{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Løbsk Tæve i Thisted området søges. {{forumTopicSubject}}

Da min tæve lader vente på sig, med at komme i løbetid, søger jeg andre løbske tæver, til at lege med min, da jeg har hørt at dette måske kan fremskynde løbetiden....
Ellers bliver jeg måske nød til at bruge medicin for at få hende i løb.... Og det vil jeg helst ikke, da det ikke er så godt...
Så hvis du har en tæve i løb, og gider lege med min Molly, og kommer fra Thisted området i THY, så er du meget velkommen til at kontakte mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbsk Tæve i Thisted området søges.
  • #1   19. feb 2009 Må man spørge hvorfor d ikke bare venter tålmodigt på at løbetiden kommer?
    -det er ikke negativt ment, det kan jo være der er en grund. Jeg undrer mig bare. Det haster vel ikke?

• #2   19. feb 2009 Ja hvorfor??

• #3   19. feb 2009 Bare et skud i tågen, ret mig endelig hvis jeg tager fejl -skyldes det evt tævens alder og at det er første kuld? (igen jeg ved jo ikke om den har haft hvalpe før)

-i så fald vil jeg mene det løb allerede er kørt

• #4   19. feb 2009 det er da åbentlyst -- molly vil så gerne være mor

• #5   19. feb 2009 ´jamen hvis nu den så gerne vil ha de hvalpe ? suk ..
    meen mon ikke der er en logisk forklaring :)?

• #6   20. feb 2009 Er du klar over. at 2 løbske tæver, kan kommer i et gevaldigt slagsmål, (det tror jeg ikke du er).

Så hvis du vil en tur til dyrlæge, så skal du bare lade en fremme løbsk tæve, møde din egen, i bedste fald.

Så jeg vil ikke under nogen omstændighder har en en fremme tæve til at møde min egen,

• #7   20. feb 2009 Hvis det er med henblik på at avle tror du så ikke du skulle overvejen det en enkelt gang mere.
    Der er så mange blandinger til salg og du risikerer at stå i en situation hvor du ikke kan komme af med alle hvalpene.
    Desuden er hun efter min mening for gammel hvis det er første kuld.

• #8   20. feb 2009 Ja, skidt ide at sætte to fremmede løbske tæver sammen.

Min træner fortalte os en fin historie i tirsdags, om to tæver der havde boet sammen i 4 år, og åbenbart var kommet i løb samme uden at ejeren havde opdaget det.
    Da han kom hjem, kom den ældste glad i møde og var super glad for at se sin ejer!
    Der var dog et pænt blodspor op til første sal, som var smurt ind i blod. På badeværelset fandt han den anden tæve, fuldstændig splittet ad.. Hele huset var badet i blod..

Så hold de løbske tæver fra hinanden, og tænk over det en ekstra gang hvis du overvejer at avle på din hund..

• #9   21. feb 2009 Hvorfor vil dug dog ricikere at din hund kommer i slagsmål og hvorfor skal den have hvalpe, hvis det er det der er meningen? Markedet bugner med hvalpe folk ikke kan komme af med, og så der der jo også det med sundheden... ER din tæve tjekket for de sygdomme der ligger til de race hun er blandet af?

• #10   21. feb 2009 Hmm forstår slet ikke lige det der med uenige tæver i løb, vores har da været totalt modsatte, været over kælen over for alt og alle ???????????????????????????

• #11   21. feb 2009 Kendte faktisk en arbejds kollega hendes hun fik et kuld hvalpe da den var over 6 år gammel, de troede slet ikke den kunne få hvalpe, da den havde gået sammen med hanhund siden den var to år. Det blev nu et sundt og rask kuld.
    Men bevidst vil jeg da ikke anbefale at få hvalpe i så sen en alder, med mindre at dyrlægen siger god for det og kender hundens sundheds status.

• #12   21. feb 2009 Lyder dælme underligt.
    Kan da heller ikke tro at en dyrlæge vil gå med til at give tæven medicin, for at den skal i løb på et bestemt tidspunkt.

Kan det ikke kun komme på tale, hvis en ungtæve er ekstremt længe om at komme i sin første løb ??

• #13   21. feb 2009 Jeg kan kun ryste på hoved og undres.. smiley

• #14   21. feb 2009 føj hvor er det bar for klamt, der står i din profil du glad for dyr!! da ihvertfald ikk glad for at beskytte og passe på dine egen..

Hvis du har tænkt dig at parre hende . så kan de da kun være for at prøve at tjene penge. det jo helt hen i skoven at ville fremskynde en hunds løbetid.. giver ingen mening.. lad dog tingene gå naturens gang de skal ikk skubbes på sådan noget..

• #15   24. feb 2009 er din tæve ikk lidt gammel til at få hvalpe?? Og ja kan kun give alle de andre ret.. Dårlig ide at lade tæver mødes når de er i løbetid.. Hmm håber du tænker dig om en ekstra gang når du har lært alle svarene på DIN tråd...

Kommentér på:
Løbsk Tæve i Thisted området søges.

Annonce