{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Michael T
Michael T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Ny beagle hvalp på 6dage. {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg er den lykkelige ejer af en hel ny beagele hvalp, som er blevet taget ved kejsersnit.

Jeg har bare 1. problem, hun vil ikke rigtig tage på i vægt, hun vejer lige pt. 260gram, og spiser fint ved moderen, hun bliver en uge gammel imorgen (torsdag)

Er det noget jeg skal være bekymret over, eller kommer "vægtstigningen" lige pludeselig??

Michael.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny beagle hvalp på 6dage.
  • #1   2. feb 2011 hvad vejede hun ved fødslen? har hun nogen søskende?

• #2   2. feb 2011 Hva' siger dr. dylle?

• Michael T
    Michael T Tilmeldt:
    feb 2011

#3   2. feb 2011 Hej..

Hun vejede 245-250 gram, og hun har ingen søskende, de var døde ved fødslen.

• Michael T
    Michael T Tilmeldt:
    feb 2011

#4   2. feb 2011 Det har jeg været, og han siger at vi bare skal holde øje med hende og give hende masser af varme og omsorg.

Så længe hun får mad ved moderen, og spiser med velbehag, og sover, så kan han ikke gøre noget....

• #5   2. feb 2011 nogle hvalpe bruger den første tid på bare at holde ved vægten... da hun er alene, er der nok ikke lige meget mælk i alle patterne... så det kan betyde at hvis hun patter lidt her og der, så får hun ikke super meget mælk og heller ikke den fede mælk,. Så bruger hun den energi hun får ind, på at spise og så tager hun jo ikke på. Prøv at hjælp hende med at vælge de gode patter.

men er hun livlig og patter godt, så kommer det sikkert

• Michael T
    Michael T Tilmeldt:
    feb 2011

#6   2. feb 2011 Yep, har tjekket vægten, og den fejler intet, og hun ser sund ud, men er kun rigtig tyk når hun lige har spist.

Jeg er lidt bekymret for hende....

• #7   2. feb 2011 Hvis jeg var dig, ville jeg skynde mig at tilbyde moderen som amme for moderløse hvalpe. Det er ikke godt for en hvalp at vokse op uden søskende - det kan give store problemer senere i livet, fordi det er meningen af kuldet skal lære rigtigt meget af hinanden i de første uger. smiley

• Michael T
    Michael T Tilmeldt:
    feb 2011

#8   2. feb 2011 Platugler: Jeg har lige siddet med hende, og holdt hende mens hun spiste, og det gik meget bedre, hun er pt. kuglerund og ligger oppe mellem moderens forben og sover. Hvorlang tid går der ca mellem måltiderne??

Michael.

• #9   2. feb 2011 3-4 timer kan de godt ligge... mens andre patter ofter. Men bare hun falder af patten med en god borgmestermave, som vi kalder det:-) så skal det nok komme... bare støt hende som du lige har gjort.

HUSK endelig at tjekke flere gange om dagen, at modertæven ikke får knuder i patterne.... det kan gå rigtig stærkt med at blive dårlig.

• Michael T
    Michael T Tilmeldt:
    feb 2011

#10   3. feb 2011 Hej...

Ja, langt om længe så er der begyndt og ske noget, lækkert....

Jeg spiser som aldrig før, hun er gået fra 258 til 315 gram!!!!

(Ejeren er MEGET glad)

Kommentér på:
Ny beagle hvalp på 6dage.

Annonce