Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håber sgu det er en Joke...
  • #1   18. mar 2009 Tror jeg desværre heller ikke det er ... men det er jo ikke første gang det er set...

• #2   18. mar 2009 ja pb.

• #3   18. mar 2009 Ja både en meget ung hund og en anden hund der ikke er testet for noget og hvor ejeren ikke ved hvad der skal testes for inden avl.
    Fedt- lad os få nogle flere syge dyr i DK, så kan det være at vi får råd til en udbygning af huset. ( Manden lever jo af syge dyr )

Og ironi kan forkomme. Bliver godt nok noget så vred over den hovedløse avl.

• #4   18. mar 2009 Ja og i de sammenhæng blir der IKKE tænkt på de stakkels dyr... HMMM!

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #5   18. mar 2009 Godt man har en hund der måske kan lave penge når pungen er ved at være tom....

Jeg har en lille hanhund på ½ år... han vil også gerne parre og han fik også en fin udtalelse ved dommeren.... lige nu vil han gerne parre en af mine 15 mdr. gamle tæver... hun har godt nok bukser på.... men det er ingen hindring for ham.... og når de er alene hjemme er de adskilte... for vi vil jo se når det sker.......................... men først når de er gamle nok....

ØV.... når nogen ikke tænker sig om... og ikke modtager gode råd.....
    syge dyr avlet på ikke sundhedschekket forældre.... bringer andre mennesker stor sorg.....

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

#6   18. mar 2009 Det har jeg set...også derfor jeg skriver som jeg gør... en sundhedsundersøgelse + patellaattest ville jo hjælpe på det... meget bedre end en avlsgodkendelse fra en kennelklub... hvis man ikke vil opfylde begge to....
    hvalpe bliver jo solgt til andre mennesker....og bringer stor sorg, hvis de er syge og "defekte".....

• #7   18. mar 2009 Send lige en pb en eller anden. Jeg kan ik finde noget i markedet.

• #8   18. mar 2009 Hvilke race drejer det sig om?

• #9   18. mar 2009 hvis det er den jeg tænker på, så kan jeg ik finde annoncen mere. Det var chihuahua.

• #10   18. mar 2009 jeg kan heller ikke finde den længere , kan være det er gået op for hende den lige skulle blive 1 år ældre, det kan man da håbe ..

• #11   18. mar 2009 En pb smiley

• #12   18. mar 2009 Jeg har siddet og kigget avlsannoncerne på chierne igennem og jeg er ærlig talt ikke imponeret. Der er et par enkelte der er testet for patella, men ellers er der ingen oplysninger ud over at ejeren synes at hunden er sød. Jeg synes der er tankevækkende at folk ikke tænker dybere over det at avle. Man skulle ellers tro at når folk anskaffer sig en bestemt race er det fordi de er vilde med denne race. Men der er ski ikke et tegn på omsorg eller kærlighed til racen nå de selv samme folk vælge at avle på revl og krat.

• #13   18. mar 2009 Anne Julie F: er fuldstændig enig med dig.

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

#14   18. mar 2009 Hunde tilbydes stadig til avl, under hendes profil... så helt er det ikke gået op for hende at sundhedtjek er en god idé før den sættes i avl...

• #15   18. mar 2009 Hmm forstår ikke hvorfor der bliver ved med at være et marked for de hunde. Kunne selv ALDRIG drømme om at købe sådan en hund. Jeg personligt er til dygtige veletablerede kenneler med beviser for gode sunde hunde. Siger ikke at stue avl ikke også kan fører til noget godt, men hvorfor køber folk en hvalp fra sådan nogen mennesker. Forstår det ikke.... æv

Kommentér på:
Håber sgu det er en Joke...

Annonce