741 visninger
|
Oprettet:
måske et dumt spørgsmål {{forumTopicSubject}}
men prøver aligevel
vi sidder lige og beundre frejas skønne hvalpe
på gulvet i pæn afstand ligger zanto ( far til hvalpene)
så spørger min 13 årige søn så
ved zanto godt han er far til hvalpene ?????
jeg mener nej
men vil ikke påstå noget jeg ikke ved
hvad mener i ????
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.721
vores den yngste boede sammen med sin mor, far og to "tanter" i sine første otte uger og jeg tror da godt, han vidste at det var hans hvalp. det vil jeg hvert fald gerne bilde mig selv ind, at han gjorde
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 42 Svar: 413
sød tanke
R O L L O .
det er jeg sikker på hun kan
vi har kontakt med 3 fra frejas sidste kuld , for 3 måneder siden kom hendes søn for første gang på besøg
Freja blev helt fjollede og gik igang med at vaske øre og øjne på ham
( det gør hun ikke på andre besøgende hunde)
mille hendes datter teede sig også helt gak gak de spænede rundt og lejede ( de er søskende)
hvor i mod chilli vores sidste hun som er 3 år lige som freja var helt ligeglad
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.721
jeg ved ikke, om hannerne har yngelpleje eller ej, men man har da hørt om hanner som tager sig af hvalpene? Om ikke andet, så leger med dem, mv?
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.824
Jeg havde en Afghanerhanhund der blev far til et kuld hos mig selv.
Han deltog flittigt med fodringen af dem, da de begyndte at æde fast foder, så flittigt, at jeg måtte isolere ham fra dem om aftenen efter hans sidste måltid, ellers var han død af sult. Han kaldte dem simpelthen sammen med nogen helt specielle klynkelyde, hver gang han havde spist, for derefter at gylpe det hele op til dem. Han opdrog også på dem og fandt sig i de mest utrolige frækheder.
Året efter blev min tæve parret af en anden hanhund og ham, min egen hanhund, interesserede sig ikke det mindste for disse hvalpe, ligesom han heller ikke udviste samme tolerance under deres opvækst.
Så ja, nogle hanhunde ved godt, når hvalpene bærer deres gener.
måske et dumt spørgsmål