{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Hvornår skifte mad hos hvalpe? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige høre jer ca hvornår jeres hvalpe skifter fra blændet hvalpefoder til at det bare er opblødt og hvornår de igen skifter til ren tør foder?

Mine hvalpe bliver 5 uger på mandag og har fået blændet foder i 14 dage ca og de er begyndt at spise rigtig godt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår skifte mad hos hvalpe?
  • #1   6. aug 2010 jeg tager det lidt som det kommer....nogle kuld er hurtigere end andre.

men min erfaring er at hvalpene hurtigt skifter over fra opblødt foder til fast foder, da de synes det er sjovt at knase "pillerne"

• #2   6. aug 2010 Istemmer med Connie kennel Nezumi.
    Mine tilbydes fra de er 4-5 uger også hvalpefoderet tørt, faktisk så snart de begynder at drikke vand.
    De kan så vælge frit mellem opblødt og ikke opblødt foder, og spiser på et tidspunkt slet ikke det bløde foder mere.

• #3   6. aug 2010 Vores for blændet hvalpefoder når de er 3 uger gamle og når de er 4 uger spiser de kun tørfoder flere gange om dagen og har vand 24 timer.
    De får så 1 gang om dagen lidt a-38 som er afstattet af et måltid foderet. ugerne efter bliver det bare et par gange om ugen med a-38.

• #4   7. aug 2010 Når i nu siger at de har valg muligheden mellem opblødt og tørt har da så adgang til tørt hele tiden eller er det kun når de også tilbydes opblødt?

Mine er først lige kommet igang med at drikke lidt vand, men ikke meget. de har dog haft muligheden et stykke tid.

• #5   7. aug 2010 mine hvalpe har ikke adgang til foder hele tiden

• #6   7. aug 2010 Der tilbydes ikke mad hele tiden. Der bliver serveret mad flere gange om dagen. Så har du mest kontrol om hvem der for hvad. Der er jo nogle grovædere der ikke selv kan stoppe og så må de blive fjernet.

Kommentér på:
Hvornår skifte mad hos hvalpe?

Annonce