Moar lille vaps er blevet teenager Moar lille vaps er blevet teenager
Er netop kommet hjem fra den værste hudentræning ever.
Peanut forelskede sig i en tæve der ikke burde være i løbetid, men det konstaterede vi at hun nok var ( hun gjorde sig lækker ) selvom hun var det i januar også. Peanut, nærmest hylede og havde 120 % fokus på hende og 0 på mig, puha håber ikke det skal være sådan hver gang. Desvære må man godt have løbske tæver med til træning i vores klub, jeg syntes det er synd for det ødelægger træningen for mange hanhunde.
Han er forøvrigt blevet klippet så måske var det derfor hun ikke kunne står for ham :-)) ( nye foto på profilen)
Hvad gør i andre når der er løbske tæver til træning ??
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.769
Hvis tæven var i løb i januar, burde hun bestemt ikke være det nu også. Mon ikke din hund bare har forårskuller og måske kunne dufte en anden tæve? Mange tæver går i løb nu.
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.202
Krumme, ja det kan du have ret i , men en løbsk tæve kan jo "ødelægge" mange træninger for mange hunde før de lærer at ignorere dem.
Forøvrigt hvordan lærer jeg ham at ignorere dem ? godbidder hjælper ikke, ikke engang kødpølse og kylling :-))
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 83 Svar: 473
jan 2012
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 106 Svar: 4.202
Jeg må vel bare træne det lyder som den eneste vej, og så må jeg klæde mig ud som en kat, for at han skal syntes jeg er sjovere :-)) men hvad gør man ikke for hunden :-))
Moar lille vaps er blevet teenager