Dyreinternat? Dyreinternat?
Hej hundetosser
Jeg ville lige høre om i har god eller dårlig erfaring med dyreinternater? hvis i fx. har fået jeres hund eller hvalp der fra?
Kan i anbefale det? og kender nogen et godt sted i nordjylland? (link)
Det er fordi, jeg tænker på at få en jack russell terrier
c",)
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
De har gjort et stort stykke arbejde med de midler og tid de har haft.
MEN........Det er som regel hunde med noget i rygsækken så man skal virkelig tænke sig om og være klar til arbejde arbejde arbejde med sin hund.
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.930
En jack russell kan være en meget stor mundfuld
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 5
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 42 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 196
De ville egentlig ikke sende hende hjem til et hjem med små børn men vi blev godkendt da vi kendte en del til det at have en muskelhund. Hun er nemlig blanding af en Amstaff og Engelsk Staffordshire.
Tror ikke mange ville have valgt hende da hun er døv men vi har taget kampen op og nu har vi haft hende i næsten 4 måneder.
For hver dag der går elsker vi hende mere og mere. Men det er bestemt ikke altid en dans på roser at få en hund som ingen ved ret meget om.
Min anbefaling må være tag ud og kig de internater ud der måtte være i dit område, få dig en snak og vær indstillet på at man kan blive afvist som hundekøber. Ja det gælder også for andre dyr.
Jeg har som hentet Mille og ja også en kat på Internat.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 22 Svar: 100
Du har evig ret om den race, mine venner har sådan en dejlig hund, men de har brugt utrolig meget tid på hende.
Håber du finder hvad du søger Louise, det var ikke negativt skrevet da jeg skrev, fordi der er nogle der misforstår mig en gang imellem
held og lykke
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.303
Herude bliver Emma passet og jeg syntes det er et super godt sted med hjertet på rette sted.........og se da lige den skønne hund de lige har fået indleveret.......alene og forladt i en opgang :o(
Dyreinternat?