddybe noget mere eller?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontakt til kennel
  • #1   17. maj 2012 Jeg vil klart foreslå dig at ringe til dem. Det er ikke alle der bruger tid på at svare skriftligt, det behøver det ikke være en dårlig kennel af.

• #3   17. maj 2012 okay det vil jeg gøre imorgen tror jeg - tak for svar.
    Det er jo ikke sådan med os der er vokset op med computer,email og sms smiley

Tak for svar

• #4   17. maj 2012 Jeg kan være længe om at svare på mails, men mobilen tager jeg som regel altid.

• #6   17. maj 2012 Må man være så fræk at spørge hvilken race du er intresseret i?:)

• #7   17. maj 2012 Har den holdning at hvis man oplyser en mailadresse , så kan man i det mindste sætte et autosvar op,således afsender er sikker på mailen er modtaget.

Har man så travlt at man ikke har tid til at svare på mails, så må man fjerne ens adresse fra siden !

• #8   17. maj 2012 ja jeg syntes heller ikke det kan være så svært at svare på mail. det kan kun tage få min.

• #9   18. maj 2012 Når jeg skriver at jeg kan være længe om at svare på mails, så er det fordi at jeg ikke altid tjekker min mail i arbejdstiden, men svarer self. inden for i døgn smiley

• #10   18. maj 2012 Racen er vist underordnet, men kan godt forstå din nysgerrighed smiley
    Har dog ikke lyst til at "hænge" nogen ud..

Fik bare en mærkelig følelse af egentlig at blive valgt fra, uden at nogen havde sagt sådan. Jeg ved det er åndssvagt, for jeg er ligeså slem til selv, måske at få en sms og tænke at det skal jeg lige have undersøgt og for så aldrig at skænke sms'en en tanke igen.

Men med mail, hvor jeg så simpelt spørger om man må komme og se hundene og spørger om en dag tænker jeg bare, at har man tid til at læse sine mails har man også tid til at svare... eller er jeg helt forkert?

Men anyways.. jeg giver denne kennel et kald og så må vi se hvad der sker derfra, ligenu er der stadig nogle år at løbe på mht til hund.

Igen alle sammen, tak for svar smiley

• #11   18. maj 2012 Det skal lige siges at jeg læser også altid mails og besvarer så hurtigt jeg kan. Men fordi man ikke gør det betyder det jo ikke at ens hunde og opdræt ikke er godt smiley

• #12   18. maj 2012 Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en god kennel og nogle super hunde - det er jo også derfor jeg ikke bare "går videre" til den næste...

har jo nærmest allerede selv bestemt at det er der vi skal have hvalp fra når den tid kommer, men manden skal jo også overbevises smiley

Kommentér på:
Kontakt til kennel

Annonce