{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han, alder og parring???
  • #1   17. dec 2009 Altså det kommer an på størrelsen af hunden, men en lille hund 2år eller mere..
    Det er ikke nødvendigt at lade den parre inden den bliver kast.

• #3   17. dec 2009 okay. det er fordi jeg vil kastrere Peanut. og alle siger, han skal ha hvalpe først. det havde jeg heller ikke hørt om før.... min gamle hund var ikke kastreret men han var også rolig i forvejen...
    synes også der er rigeligt med hunde der mangler hjem som ikke har tavler så hvorfor lave et kuld mere...
    måske jeg bare skulle bestille en tid hos dyrelægen i det nye år

• #4   17. dec 2009 Det gør INGEN forskel om han får hvalpe før kastration. Tværtimod vil jeg sige at du skal lde være med at lade ham parre med et øje på hvor mange små fine hvalpe der ikke kan få nye hjem lige for tiden. Der er absurd mange hvalpe i markedet lige nu.

• #5   17. dec 2009 En hanhund behøver absolut ikke at have lavet hvalpe inden den bliver kastreret.
    Og som du selv siger, så er der jo hundehvalpe nok derude, så ingen grund til at sætte flere overflødige hvalpe i verdenen bare fordi hanhunden evt. skulle nå det inden den kastreres.

Så bestil du roligt en tid hos dyrlægen til en kastration, hvis det er det du ved din hund skal.

Kommentér på:
han, alder og parring???

Annonce