{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

hvalpe mad {{forumTopicSubject}}

imorgen er det 5 uger siden at vores Asta fik hvalpe. Det virker som om at hun ikke gider at give dem mælk mere - hun afviser dem meget kontant ( dog først fra i dag af)Sidste år da Flora havde hvalpe, da fik de lov til at få mælk helt frem til 8-9. uge
De spiser tørfoder og får også lidt a-38 og de drikker vand. Skal jeg være bekymret eller er det OK hvis hun lukker mælkebaren allerede? - de er alle nogen små tyksakker.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpe mad
  • #1   14. apr 2009 Hvis de spiser fint og er i god stand, er det helt ok og meget normalt. Sørg for, at de bliver ved med at spise og tage på :o)

Check dog lige, om hendes patter er ok og der ikke er betændelse i, så det er derfor hun ikke vil lade dem komme til.

• #2   14. apr 2009 det er meget forskelligt hvor længe en tæve vil give mælk.

Maj-Britt har sagt hvad jeg havde lyst til at sige

• #3   14. apr 2009 Tak for svarene - jeg forsøger så at tage det helt roligt ;0) - og nej ikke noget betændelse.

• #4   16. apr 2009 Jeg ville slet ik være bekymret. Gjorde min tæve også .. de åd fint af hvalpefoderet og fik lidt a38, torskerogn og til tider leverpostej i.. de er sunde og dejlige hvalpe

• #5   16. apr 2009 Efter at jeg troede at hun var helt færdig med det pjat...;0) så er hun nu igen begyndt at give dem lov - 2-3 gange om dagen smider hun sig på ryggen og lader dem komme til :0) - så mælkebaren er åbenbart ikke helt lukket endnu alligevel.... - men kommer de udenfor "åbningstiden" så bliver hun sur og knurrer af dem....

Kommentér på:
hvalpe mad

Annonce