1.178 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
pris på kejsersnit? pris på kejsersnit?
hej. min lille dame har lige fået et kejsersnit hos min dyrlæge. er der nogen der ved en ca pris på det. jeg gav 6000 for det hele. synes sku det er vildt?
0 synes godt om
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 6
jeg fik ingen der var en, og den døde :-(. sådan noget lort... han mente vi var for sent på den..
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 6
ved du hvorfor der kun er en? er det pga af første gang? har set et indlæg her med en der fik 7 fatter det ikke!
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.963
Er ked af jeres tab
sep 2005
Følger: 156 Følgere: 159 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
Vi mistede 1 hvalp men fik ellers 10 leve dygtige hvalpe ud af det.
Er meget ked af at høre om jeres tap, hvordan tager moderen det?
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.253
Antallet af hvalpe har ikke noget at gøre med at det erførste gang. Der er bare i blevet befrugtet flere æg eller hvis der har være flere befrugtet æg, så har de ikke fundet et passende sted at sætte sig fast i livmoderen. I kan have parret for tidlig eller forsent og der er derfor ikke så mange æg som elllers. På hvilken dag/dage parrede I, brugte i blodprøver for at fastslå den optimale parringstidspunkt?
Prøv igen - nu ved I at hun er fertil. Husk at springe en løbetid over, for at sikre at livmoderen er helet helt.
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 381
Surt show......og har lige givet 3515.50 for en operation af een af hvalpenes navlebrok...............kan kun sige.....med børn og dyr......der følger kun udgifter*GGGG*
pris på kejsersnit?