{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.911 visninger | Oprettet:

tæve parret ved uheld {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en tæve som er blevet parret ved et uheld som overskriften siger men jeg ved ikke helt hvem faren er og har først fundet ud af det i dag da jeg kan mærke liv i maven på hende (sys hun var blevet så deform og begynde at se drægtig ud) men er der nogen der ved hvad det koster at få scannet så man kan se hvor mange der er? Og i ehøver ikke skrive noget om at man kan få sådan en abortsprøjte for det er for sent for det er ved at værre tæt på de 2 mdr siden hun var i løb.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tæve parret ved uheld
  • #1   11. sep 2008 så skal hun vel snart føde , så tror ikk du kan få en sprøjte..

• #2   11. sep 2008 Ja det tror jeg der sker indenfor 14 dage men ved jo intet sikkert. Det er lidt træls for det er lige midt i jagtsæsonen og det skulle hun jo sådan set være med til

• #3   11. sep 2008 ja det kan jeg godt se , ja det er for sent , men jeg tør ikke sige hvad en scaning koster , men jeg ved min brors hunde fak de sprøjter og de var ved at dø a dem.

• Louise C
    Louise C Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 4
    #4   11. sep 2008 drægtigheds scanning giver vi 500 kr for... Ved ikke om det er samme pris der hvor du bor, men man kan ringe til dyrelægen og få en pris inden du bestiller tid :o)

• #5   11. sep 2008 line og andreas
    Træls med din brors hund. er godt nok heller ikke særlig lykkelig for at hun skal have hvalpe da det højest sansynligt er engelsk springer spaniel og en irsk setter. mine svigerforældre har gået tur med dem da vi var på ferie og tror måske det er deres hanhund som skal være far men ved ikke om det måske har været for tidligt i hendes løb også kan det være en anden

Louise c
    Tak for oplysningen det må jeg prøve at hører efter i morgen. ellers må jeg jo bare vente og se hvor mange der kommer

• #6   11. sep 2008 å

• #7   11. sep 2008 Line og andreas -Der er kommet en "ny" (den er ikke så ny mere) abortsprøjte på markedet som ikke har alle de bivirninger man typisk forbinder med abortsprøjter, så jeg ville nu ikke være bekymret for at give en sådan. Risikoen ved drægtighed og fødsel er væsentlig højere end for bivirkninger med den "nye" abortsprøjte.
    Bare lige lidt info.

Prisen på scanning afhænger jo meget af dyrlægen. Der er jo store udsving i konsultationspris alt efter hvilken dyrlæge man går til, og osse hvor i landet (selve behandlingen er på de fleste ting dog normalt i nogenlunde samme prisleje)
    Ring og spørg.

Og så må i jo igang med at forberede, få lavet fødekasse osv.

• #8   11. sep 2008 Jeg gav også 500,- for scanningen af Emma. Den kan give dig vished, så du kan komme igang med at give hende det rette foder og få gjort fødekassen klar.

• #9   11. sep 2008 vi giver også 500 kr for en scanning, men ved at dyrlægerne inde i Odder skal have 800 kr for det.

men måske et røntgen ville være bedre. der kan man se hvor mange der er og hvor store de er.
    det ved jeg ikke hvad koster

• #10   11. sep 2008 hvis man lige frem kan mærke liv fra maven så må hun da være ret langt henne.. hun skal scannes hvis hun er i starten af graviditeten el er det ryngten... tror ikke på abortsprøjte hvis der kan mærkes liv fra maven..

• #11   11. sep 2008 tror vi gav 700 kr

• #12   11. sep 2008 jeg gav 750 kr........så det er meget forskelligt

• #14   11. sep 2008 Jeg tror også at det koster mellem 5- og 700 kr.at få den scannet. JA, det kan godt lyde til, at der er omkring 14 dage tilbage, man plejer at kunne mærke liv omkring 7 uger henne.

• #15   11. sep 2008 hej pia k jeg gav 800 kr for scanning det er i slagelse

Kommentér på:
tæve parret ved uheld

Annonce