{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.470 visninger | Oprettet:

Måske et dumt spørgsmål. ?? {{forumTopicSubject}}

dette er måske et dumt spørgsmål men vi er kommet i tvivl om vores hund er en tæve eller hanhund.

Det er vores første hund og kender intet til hunde.
vi tror det er en tæve.
hun tisser som en tæve.
1 dyrelæge sagde hun var en hanhund
sælger sagde hun var en tæve
2 dyrelæge sagde hun var en tæve. derfor er vi itvivl.

Hun har ligesom en form for knop mellem benene bagerst som hun tisser af. og har kun 1 huld bagi? '
Igen aner intet om hvordan en tæve bør se ud deromme. da resten af min familie har hanhunde.

håber der er nogen som kan hjælpe.
hun er 11 uger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske et dumt spørgsmål. ??
  • #1   26. jun 2011 Med to dyrlæger der siger noget forskelligt, kan jeg da godt forstå du er i tvivl.
    Som små sætter hanner sig ned og tisser, nøjagtigt som en tæve, så det fortæller ikke noget. Hannen tisser ned midt under maven og vil selvfølgelig bagefter være våd der. Det sidder en lille tot hår under maven, som omkranser hans tissetrold.
    Tæven er fuldstændig glat under maven og tisser bagtil.


  • #2   27. jun 2011 Underligt at en dyrlæge ikke kan kønnet. På billedet af hendes mave, ser hun ud som en pigehund.
    Jeg synes da, I skal få dyrlægen til at se efter igen, hun kan jo være tvekønnet, og dyrlægen må så skønne om hun skal behandles. Jeg tænker på om hun kan have testikler, som evt skal fjernes.


  • #3   27. jun 2011 Jeg vil også sige, at efter billederne at dømme må det være en tæve. Det undrer mig godt nok, at to dyrlæger siger noget forskelligt.
    Held og lykke med Thilde.


  • #4   27. jun 2011 ja det er også derfor jeg er i tvivl. men min svoger siger at det ligner en han hund. han er dog ikke dyrlæge. og da jeg spurgte min egen dyrlæge sagde han at han var 200 % sikker men er alligevel itvivl. fordi der hvor hun tisser fra er millem bagbenene og når jeg ser min families han hund som er 4 måneder så tisser han fra midten af maven.
    men har tæver en lille kugle på str med en 1 krone. hvor de tisser fra. men hår omkring?? :S


  • #5   27. jun 2011 Hej Camilla

    Stort tillykke med jeres lille gravhund, den er vel nok en charmetrold.
    Jeg har kigget på dine billeder som du har lagt ind, for mig at se er det en lille pige i har anskaffet jer smiley
    Held og lykke med hende og god sommer

    Knus fra Pia og gravvovserne


  • #6   27. jun 2011 okay jamen så tror jeg bare vi holder her vi går udfra hun er en lille dame. ellers finder vi ud af det senere hen. smiley mange tak for alle jeres svar

  • #7   28. jun 2011 jeg ´har lige kigget billeder af din søde PIGE ingen tvivl du har en tæve

Kommentér på:
Måske et dumt spørgsmål. ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce