Useriøse hendvendelser {{forumTopicSubject}}
Hej
Hvad skal der til før i ikke gider vende tilbage til folk der skriver til jer ?
Jeg har det sådan lidt jeg syntes sms er useriøst, især hvis det en sms udelukkende med hej har du flere billeder.
Inden jeg begynder sende folk flere billeder og har yderlige kontakt med dem vil jeg da gerne lide vide hvem de er hvad de kan tilbyde af hjem og hvad deres tanker med at få en hvalp er.
Har også efterhånden prøvet et par gange man kan bruge flere dage med at skrive med en og ud af det blå høre jeg ikke mere til dem.
Heldigvis er der også mange seriøse.
Men hvad kan få jer til ikke og vende tilbage på en sms eller vælge folk fra ?
okt 2023
Følgere: 92 Emner: 25 Svar: 2.802
dec 2024
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.595
Og ikke for at fornærme dig, hellere ikke de mest seriøse opdrættere.
Jeg ville aldrig købe hos en opdrætter der annoncerede der.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.958
Jeg har en del som kommer på besøg fordi de gerne vil møde racen, nogle ender med at købe hvalp her, andre køber hvalp et andet sted og endelig er der nogle som finder ud af, at det slet ikke er racen for dem.
Hovedparten af mine hvalpekøbere finder mig via min hjemmeside eller via specialklubbens opdrætterliste.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.123
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.396
Alternativt søgte jeg måske en voksen hund, og så er spørgsmålene jo lidt nogen andre.
Men du har jo mulighed for at skrive i annoncen, at seriøst henvendelser kan ske via *indsæt foretrukne kontaktmåde* og så ganske enkelt ignorere sms'erne, hvis der da ikke dukker en op, der viser lidt mere seriøs interesse.
Jeg har før set på opdrætterhjemmesider, at der er skrevet, at ved interesse kan henvendelse ske på mail, med beskrivelse af de forhold, man kan tilbyde hvalpen.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.775
Useriøse hendvendelser