1.372 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Dyreinternat? Dyreinternat?

Hej hundetosser smiley

Jeg ville lige høre om i har god eller dårlig erfaring med dyreinternater? hvis i fx. har fået jeres hund eller hvalp der fra?

Kan i anbefale det? og kender nogen et godt sted i nordjylland? (link)

Det er fordi, jeg tænker på at få en jack russell terrier

c",)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyreinternat?
  • #2   24. okt 2007 Jeg kan intet dårligt sige om de internater jeg har hentet fra her på Sjælland.

De har gjort et stort stykke arbejde med de midler og tid de har haft.

MEN........Det er som regel hunde med noget i rygsækken så man skal virkelig tænke sig om og være klar til arbejde arbejde arbejde med sin hund.

• #3   24. okt 2007 Hvis du gerne vil have en jack russell terrier, så vil jeg anbefale du køber en hvalp hos en ordentlig opdrætter.
    En jack russell kan være en meget stor mundfuld

• #4   24. okt 2007 Tak smiley

• #5   24. okt 2007 Jeg købte min hund på Årslev internat og har kun godt at sige om det.....

• #6   24. okt 2007 Vi har hentet vores Mille på Internat i Rødovre. Ja hun valgte os og ja vi hende.
    De ville egentlig ikke sende hende hjem til et hjem med små børn men vi blev godkendt da vi kendte en del til det at have en muskelhund. Hun er nemlig blanding af en Amstaff og Engelsk Staffordshire.
    Tror ikke mange ville have valgt hende da hun er døv men vi har taget kampen op og nu har vi haft hende i næsten 4 måneder.
    For hver dag der går elsker vi hende mere og mere. Men det er bestemt ikke altid en dans på roser at få en hund som ingen ved ret meget om.
    Min anbefaling må være tag ud og kig de internater ud der måtte være i dit område, få dig en snak og vær indstillet på at man kan blive afvist som hundekøber. Ja det gælder også for andre dyr.
    Jeg har som hentet Mille og ja også en kat på Internat.

• #7   24. okt 2007 Mai-britt

Du har evig ret om den race, mine venner har sådan en dejlig hund, men de har brugt utrolig meget tid på hende.

Håber du finder hvad du søger Louise, det var ikke negativt skrevet da jeg skrev, fordi der er nogle der misforstår mig en gang imellem

held og lykke

• #8   24. okt 2007 (link fjernet)

Herude bliver Emma passet og jeg syntes det er et super godt sted med hjertet på rette sted.........og se da lige den skønne hund de lige har fået indleveret.......alene og forladt i en opgang :o(

Kommentér på:
Dyreinternat?

Annonce