{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

dyrlæger ang hd fotografering {{forumTopicSubject}}

Jeg har prøvet og søge efter dyrlæger på nettet der kunne hd fotografere billigt... Har nemlig set nogle af jer skrive i kan få det gjort for 850 og 900 kr, altså min dyrlæge siger 1200 kr hos ham, så ville da gerne hvis der var nogen billigere i nærheden af viborg. Nogen der ved???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrlæger ang hd fotografering
  • #1   20. jan 2006 Nogle af dem der får det billigere får ikke sendt dem til DKK, og der er gebyr på til DKK. Jeg tror det er 200-300 kr.. Så 1200 er vist billigt nok. Jeg betalte 1800 kr.

• #2   20. jan 2006 okay fint nok så er det nok derfor det koster 1200 ja, må spørge ham om det er begge dele så altså HD og AA, men det tror jeg for sagde det skulle indsendes til dkk tænkt på avlgodkendelse

• #4   20. jan 2006 Det koster 200kr at få vurderet hd og aa, hvis man er medlem af dkk. 270 kr hvis man ikke er medlem.-- 500 kr hvis det er en hastesag.
    Har lige kikket i hunden ;O)))

• #6   20. jan 2006 Nej, Christina så koster det 270 kr.. ;O)

• #7   20. jan 2006 Nogle dyrlæger giver ikke hunden noget beroligende (sedering) inden røntgenoptagelsen, og så vil det ofte blive billigere.

Man skal blot tænke på at billederne (efter min mening og også efter DKK's anbefaling) ikke giver et 100% reelt billede når hunden ikke slapper af og samtidig er det stressende for hunden at skulle holdes mens den ligger på ryggen og dyrlægen hiver i dens bagben uden at den er sederet.

Så jeg synes billederne bliver for dårlige og at det er synd for hunden når den ikke er sederet, men selvfølgelig koster det noget at få hunden sederet.

• #8   20. jan 2006 Min race ville det være direkte dyreplageri hvis de ikke blev sederet eller også ville det blive meget dårlige billeder... Det er sku' hårdt arbejde at få benene til at ligge perfekt for at få et godt billed ;O))))
    Jeg ved ikke hvordan det er med andre racer.....

• #9   20. jan 2006 Mette: Det er jo bestemt også min mening, men derfor er der desværre stadig dyrlæger som vælger ikke at sedere hundene (for at spare penge måske?).

• #10   20. jan 2006 Så skulle de være med til at se hvordan det foregår for at få et godt billed man kan bruge til noget... ;O))
    Og det er vel ejeren der vælger at spare pengene ;O)))

• #12   20. jan 2006 Christina>>>og sende billederne til DKK uden at være medlem ;O)

• #15   20. jan 2006 Ang. bedømmelse af HD - så har jeg kendskab til at der er nogle dyrlæger der bedømmer forkert, med det resultat, at hunden bliver kasseret,
    Ved kommende HF måtte tage kontakt til opdrætter, og fik hunden byttet med en ny hvalp - med samme garanti,

Opdrætter tog derefter kontakt til 4 forskellige dyrlæger, fik hunden DH forograferet, hos alle 4 - som bedømte billederne, og alle billeder blev sendt til DKK´s HD bedømmelse - Alle billeder blev forfundet HD-fri -
    Ny er hunden tjenestehund ved politiet, er er blevet avlskåret.

Så stol ikke 100% på hvad dyrlægen fortæller, tjek det hvis du er i tvivl.

• #16   20. jan 2006 Min dyrlæge sagde at de ikke måtte sige noget hvis billederne skulle til DKK, men de kunne gætte og hun ramte rimligt godt ;O)))

Kommentér på:
dyrlæger ang hd fotografering

Annonce