{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Glæde - vægtøgning {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo så tit spurgt dyrlægen om Cody vejede nok. Og hver gang har jeg fået af vide, at han er lige som han skal være, fordi han også er lidt spinkel bygget.

Og folk spurgte tit "er han ikke lidt for tynd"

Men jeg ønskede nu at Cody tog lidt på... bare 100-200 g.

og jeg har prøvet ALT!! - hestefedt i maden - olie, fede ben, får stadig hvalpefoder osv. - og jeg synes bare ikke, at der var noget der virkede... og fik af vide, at det er fordi han er så fandens aktiv hele tiden.

Men så den anden dag, synes jeg at jeg lod mærke til at der var blevet lidt mere at holde ved nogen steder.... men tænkte som så mange gange før - ja han har ikk taget på...

meeen så røg han på vægten... og er gået fra 1900 g. til 2020 g. :-))))))))))))

Så det har lykkedes at få lilleprutten til at tage 120 g. på og jeg er sgu sååå glad smiley

Nu bliver kunsten så at holde hans vægt....
men håber det lykkedes smiley

ville lige dele glæden med jer - og sige, at det ikke alligevel er helt umuligt at få vovse til at tage på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glæde - vægtøgning
  • #1   6. nov 2010 Dejligt :o) jeg har selv haft samme problem med Clinton , og havde egentlig forventet at det ville hjælpe da han blev kastreret , for Zubin som og så blev kastreret samtidig har taget 1 kg på, og han var også tynd før, men nu har Clinton taget 200 g på, og jeg har fodret med det samme hele tiden, men har så fundet ud af han er tosset med kogt havergrød, som jeg spiser hver morgen , det får han så lige en bette klat af :o)

  • #2   6. nov 2010 gid jeg kunne få min hund til og spise så hun kan tage på smiley hun spiser næsten ikke :s nogle gode råd?

  • #3   6. nov 2010 Ja det er bare super skønt smiley

    ejer: det er skægt så meget forskel der er på hundene.
    Selvfølgelig er det vigtigste at de trives - og det ved vi jo de gør smiley

    Camilla: kan se din kun er en hvalp - får hun ikke hvad hun skal ha at spise om dagen ca.? ellers så prøv at bland lidt olie i maden - (lakseolie)...
    det kan også være hun ikke kan li foderet...
    der er mange muligheder...

    holder du øje med hendes vægtøgning? for så længe hun bare tager på og ikke taber sig, så er der nok ikke noget i vejen.

    Da Cody var hvalp blev han vejet en gang om ugen ca. - for at jeg lige kunne følge med - selvom jeg godt kunne se, at han trives smiley


  • #4   6. nov 2010 Hun spiser slet ikke hvad hun skal. altså hun kan godt spise det men hun spiser kun et par stykker og så gider hun ikke mere, er ved at skifte over til Arion, men det gider hun heller ikke rigtig :s

  • #5   6. nov 2010 har svaret i den anden tråd

  • #6   6. nov 2010 Ihhhh hvor dejligt Christina:o).... Måske han pumper jern i smug når han er alene hjemme;o)).....

    Det er da dejligt, ved jo hvor meget du har ønsket han bare ville ta de 100-200g på... Fedt:o)....



Kommentér på:
Glæde - vægtøgning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce