888 visninger
|
Oprettet:
Ihh.. Hvor bliver den løbetid af! {{forumTopicSubject}}
Munthe er normalt i løbetid i februar og august.. Efter hendes sidste kuld kom hun så i løbetid i juni sidste år og nu går jeg bare og venter..............
Troede at hun ville komme i løb omkring jul men der skete ikke noget... Tænkte så at det da måtte være i januar.. helle ikke.... og der er ikke sket noget endnu..
Jeg er virkelig utålmodig!!
Det er lidt som at stå og kigge på at brødet bliver ristet.. Det går ikke hurtigere af den grund...
Kan man egentlig få tjekket på en eller anden måde hvor tæt hun er på løbetid??
Det kunne jo være meget rart at vide så man kunne informere hannen...
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 51 Svar: 962
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 856
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.253
Sidste gang (som ikke har været to gange i træk, nej) havde jeg ingen problemer med at komme af med dem til dejlige familier..
Der er heller ikke ret mange sorte dværge i Københavnsområdet så jeg vil bestemt ikke sige at market er mættet herover
sep 2007
Følger: 2 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 208
Fatter virkelig ikke folks "kan den bløde, kan den føde" mentalitet, at folk ser det som en menneskeret at skulle have lov til at avle på deres dyr :s
Men igen, ingen kan jo tale alle disse blandingshunde avlere fra deres idé om at søde lille tæve skal være moar. Så please få i det mindste dyret undersøgt for HD, AD, Patella, øjenlyst, hjertescanning osv. alt efter hvilke racer det er. PLEASE!
sep 2007
Følger: 2 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 208
aug 2007
Dernæst så skriver jeg lige igen at jeg på ingen måde havde nogle problemer med at komme af med dem sidste gang..! Jeg ville aldrig lave hvalpe på hende igen hvis ikke jeg vidste at jeg kunne komme af med dem.. Endda til en meget høj pris..Og nu er mine hvalpe jo ikke blandingshvalpe...
Der er sikkert mange uansvarlige hundeejere der får hvalpe osv men måske du skulle slappe lidt af inden du dømmer mig..
aug 2007
Jeg må prøve at ringe og spørge dyrlægen...
Ihh.. Hvor bliver den løbetid af!