{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Vægtøgning {{forumTopicSubject}}

Bella skulle nu være på 32 dagen for første parringsdag. Eller 27 dage for sidste parringsdag. Har en fornemmelse at hvis hun er drægtig er hun først blevet det en af de sidste dage hun blev parret:0)

Hun vejede for parring 6,1 kg

Idag vejer hun 6,5 kg og syntes maven er begyndt så småt at vokse specielt bag ved ribenene.Og Maven er blevet mere hård. Hendes Brystvorter er blevet en smule hævet og mere lyserøde. Før kunne man næsten ikke se dem, nu er de meget synlige og går mere ud af:0)

Hun er mere sulten en hun plejer, men får ikke mere mad af den grund:0) Hun har haft i uge 3 haft madlede og ikke ville spise sin egen mad...

Når så har lige et par spørgsmål, jeg håber i vil svare på. Da jeg er nysgerig, hvordan jeres tæver har været.:0)

Hvornår begynder tæven at tage på i drægtighedsperioden?

Hvad har været de første tegn på drægtighed ved jeres tæve og hvornår kunne I se det på den?

Det skal lige siges at hun 2 gange tidligere er gået tom, dog med en anden hanhund. Første gang var hun falsk drægtig.
Begge gange blev hun scannet i mellem 5-7 uge. Overvejer en skanning igen, men syntes der er flere tegn allerede nu, så afventer lige lidt:0)

Ved godt det selvfølgelig er forskelligt, men kom gerne med jeres erfaringer:0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægtøgning
  • #1   26. maj 2009 Jeg har kunne se det på min at hun i mellem 3 og 4 uge fik hævet brystvorter som blev lyserøde og det er de øveste små oppe på ribbenene jeg kunne se det på. Ud over det så var hun heller ikke så glad for hendes mad, og det er hun ellers meget... Men fra vi har kunne se det er maven jo bare vokset sig større. Sidste gang hun var drægtig fik vi hende røntgenfotograferet så vi vidste hvor mange hvalpe der skulle komme i helligdagene i julen. For første gang hun var drægtig var vi i tvivl og det var dyrlægen også efter fødslen. Så her endte det så også med røntgen.
    Held og lykke med drægtighed og fødsel. For det lyder til at det er det der er...


  • #2   26. maj 2009 jeg kan som regel ikke se noget sikkert før 3 uger før fødsel. da mine tæver altid bliver lidt falsk drægtig.

    tegnene inden kan være de bliver mere stille, puttesyge, bliver skrappere overfor fremmede hunde. men det kan lige så godt være falsk

    de begynder at tage rigtig på i vægt de sidste 3 uger og derefter går det hurtigt, de begynder at gå langsomt i snor, trækker sig fra leg,

    jeg skanner omkring 30. dagen


  • #3   26. maj 2009 hvis jeg skulle tage efter de hævede brystvorter så er Bianca drægtig.

    men jeg tror ikke rigtig på det, for de hang ikke sammen, men selvfølgelig kan der jo være kommet noget indenfor alligevel.

    hvis hun er ja så skal vi have hvalpe omkring 1 juli.....men tør slet ikke håbe


  • #4   26. maj 2009 Connie J....... Ja jeg vil heller ikke rigtig tro det end nu, da Bella også før har været falsk drægtig. Håber da for jer at det også lykkedes.... Hvis I altså håber det:0)

    Gud hvor er tiden dog lang....:0) Håber det lykkedes for Os denne gang, for det er sidste forsøg.

    Hvornår kunne i mærke liv?



  • #5   26. maj 2009 det kan vi med sikkerhed 14 dage før. ugen inden da kan man hvis man er heldig, mærke sådan nogle små skvulp, det er en meget lille rullende bevægelse

    jamen vi har forsøgt at få bianca parret, trods deres forsøg kom de ikke til at hænge sammen, så jeg regner ikke med noget


  • #6   27. maj 2009 Connie j....... ja så må tiden jo vise om det lykkedes. Men chancerne er nok meget små:0( Kender dog en der fik 2 hvalpe uden at de hang sammen:0).

Kommentér på:
Vægtøgning

Annonce