400 visninger
|
Oprettet:
min hund er i løbetid {{forumTopicSubject}}
Hej jeg er hel ny herinde.. ved ikke hvor meget jeg må skrive men jeg vil gerne ha hjælp til at finde en handhund til min tæve!!
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.253
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.366
Er det en af samme race?
Krav om sundhed?
Krav om stamtavle?
Og sådan noget for det gør det meget nemmere.
Men det kunne også være en ide at bruge noget længere tid på at finde en han og så vente en løbetid sådan du er sikker på at finde den rigtige.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
Det en god ide at begge forældre er tjekket for HD og AA. Er du helt sikker på du kan komme af med hvalpende? Som jeg ser det er markedet for længst dækket.
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 3
sep 2008
det skal være en ægte Amerikansk bulldog, meget gerne mørk tiger stribet,
hvis jeg ikke finder en sund og pæn hund venter jeg helt sikkert til næste løbe tid!!
Jeg har en del som ønsker sig en hvalp efter shinka. også en del som ikke brød sig om muskel hund da jeg fik hende! men de har virkelig ændret mening nu hvor de har fundet ud af hvor meget kærlighed der er i min Amerikanske bulldog!
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.892
For det at tage den første og bedste som byder sig, det holder ikke. Når man laver eller har planer om at lave hvalpe, så skal der en masse arbejde bag, hvilket vil sige at finde den perfekte han og at begge hunde er tjekket frie for arvelige sygdomme osv...
sep 2008
jeg vil også vente, hvis ikke det rette kommer til mig, hel klart! hun er først klar i næste uge, så ville ha undersøgt mulihederne i weekenden!!
Men mange tak for det i har hjulpet med, så må vi se om det bliver denne gang eller næste!!
min hund er i løbetid