{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Ihh.. Hvor bliver den løbetid af! {{forumTopicSubject}}

Munthe er normalt i løbetid i februar og august.. Efter hendes sidste kuld kom hun så i løbetid i juni sidste år og nu går jeg bare og venter..............
Troede at hun ville komme i løb omkring jul men der skete ikke noget... Tænkte så at det da måtte være i januar.. helle ikke.... og der er ikke sket noget endnu..
Jeg er virkelig utålmodig!!
Det er lidt som at stå og kigge på at brødet bliver ristet.. Det går ikke hurtigere af den grund...

Kan man egentlig få tjekket på en eller anden måde hvor tæt hun er på løbetid??
Det kunne jo være meget rart at vide så man kunne informere hannen...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihh.. Hvor bliver den løbetid af!
  • #1   21. feb 2012 Du har en hund uden tavle, og markedet er mættet. Så forstår ikke hvorfor du har så travlt..

• #2   21. feb 2012 Nej der står efter sidste kuld kom hun så i løb i juni, så vil tro det er lidt over et år siden hun har haft hvalpe. MEN som jennifer skriver så er marked mættet så hvorfor lave et kuld??

• #3   22. feb 2012 Jeg har allerede afsat 4 af hvalpene hvis kønnene ellers kommer til at passe og jeg er sikker på at jeg kan komme af med resten hvis der skulle komme flere..
    Sidste gang (som ikke har været to gange i træk, nej) havde jeg ingen problemer med at komme af med dem til dejlige familier.. smiley
    Der er heller ikke ret mange sorte dværge i Københavnsområdet så jeg vil bestemt ikke sige at market er mættet herover smiley

• #4   22. feb 2012 Vil du ikke nok gøre dine hunde, de kommende hvalpe og kommende ejere en STOR tjeneste at få dyrlægetjekket kræene for arvelige sygdomme??

Fatter virkelig ikke folks "kan den bløde, kan den føde" mentalitet, at folk ser det som en menneskeret at skulle have lov til at avle på deres dyr :s
    Men igen, ingen kan jo tale alle disse blandingshunde avlere fra deres idé om at søde lille tæve skal være moar. Så please få i det mindste dyret undersøgt for HD, AD, Patella, øjenlyst, hjertescanning osv. alt efter hvilke racer det er. PLEASE!

• #5   22. feb 2012 ... Og hvad VIL du egentlig gøre hvis du ikke er lige så heldig som sidste gang og tæven smutter de rigtige køn ud? Håber du har plads til 7 hvalpe/unghunde..

• #6   23. feb 2012 Nu er der jo ingen der siger at jeg ikke har fået tjekket min hund inden jeg fik hvalpe på hende sidste gang.. Ved ikke hvor du har læst det henne?!
    Dernæst så skriver jeg lige igen at jeg på ingen måde havde nogle problemer med at komme af med dem sidste gang..! Jeg ville aldrig lave hvalpe på hende igen hvis ikke jeg vidste at jeg kunne komme af med dem.. Endda til en meget høj pris..Og nu er mine hvalpe jo ikke blandingshvalpe...
    Der er sikkert mange uansvarlige hundeejere der får hvalpe osv men måske du skulle slappe lidt af inden du dømmer mig..

• #7   23. feb 2012 Tak for dit svar Balders Moar M smiley

Jeg må prøve at ringe og spørge dyrlægen... smiley

Kommentér på:
Ihh.. Hvor bliver den løbetid af!

Annonce