{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

madlede? {{forumTopicSubject}}

Alli er ca 4 uger henne og har mistet lysten til at spise hvad som helst,er det normalt ? det startede for et par dage siden, jeg har læst at det er meget normalt hvad siger i ? hun plejer at være meget madglad, sidst hun var drægtig syntes jeg ikke at bemærke det ,men der havde jeg også en anden tæve, nu er hun alene på skansen. det er anden gang hun skal have hvalpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  madlede?
  • #1   14. nov 2008 øhh vores tæve spiste som en besat igennem hendes drægtighed...

måske du skulle høre din dyrelægte ad.. det ku jo være hvalpene er døde og ligger og rådner inde i hende.. men det kan jo være så meget også at hun bare er lidt homonel.. men hvis jeg var dig ville jeg lige ringe bare for at være sikker

• #2   14. nov 2008 hun er ellers frisk nok men jeg tror også jeg lige kontakter dyrlægen

• #4   14. nov 2008 Min mors tæve var heller ikke meget for at spise. Men havregrød var en vinder. Så vi måtte blende hendes mad i grøden.
    For mad skal de jo altså havde

• #5   14. nov 2008 det var da godt at høre Sandie og Camilla at i har haft lignende problem,
    jeg har også lige talt med hende med hanhuinden som jeg har brugt til parringen hun havde også problemet i ca 3 uger. med en tæve ,så det er nok helt normalt,hun har lige spist toastbrød m/ leverpostej,det gled da ned, og hun mangler ikke noget,så jeg håber det går, så nu er jeg mere rolig.

• #6   19. nov 2008 Det kan godt være en lille periode at det sker, vores tæve ville heller ikke spise , lokkede lidt goe- bidder i fodret som kogt kylling kød i tør kosten med lidt kylling vand i , det hjalp på det... Er nu slet ikke så usædvantligt at de har kvalme den tid, men er du i tvivl så ring og spørg dyrlægen..

Vh Gitte

• #7   20. nov 2008 hej allesammen
    det går rigtig fint nu det var nok bare lige et par dage.

Kommentér på:
madlede?

Annonce