{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde hænger sammen?
  • #1   21. mar 2011 Hannens penis har et svulmelegme der svulmer op når den er inde i tæven, for at være sikker på at det bliver hans hvalpe der kommer ud af det.

• #2   21. mar 2011 der bare ting jeg ikke forstår..
    man hører nogle gange om de hunde der har været i kontakt med naboens hund i et par minutter , og bang, så der hvalpe nogle måneder senere, hvordan kan det lade sig gøre?

• #3   21. mar 2011 hvorfor hænger hunde sammen når de har parret?
    Som Helena sagde - hannen skal sikre at tæven befrugtes, og at han bliver far til hvalpene.
    Hænger alle hunde sammen når de parre?
    Nej men langt de fleste gør
    og er denne sammensmeltning en forudsætning for befrugtning?
    Nej man har hørt om tæver der får hvalpe selvom de ikke har hængt sammen / ikke har hængt sammen særlig længe

• #4   21. mar 2011 Hehe godt at du kan uddybe det Lisbeth. smiley

• #5   21. mar 2011 Jaeh - jeg er den nye, selvbestaltede ekspert! smiley

Mette K - selvom hannen ikke hænger sammen med tæven, kommer der stadig sæd ind i tæven - hvilket som bekendt (hvis tæven har ægløsning) giver små hvalpe smiley

• #6   21. mar 2011 Når hundene parrer, så føres hannens sæd ind i tæven inden de hænger sammen. Ved at hænge sammen, så kan hannen "spule" mere væske ind i tæven, for at føre sæden godt op i hende. Dvs. at hvis de ikke hænger sammen, så har tæven alligevel modtaget sæden, den er bare ikke skubbet særlig langt ind i hende

• #7   22. mar 2011 Der er vist noget med at de efter sæden skyder noget vand af en slags op i tæven også, netop for at sikre sædcellerne kommer helt op, mener jeg læste det et sted.
    De kan jo faktisk ikke komme fra hinanden før denne process er færdig, men som sagt, det hænder at det ikke er nødvendigt, eller det går for hurtigt for den stakkels han.

• #8   22. mar 2011 Cynthia: det er langt fra alle hanner, der afleverer sæden som det første, de har noget væske først, som man også kan se, mens han prøver på at ramme, sådan noget vandklart noget. Når han så rammer, går der et øjeblik, inden han afleverer sæden. Nogen gør det hurtigere end andre, og dette er så svaret på, hvorfor nogen tæver får hvalpe, selvom de ikke har hængt sammen. Og igen efter at han har afleveret sæden, kommer der noget mere væske....

• #9   23. mar 2011 Lykke J: Det er da også rigtigt og også grunden til at jeg ikke vil have parringer indendørs, for det grisser altså pænt meget.

Kommentér på:
Hunde hænger sammen?

Annonce