634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Moar lille vaps er blevet teenager Moar lille vaps er blevet teenager

Er netop kommet hjem fra den værste hudentræning ever.
Peanut forelskede sig i en tæve der ikke burde være i løbetid, men det konstaterede vi at hun nok var ( hun gjorde sig lækker ) selvom hun var det i januar også. Peanut, nærmest hylede og havde 120 % fokus på hende og 0 på mig, puha håber ikke det skal være sådan hver gang. Desvære må man godt have løbske tæver med til træning i vores klub, jeg syntes det er synd for det ødelægger træningen for mange hanhunde.
Han er forøvrigt blevet klippet så måske var det derfor hun ikke kunne står for ham :-)) ( nye foto på profilen)
Hvad gør i andre når der er løbske tæver til træning ??

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Moar lille vaps er blevet teenager
  • #2   24. mar 2012 Hanhundene skal jo lære at fokusere på trods af løbske tæver, så jeg synes det er fair nok. På vores hundeskole, skal man bare blive væk når tæven er højløbsk.

Hvis tæven var i løb i januar, burde hun bestemt ikke være det nu også. Mon ikke din hund bare har forårskuller og måske kunne dufte en anden tæve? Mange tæver går i løb nu.

• #5   24. mar 2012 Tæven stilte sig med numsen til ham , og løftede halen ud til siden, og hun var hævet, så derfor tror vi hun er løbsk igen.
    Krumme, ja det kan du have ret i , men en løbsk tæve kan jo "ødelægge" mange træninger for mange hunde før de lærer at ignorere dem.
    Forøvrigt hvordan lærer jeg ham at ignorere dem ? godbidder hjælper ikke, ikke engang kødpølse og kylling :-))

• #10   24. mar 2012 Nu fik du altså lige en ekstra høj af mig, han er da bare alt for skøn med den klipning smiley Med hensyn til træningen kan jeg ikke bidrage med, da min er kemisk kastreret.

• #11   24. mar 2012 Nadia, tak :-))) kan også være at kemisk bliver min løsning til sidst :-))
    Jeg må vel bare træne det lyder som den eneste vej, og så må jeg klæde mig ud som en kat, for at han skal syntes jeg er sjovere :-)) men hvad gør man ikke for hunden :-))

Kommentér på:
Moar lille vaps er blevet teenager

Annonce