{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Hjælp til røntgenbillede {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Er der nogen af jer skarpe damer herinde, der kan hjælpe med at vurdere et røntgen billede fra dag 52?
Min tæve er på dag 57 i dag, og efterhånden som fødslen kryber nærmere, kan jeg mærke at jeg godt lige vil have en ekstra vurdering af hvor mange hvalpe, der kommer.
Min sædvanlige dyrlæge er nemlig på barsel, og vikaren syntes jeg ikke var vildt skarp og meget usikker til røntgen...
Hun kunne desværre heller ikke finde ud af at sende original billedet til mig, så beklager virkelig den dårlige kvalitet - det måtte tages med min mobil smiley

Dyrlægen vurderede at hun så 7 hvalpe, men jo længere jeg kigger på billedet, bliver jeg i tvivl om der kunne ligge en hvalp nederst i bugen mod skeden også...
Jeg vedhæfter lige i kommentar et billede af hvor hun fandt de 7 hvalpe (kryds) og hvor jeg er i tvivl om der er en ekstra hvalp (pil).

Det er sikkert bare mig, der stirrer mig blind på billedet nu smiley Men vil jo helst ikke “slappe af” efter fødslen, hvis der kan “risikere” at komme en ekstra hvalp 8-0

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til røntgenbillede
Kommentér på:
Hjælp til røntgenbillede

Annonce