{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Jonas J
Jonas J
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

Useriøse hendvendelser {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvad skal der til før i ikke gider vende tilbage til folk der skriver til jer ?

Jeg har det sådan lidt jeg syntes sms er useriøst, især hvis det en sms udelukkende med hej har du flere billeder.

Inden jeg begynder sende folk flere billeder og har yderlige kontakt med dem vil jeg da gerne lide vide hvem de er hvad de kan tilbyde af hjem og hvad deres tanker med at få en hvalp er.

Har også efterhånden prøvet et par gange man kan bruge flere dage med at skrive med en og ud af det blå høre jeg ikke mere til dem.

Heldigvis er der også mange seriøse.

Men hvad kan få jer til ikke og vende tilbage på en sms eller vælge folk fra ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse hendvendelser
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 92 Emner: 25 Svar: 2.802
    #1   21. dec Hvilken race opdrætter du, og har du en hjemmeside? Jeg mener - hvor finder folk dig og dit opdræt?

• Jonas J
    Jonas J Tilmeldt:
    dec 2024

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. dec Slæde hunde nej gul og gratis, hvad da?

• #3   21. dec Det er nu hellere ikke ligefrem på gul og gratis og DBA de fleste seriøse købere findes.
    Og ikke for at fornærme dig, hellere ikke de mest seriøse opdrættere.
    Jeg ville aldrig købe hos en opdrætter der annoncerede der.

• #4   21. dec Jeg har opdrættet whippets i 10 år, og bortset fra under corona, hvor der dagligt kom mere eller mindre useriøse henvendelser, så får jeg normalt meget få. Jeg svarer på alle henvendelser, men får jeg blot en sms med et spørgsmål, som eks. Hvad koster en hvalp? så svarer jeg lige så kort igen.

Jeg har en del som kommer på besøg fordi de gerne vil møde racen, nogle ender med at købe hvalp her, andre køber hvalp et andet sted og endelig er der nogle som finder ud af, at det slet ikke er racen for dem.

Hovedparten af mine hvalpekøbere finder mig via min hjemmeside eller via specialklubbens opdrætterliste.

• #5   21. dec Er din annonce den med huskyblandingshvalpe i Aabybro?

• #6   21. dec Jeg vil nu ikke gå så langt at sige, at jeg aldrig ville købe hund via G&G, men nej, der ville ikke være det første sted jeg søgte, simpelthen fordi jeg ville forvente, at opdrætter ville annoncere parring/hvalpe via hjemmeside/hvalpelisten e.l. og ofte ellers ville være en jeg gavde talt med om hynde/racen tidligere og havde fulgt en given hund/kombination jeg godt kunne tænke mig hvalp fra.

Alternativt søgte jeg måske en voksen hund, og så er spørgsmålene jo lidt nogen andre.

Men du har jo mulighed for at skrive i annoncen, at seriøst henvendelser kan ske via *indsæt foretrukne kontaktmåde* og så ganske enkelt ignorere sms'erne, hvis der da ikke dukker en op, der viser lidt mere seriøs interesse.
    Jeg har før set på opdrætterhjemmesider, at der er skrevet, at ved interesse kan henvendelse ske på mail, med beskrivelse af de forhold, man kan tilbyde hvalpen.

• #7   22. dec Hvis dit materiale (annonce, hjemmeside, opdrætterannonce osv) indeholder alt en seriøs køber skal bruge, vil du blive sparet for mange useriøse henvendelser.

Kommentér på:
Useriøse hendvendelser

Annonce