13.850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Pris på kejsersnit Pris på kejsersnit

Min Daisy kunne ikke selv føde sine hvalpe, så det endte med kejsersnit sidste søndag. Til den nette sum af 15.000 kr. smiley Hun fik samtidig fjernet livmoderen, da det er anden gang hun får kejsersnit, jeg ønsker ikke hun skal have flere hvalpe. Hvad har I givet for kejsersnit?
Hilsen
Anette

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på kejsersnit
  • #2   22. mar 2009 Nu er det jo nok fordi det var en søndag og fordi du også fik hende steriliseret, at det kom op på 15.000 kr. smiley

• #4   22. mar 2009 Vores datters hund fik kejsersnit en lørdag til 12.000.

• #5   22. mar 2009 vi har givet 4500 kr planlagt en torsdag, men for 2½ år siden men mener ikke prisen hos vores dyrelæge er steget volsomt

• #6   22. mar 2009 I januar sidste år gav vi 7500 kr. en mandag eftermiddag. Var godt klar over at det var dyrere en søndag - men hold da op...en tmeløn på 5000 kr.
    Jeg skal være søndagsdyrlæge i mit næste liv.

• #7   22. mar 2009 Jeg har undersøgt priserne i mit område, for jeg har en tæve der er drægtig. Så er det rart at vide, hvor meget man kan regne med ca. Ved den billigste koster det ca. 6500 uden for åbningstid og ved den dyreste koster det 12.000 uden for åbningstid

• #8   22. mar 2009 Ja, det er det. Men det dyreste sted er et stort dyrehospital med dyr husleje og mange lønninger. Det billigste er en dyrlæge der kun er ham selv og som har klinik i hans eget hus. Tror det har noget med det at gøre... Og synes det er vildt, at det svinger så meget når de allesammen ligger i en radius af 10 km. fra mig. Jeg kunne forstå hvis det var hver sin ende af landet...

• #9   22. mar 2009 vi fik kejsersnit for nogle år siden juleaften om dagen pris 6000kr.....

• #10   22. mar 2009 Vi skulle af med 3500 ved en anden dyrlæge , vores egen dyrlæge var syg og der er prisen 2500,på et dyrehospital var prisen 6500, så der er store forskelle,

• #11   22. mar 2009 Hvor kommer du fra Gitte?

• #12   22. mar 2009 I vores omraade (Vejle) ved jeg at prisforskellen ogsaa er ret stor fra dyrehospitalet til den lille dyrlaege ca en km vaek.
    Den primaere prisforskel skyldes nok at paa det lille sted med en dyrlaege ect, da bedoever man hunden i venen, laegger dem om paa ryggen og laver kejsersnit, narkostjekket foregaar at den syrlaege der samtidigoperere og ved at kike paa reflekser, vejrtraekning ect. (det er ikke arealets dyrlaege der er speciel eller daarlig men meget alm paa smaa klinikker)
    Paa dyrehospitalet er der ogsaa en sygeplejerske som staar for narkosen, hunden er koblet til overvaagningsudstyr til mange penge der overvaager, puls, vejrtraekning, iltmaetning, temperatur, blodtryk ect. Samt at hunden under operation holdes bedoevet ved hjaelp af gasser (ligesom mennesker) det er meget mere stabilt.

Saa naar man kikker paa det er det vel lidt det med at pris og hvad man faar haenger sammen og jeg ved i hvert fald godt hvilken af de 2 jeg IKKE ville byde min hund smiley

• #13   22. mar 2009 Jeg kommer fra hjordkær tæt på åbenrå i sønderjylland

• #14   22. mar 2009 Jeg fik lavet et kejsersnit ( tæven fik samtidig fjernet livmoderen ) for små 4 uger siden og kom af med knap 5200 kr. det var sidst på eftermiddagen en hverdag.

Jeg har overhovedet ikke undersøgt om andre dyrlæger i området er billigere. For mig er det alfa og omega, at jeg har 100% tillid til den/de dyrlæger, der skal bedøve og skærer i mine hunde.
    Jeg føler en tryghed ved at overlade mine hunde til de dyrlæger jeg normalt bruger. De kender mig og de kender mine hunde.

