931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Saa er det afsted.. Saa er det afsted..

I morgen tidlig 6.30 gaar tured til Sverige, Tiah er paa 9. dagen og skal parres, jeg synes hun allerede i gaar lagde halen til siden men alle siger dag 7-8 var for tidligt saa nu bliver det i morgen..

Vi skal afsted i 3 dage hun skal parres 2 gange og det er vores begges foerste kuld hvalpe smiley
Saa kryds lige fingre for os, lige nu foeles det i hvert fald stresset at blive faerdig til og jeg er saa usikker paa tidspunktet ect fordi jeg ikke har proevet det foer, men som sagt saa Tiahs opdraetter hende i gaar og sagde det nok var i moregnd et var tid...

Ihh hvor bliver det spaendende smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Saa er det afsted..
  • #1   17. maj 2008 Held og lykke :-). Ja, det bliver godt nok spændende!!!
    Bare det var mig...

• #2   17. maj 2008 jeg kender nu tæver der blev parret på 8. dagen

men rigtigt så kan det være at hun først lader sig parre senere.

pøj pøj vi krydser poter og venter spændt på nyt

• #3   17. maj 2008 held og lykke! håber at det lykkes for det ville være ærgeligt når i har taget turen hele vejen hvis I så skulle til Sverige igen.

Pøj pøj

• #4   17. maj 2008 Tina: Nej jeg har ikke taget progesterontest jeg kender desvaerre en hel del som de har oedelagt det for og foerst vist ok naar det reelt var for sent.

Men jeg var nede hos min opdreatter i gaar saa en af hendes erfarne hanner hun se hende an, og han ville gerne proeve at hoppe op, hun vender ogsaa maasen til men kun lige til hans ben roerte hendes ryk saa blev hun lidt sur.

Synes ikke rigtig hun har bloedt saa meget i dag og det er helt gennemsigtig naermest saa jeg tror det er ved at vaere nu.

Altsaa jeg har det saadan ok med hvis det foerst er paa 12 dagen fx. saa maa jeg jo bare blive deroppe og vente, det er straks vaerre hvis vi er for sent.

• #5   17. maj 2008 hvis det er i dag det er blevet gennemsigtig, så tror jeg i kommer den rette dag

jeg har heller ikke gode erfaringer med progesterontesten

• #6   17. maj 2008 Ja vi haaber i hvert fald smiley

Naa jeg vil i seng vi skal koere rigtig tidlig i morgen... skriver en update naar jeg kommer hjem igen smiley

• #7   18. maj 2008 annemette: så har man brugt de forkerte test - hvis man bruger den test som Birgitte Schøtz(staves) fra cani cold bruger, så virker det altså - men det er rigtig at mange dyrlæger bruger ubrugelige tests. Der er lavet undersølser som viser at den test dur.

kender også en hund der er parret på 6 dagen og der kom hvalpe - mine er først blevet parret på omkring 14 dagen

• #8   18. maj 2008 Platugler: ok saa blev jeg da det klogere, ok ikke andet kan jeg jo bruge det naeste gang hvor vi ogsaa skal til sverige smiley

Men jeg haaber og tror da ogsa at 9. dagen ikke er for sent for nu i hvert fald.

• #9   18. maj 2008 mon ikke det går - sæden kan holde sig i op til 5-7 døgn, inden i tæven

• #10   18. maj 2008 Saa er der lige en opdatering fra Sverige, vi er lige ankommet for 2,5 time siden og er allered paa vandre hjemmet, vi har vidst ramt helt rigtig hun saa i hvert fald kun lige paa ham og vups saa var den der, alt i alt tog det hele vel 20 min fra vi traadte ind af doeren, nu skal vi have en nats soevn, det var lidt haardt at koere 900km og saa skal hun parres igen i morgen og tirsdag og saa tager vi hjem igen smiley

• #11   18. maj 2008 super - helt og lykke

• #12   18. maj 2008 flot

Kommentér på:
Saa er det afsted..

Annonce