{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min bette molly skal føde om ca 5 dage
  • #1   4. jan 2010 Den er jo ikke klar til at gå i fødsel endnu. Det er først når temperaturen når under 37 grader at den er ved at gøre klar til fødsel.

• #2   4. jan 2010 Tag det helt roligt den kan sagtens ligge og variere et par dage det er ikke noget alvorligt. Held og lykke med den forstående fødsel ;o)

• #3   4. jan 2010 tak tak men hun er lidt underlig hun ligge ned næsten hele tid og når jeg går går hun med og det plejer ik være sådan

• #4   4. jan 2010 Nej lige nu søger hun dig nok meget for trykhed, men hvis hun begynder at halse meget og evt bygge rede så er det opblokning der er startet men lad være med at stresse hende ved at tage temp for tit. Det skal nok gå det hele, har du en du kan ringe til som har prøvet at få halpe før som en backup? ellers ha dyrlægens nr klar hvis du har brug for svar på spørgsmål.

• #5   4. jan 2010 Hej,

Er det en engelsk Bulldog du venter hvalpe på?

-Du skriver at der er 5 dage til fødsel? Så burde det ikke være opblokning allerede...

• #6   4. jan 2010 Min tæve fødte i dag, seks dage før tid, så alt kan vel ske, uden at der behøver at være nnoget galt!

• #7   4. jan 2010 Hvis dit regnestykke går på at hun skal føde på dag 63 og det er der 5 dage til, så kan hun godt være begyndt at blokke op for man kan forvente fødsel mellem dag 58 og 63, men har tæven ikke født på dag 65 er det klogt at kontakte dyrlægen. Det er altid fornuftigt at ha´ dyrlægens tlf nr klar hvis der skulle ske noget uventet.

• #9   8. jan 2010 Mille fødte på dag 58.
    De sidste dage sov hun meget og var i rumpen af mig hele tiden.
    Hun gravede først rigtig kurv de sidste dage inden hun fødte.

Jeg tog ikke temperatur på hende. Jeg var opmærksom på hendes opførsel, og jeg var ikke i tvivl da det nærmede sig. Hun fik plukveer og blev mere og mere rastløs. Den nat hvor fødslen gik i gang, tænkte jeg da jeg puttede under dynen, at det ikke skulle undre mig, om det skete i nat. Og 3 timer efter var veerne der.

• #10   15. jan 2010 Har hun født?? Og hvordan gik det....??

Kommentér på:
min bette molly skal føde om ca 5 dage

Annonce