• #15   22. mar 2009 Anette,
    Synes bare du skal være glad for alt gik godt:o).... Ja der er forskel på priser, siger ikke at det dyreste altid er bedst.... Men mine hunde betyder alt for mig de er mine børn, og når det gælder deres helbred så tænker jeg ikke på pris...

Jeg har et fast sted hvor de kender mig og jeg kender dem og det er det der betyder noget for mig, er at vide mine drenge er i sikre hænder og ved de bruger noget af det bedste og mest moderne udstyr... At der fx altid er en sygeplejerske tilknyttet som holder øje med alt er i orden så dyrelægen kun skal koncentrere sig om at operere.. Det er sådan jeg vil ha det og det betaler jeg gerne en dyr pris for:o)

• #16   22. mar 2009 Fru Robbie Williams:

Det er altid dejligt når det hele er godt overstået.

Mine dyrlæger er som dine. De har alt moderne udstyr og flere sygeplejersker ansat.
    Det var det jeg mente med alfa og omega for mig................jeg skal bare vide mine hunde er i de bedste hænder.

• #17   22. mar 2009 Britta:
    Min dyrlæge bor heller ikke lige om hjørnet :o) jeg har en times kørsel hver vej.
    Jeg har haft 2 kejsersnit på 20 år begge gange var det den sidste hvalp, der lå på tværs.

• #18   22. mar 2009 Jeg har så det problem, at jeg er flyttet til en anden ende af landet, så jeg har ikke nogen fast dyrlæge endnu. Hvis jeg stadig boede i Randers, var jeg ikke et sekund i tvivl om, hvem jeg ville vælge. Men mit pristjek var nu også mest af nysgerrighed, for jeg har flere gange herinde læst, at der er enorme forskelle. Jeg har valgt dem der ligger midt i mellem, men det er nu fordi, at jeg har hørt meget dårligt om det store dyrehospital. Og jeg er til enhver tid parat til at betale hvad som helst'1

• #20   22. mar 2009 Britta................ja det er lidt ØV :o)
    Det kuld jeg har nu.............de 4 piger blev født på 1 1/2 time herhjemme, men den bette knægt, syntes han skulle ligge med et ben i fødekanalen ( man kunne tydelig mærke benet. Men ellers lå han total på tværs.

Jeg kører også gerne de par timer. Jeg er utrolig glad for mine dyrlæger :o)

• #21   22. mar 2009 Anette>> Kan du godt nå at komme frem så, hvis det er akut kejsersnit f.eks.?

• #22   22. mar 2009 Janni:
    De 2 gange med mine egne tæver ( derudover har jeg været med til 8 kejsersnit på andre racer ) har jeg ikke oplevet, at vi ikke kunne nå til dyrlæge uanset om der har været en times kørsel.

• #24   28. maj 2013 Gitte r: Bare af nysgerrighed hvem er så din dyrlæge? Jeg bor nemlig i området nær dig, og kunne godt tænke mig en ny.

Jeg har selv lige oplevet min tæve skulle have akut kejsersnit, problemet var det kostede 10.000 kr. KONTANT, ellers ville han bare sende os ud, jeg snød ham så, Da jeg lever på en lavsig SU løn, og ingen penge havde til at betale, så det ente heldigvis til sidst ud med et indbetalingskort. Men sommetider betyder prisen noget, jeg elsker min hund højere end livet selv, men hun skal jo også have et hjem og bo i, efter operationen.
    - Det er bare min mening.

• Frank J
    Frank J Tilmeldt:
    apr 2020

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #25   5. apr 2020 Vi er lige kommet hjem fra Gråsten dyrehospital da vores hund li ha født en dødfødt. Han gav to sprøjter og en ultralyd scanning.4000kr han ville ha 25.000kr for et kejsersnit. Hva fanden sker der??????

Kommentér på:
Pris på kejsersnit

Annonce