{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærke liv ??
  • #1   23. dec 2009 jeg kunne mærke på vores, man kunne også til sidst se på maven når de bevægede sig. Men du burde kunne mærke dem nu eller ihvertfald snart. Men min fik også 4.

  • #2   23. dec 2009 Ville mene at du burde kunne mærke dem på nuværende tidspunkt :O) Men det kommer selvfølgelig an på hvor mange der er...

    Vores tæve fik 7 hvalpe - og selv da hun var 4 uger henne kunne man intet se.... Men så en dag, så var hun bare enorm, og man kunne tydeligt se når de små bevægede sig derinde :O)))

    Held og lykke med det - det er virkelig en oplevelse af de helt store :O)


  • #3   23. dec 2009 Jeg har mærket på de sidste dage, for maven er virkelig vokset. Men har intet kunne mærke endnu.

    Men det er utroligt, så hurtigt maven vokser. Den ene uge var vi i tvivl om hun var drægtig eller ej og næste uge var maven vokseet så meget, at man slet ikke var i tvivl.


  • #4   23. dec 2009 Det var helt samme oplevelse vi havde :O) Vi valgte så at få hende scannet for at være sikre - og selv dyrlægen kunne ik finde hvalpene til at starte med.... De lå meget langt oppe og gemte sig :O)

    De fortsatte desværre med at ligge for langt oppe, så hun måtte have et kejsersnit.... :S Da hun kom til dyrlægen der stak han en hånd op for at mærke dem, og sagde så "der er ingen hvalpe" hahaha - med tanke på hvor stor hun var forstår jeg ik han kunne være i tvivl :O)))


  • #5   25. dec 2009 Nu er der tydeligt liv i maven. Vi kan både mærke og se de små bevæge sig. Når hun ligger udstrakt på gulvet kan man rigtigt se de små bevæge sig rundt. Men nu er der jo heller ikke så længe til mere.



  • #6   26. dec 2009 vi kunne se hvalpene bevæge sig inde i maven ca 10 12 dage før fødsel og mærke de sparkede det var så spændene maya fik 3 store hvalpe

  • #7   2. jan 2010 Der er godt nok livlig aktivitet i maven her en uge før termin.
    Det er en hel alien-mave nogen gange, så meget bokser de rundt derinde.
    Man kan også se det nogen gange irrereterer hende, når hun ligger i sofaen. Så ligger hun og sparker med bagbenene og kigger på maven.

    Nogle plukveer har hun også haft, det har hun taget super fint.

    Så nu går vi bare og venter hvornår det mon sker. Hun ligner en der har tænkt sig at sove indtil det sker. Hun sover hele tiden.


  • #8   2. jan 2010 det blir spændene, ved du ca hvor mange der kommer?

Kommentér på:
mærke liv ??

Annonce