{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.461 visninger | Oprettet:

en Dværg schnauzer hanhund avl søges {{forumTopicSubject}}

hej vi har en 4årige tæve dværgschnauser som vi har planer om at få hvalpe på.
da vi helst vil havde racehvalpe, søger vi en dværgschnauzer i peber/salt

hvis nogle ved hvor man kan finde en han til avl vil jeg rigtig gerne havde i skriver her inde eller pb inde ved min profil.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en Dværg schnauzer hanhund avl søges
  • #1   30. jul 2009 hmmmm 4 år er lidt gammel til første kuld..

Samtidig ser det ud til din tæve er klippet?
    Du kan finde opdrætterne på www.dvkweb.dk - men når ikke hun er udstillet/øjenlyst, ved jeg ikke hvor nemt du vil få ved at låne hanhund.

• #2   30. jul 2009 høre tak for hjælp, menn jeg vil ik kommetar om min tæve, for der er så mange menning hvor gamle de skal være osv.
    så vil bare gerne vide noget om nogle han hunde tak.

• #3   30. jul 2009 Du spørger efter hjælp og får svar, hvis du ikke vil høre hvad man som opdrætter kræver før man låner sin han ud til avl, så...

TJA god fornøjelse

• zenia j
    zenia j Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 1
    #4   8. dec 2011 Hej Ninna.

Sikke en dejlig lille Schnauzer du har der smiley
    Starter lige med det praktiske smiley
    Vi har en handhund på 2 og et halvt år, født d. 25/03-09.
    Det er en dværgschnauzer salt & pepper. Han er raceren, med en yderst flot stamtavle.
    Han er en hund med meget personlighed og er yderst selskabelig. Han får ikke altid lov, men han elsker at snige sig op i fodenden af sengen og sove, da man først opdager det når man vågner smiley Han har fået roligt sind af natur og han bider kun efter fluer smiley man kan roligt stikke hånden ind i munden på ham og pille ved hans tænder og lignende han kunne aldrig finde på at gøre noget smiley
    Han gør ikke så ofte, faktisk kun hvis du vælger at banke på døren eller hvis han kan se nogle foran hoveddøren, men stopper efter man har hilst på ham.

håber han lyder som noget for dig smiley

mvh
    Zenia Johnsen

• Karin L
    Karin L Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #5   9. sep 2014 Hej vi har en dejlig glad og fin salt og peber dværg schnauzer med stamtavle. Den hedder Tjakko og er 7 år. Vi har aldrig gået på udstilling eller noget med ham. Jeg trimmer ham selv, så perfekt ser han ikke ud. Tjakko har et utroligt roligt sind. Der er selvfølgelig en grund til at vi nu vil have arv på ham er at Tjakko er blevet en dele - hund mellem os. Min datter vil gerne have en hvalp. Du er velkommen til at ringe på 22375018 mvh. Karin Lauridsen ps. Det er nyt for mig med avl.

Kommentér på:
en Dværg schnauzer hanhund avl søges

Annonce