HVALPEFODER / PRODUKTER HVALPEFODER / PRODUKTER
Ville gerne høre jeres erfaringer med hvalpefoder ville jeg rigtig gerne hære...
Vi har altid været glade for HENNES... Men har svært ved at få det stabilt her hvor vi bor... Derfor har vi netop prøvet Pro pac, - hvilket vifandt en smule hårdt - og ikke vanvittig interessant - og har derfor idag været ude og købe nyt... PRO PLAN... kender deres produkter til voksne hunde, og kan kun tale godt om det - men har aldrig prøvet deres hvalpefoder før - dog virker det rigtig godt - små bidder, - blødt ( uden at være BLØDT BLØDT ) og dufter så hvalpene synes maner vanvittig interessant når man står med det - smiler... !!
Da vi var oppe i hundeshoppen - blev vi ogsp introduceret for et andet mærke, som vi aldrig har kigget nærmere på...
Belcando
Er der nogen der har erfaringer med dette mærke ???
Hvad giver i andre jeres hvalpe af fuldkost... ???
( Også bare lidt NysG... ) Kunne jo være man kunne blive inspireret - selvom jeg nu ved at Pro plan er et godt produkt - ( vores erfaringer )
Julie -
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Nelly er vokset op på Hills og Olivers men jeg er ikke syndeligt imponeret af nogle af dem
Nu får hun BARF mad
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Ved ikke om Magnusson laver hvalpe foder men det gør Regal
www.regalpetfoods.dk
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 475
Hvis du er så glad for Henne Petfood, kan jeg da ikke forstå du ikke bare bestille direkte ved dem, det gør vi da her hvor vi bor er der nogle ganske få der har det, men så har de ikke lige det hjemme man skal bruge, ordningen har jeg kørt med nu i snart 1½ år, og det fungere rigitgt fint, jeg bestille og dagen efter har jeg næsten altid modtaget det, med fragtmanden.
http://www.henne-pet-food.dk/
Hilsen
Marianne
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 70 Svar: 1.118
Min nu afdøde Balder og min tæve Maggie er begge vokset op på Hill's Prescription Diet P/D large breed og det har jeg været supertilfreds med.
Chalmer er fodret op på Royal Canin Maxi Junior, hvilket også har været supergodt. Jeg er gået over til Royal Canin fordi min gamle Balder jo var allergiker og Royal Canins allergifoder er supergodt og så har de et specialprodukt til labrador som jeg er glad for til Maggie (og som Chalmer jo også får nu)
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
havde faktisk aldrig tænkt på at ringe / skrive direkte til Hennes -
Voksen maden er ok at få fat i - men hvalpefoderet er der bare adlrig - selvom de lover at få hjem - MEGET irriterende - smiler...
Tak for tippet -
mar 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 399
aug 2005
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 54 Svar: 575
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Hun får nu 50/50 af Olivers Lam og Olivers Light vægt tab, fordelt morgen og aften.
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
www.championpetfoods.com
MH
Christina
dec 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 53 Svar: 943
HVALPEFODER / PRODUKTER