1.664 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

opblokning opblokning

Tira statede med at skrabe i alle vores kurve samt fødekasse til morgen.. siden har hun gjort det flere gange, og har gispet et par gange..
men ik noget voldsomt..
tror i det bare ik er så voldsomt for hende, eller skal jeg regne med der går lang tid endnu før der sker mere?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opblokning
  • #1   27. mar 2008 Hej Camilla.

Jeg har jo Jazzy og vi har næsten lige været i gennem fødsel osv. Jazzy startede et par dage før fødsel med at "bygge redde" skrabe i dyner osv. Men da hun først begyndte at gispe så var det for alvor - Nu har du jo en fransk og jeg vil tro at hun vil gispe mindst lige så meget hvis ikke endnu mere end Jazzy... Jazzy var også pludselig meget rastløs, men hvis jeg lagde mig sammen med hende i kassen, så ville hun gerne sove 1-1½ time af gangen... Jazzy starede med at blokke op kl.00. ca og første hvalp kom 19 timer senere..

• #2   27. mar 2008 spiser hun?
    sitre hund imens hun gisper?
    har hun flåd?
    har du taget hendes temperatur?

som June siger er selve det at hun bygger rede ikke et tegn på at det er lige op over

• #3   27. mar 2008 Glemte også at skrive at Jazzy peb lidt under sin opblokning.. Med andre ord : Hun gik fra at være vores rolige Jazzy som gerne ville putte og spise hele tiden helst, til at være rastløs, forpustet, små pivende, så ville hun ud og grave i haven, så ville hun ind og grave i tæpper, så ville hun ligge ned i hvalpekassen, så ville hun ligge midt på stuegulvet... Hun blev virkelig rastløs da hun først begyndte at blokke op.

• #4   27. mar 2008 Regner du med at den kan klare fødslen, eller regner du med kejsersnit?

• #5   27. mar 2008 jeg regner med hun kan selv, men har self dyrlægen i daghånden..

• #6   27. mar 2008 Okay - Held og lykke med fødslen og keep us updatet :0)

• #7   29. mar 2008 det kan man slet ikke sige.

Fra temperaturen daler 1 grand, skal fødslen være gået i gang, inden 24 timer. Går vandet, skal den føde inden for et par timer, mener jeg

• #8   29. mar 2008 Min tæve gik næsten 24 timer fra at hun reagerede som du skriver til hun fødte..

Kommentér på:
opblokning

Annonce