{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

LEDE KAMPHUND!!!!!!

25.410 visninger | Oprettet:

Frida blev overfaldet bagfra uden varsel af en ulækker led ækel muskelkøter i går aftes.
Hun anede ikke den kom - hun så slet ikke hvad der skete før hun lå der - hun overgav sig med det samme - og det var mit velafrettede spark der fik den væk!

13 klamper senere - smertestillende - penicillin sprøjter - piller med hjem - kom igen om 10 dage HVIS du er så heldig der ikke går infektion i så den skal opereres og have dræn - så kunne jeg nøjes med at betale knapt 1500.- på en studs.

Endnu et møde med et svin af en muskelhundeejer - en totalt sindsyg køter med et hæsligt bid - en syg i hovedet mentalitet at overfalde en gammel hund på 12 år.
Ganske som de 2 andre der overfaldte Ditto - lortehunde - dårlig avl! Føj for fanden!

Frida er i bedring. Heldigvis. Desværre er det ikke optimalt psykisk endnu - det går fint med de andre herhjemme der er hun sig selv igen men meget på vagt efter andre hunde og meget bange.
Hun har snappet naboens hund som hun ellers er pot og pande med - det er hvad der kom ud af overfaldet - for de har altid haft det fint sammen og der har aldrig været noget.
Det er sorg at se ens hund få det sådan! En ellers meget selvsikker dame. Øv Øv
Frida døde 14 år gammel.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg er edder træt af at skulle besvare spørgsmål folk selv kan få oplyst på nettet.
Så som agressivitet ikke er arveligt osv så jeg lægger lidt stof fra videnskaben ind her.
Tænk over det....

For bedre at kunne studere de tamme dyr havde forskerne brug for et sammenligningsgrundlag – en gruppe dyr, som så afgjort ikke var tamme. Ungerne i den aggressive bestand bliver vurderet, i forhold til hvor fjendtlig deres adfærd er, og der bliver kun avlet videre på de mest aggressive. Her finder vi den halelogrende Mavriks onde tvillinger: De hvæser, blotter tænderne og bider i buret, så snart der bare er mennesker i nærheden.

“Prøv engang at se hende her,” siger Ljudmila Trut og peger på en snerrende ræv. “Se, hvor aggressiv hun er. Hun er født af en aggressiv mor, men opfostret af en tam hunræv.” Den aggressive mor havde ikke mad til sin unge, og det viste sig at være held i uheld, for dermed fik forskerne bevist en af deres teser: Rævenes reaktion på mennesker handler mere om natur end miljø. “Her er det generne, der forandrer sig,” siger hun.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En af mine venner har fået myrdet sin dejlige hund af ækle Pitbull fornylig.
Den mest fredsommelige hanhund man kunne tænke sig lever ikke mere.

R.I.P.

Fætter Karin .
Kvinde | 70 år | Oprettet: 27. jun 2004


Kommentér på:
LEDE KAMPHUND!!!!!!
  •   18. apr 2019 Du skulle satme skamme dig og skrive sådan.. du er satme ækel og ulækker..
    giver ret i at det var vist dig der sku ha sparket i hovedet


  •   22. nov 2018 Du klam at skrive som du har gjort. Du kunne selv være en led ulækker ækel køter. Det var måske dig der skulle have et velafrettet spark lige i panden smiley

  • Stener N
    Stener N Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 7 Følgere: 3 Svar: 2
      28. maj 2017 Jeg er altså nødt til at sige at ækle bidske kamphunde er 95 % opdragelse. Jeg vil vove at påstå jeg kan få 99 procent af dem til at høre efter. Eller i det mindste lægge sig over i hjørnet. Med mindre de er på job. Næsten alle hunde 99 procent ønsker at behage mennesker.Mod en lille bid til gændgæld selfølgelig. PåNær de måske 1-2-3 procent som er født skøre. Eller avlet skøre. Det er der jo også mennesker der er.Født skøre.Det stammer helt tilbage fra dengang de begyndte at strejfe rundt om vores lejrbål. Og kom nærmere og mærmere. Jeg tror ikke det er menneskene der har "domæstikeret ulven til hund..... Jeg tror det er hunden der har tilvalgt menneskene. , At påstå nogle hunderacer skulle være disponeret for at være aggressive og mentalt ustabile er ganske enkelt en skrøne. Selvfølgelig hvis man tager og udvælger de mest aggressive og ustabile som ovenikøbet ikke har videre kontakt med mennesker og avler videre på disse så syntes jeg det er ret logisk at man for en komplet sindssyg hund ud af det. Pitt Bull og Stafordshire terrier er kåret som årets hund i England de sidste ni år. Det er ikke en førstegangs hund, meget enig ,men det er nok en af de aller mest trofaste og lærenemme hunde overhovedet. At forbyde visse hunderacer herhjemme på grund af nogle meget få mennesker som ikke har en pind forstand på hunde opdragelse og så lave en Lov efter hvilke hunde som har bidt hårdest eller flest gange det er jo helt hul i hovedet og typisk politiker reaktion : "stem på mig , jeg gør noget ved det "nej kære politikere i sku tage og indføre et kørekort til alle hunde der vejer over 10 kg og det må du gerne tage 4-6-8 uger at erhverve et sådan kørekort. Så er man fri for alle de seje typer der misbruger kamp hunde, de gider nemlig ikke bruge så lang tid på et kørekort,og samtidig kan fru Hansen og Pedersen have deres små hunde uden at skulle til dette. DET ER TILLADT AT BRUGE HJERNEN ........ Mvh

  •   1. feb 2016 Stakkels dig og din hund kan godt forstå dit had og en grim oplevelse uanset den race din hund blev bidt af?? Jeg er selv tidliger ejer af 2 muskelhunde som jeg ALTID overvågede som jeg ligeledes gør med mine Franske bulldogs da uanset hvad folk siger kan reagere ukontrolleret da de er hunde og har instinkter. Er trist over ejerne ikke står mere til ansvar for handlingen for må sige at det på ingen måde er hundens ansvar men ejerens!!

  •   31. jan 2016 Det er genetisk kombineret med drifter.
    Nogen har det - andre ikke.
    Ganske på lige fod med gode og dårlige jagthunde.


  •   4. jan 2016 Det gør mig ondt, så vil man hellere ha de bider en selv end ens elskede hund. Håber din hund er kommet sig.

    Vil også lige sige at det hedder muskelhund, og muskelhunde blir også bidt af små hunde.

    Min er blevet bidt 3 gange og ingen af gangene har han bidt igen, men derimod pev han, han blev ked af det fordi han bestemt ikke er opdraget til at bide.

    Husk at det er ejeren den er gal med og ikke hunden, så frygt ikke en muskelhund, min hund har en spædbaby og hankat som sin bedste ven, de er de dejligste og mest kærlige hunde som alle andre hunde der er opdraget med kærlighed.


  •   28. jun 2015 Jeg er ked af det på dine vegne. Men tro mig. Det er ejeren som er det egentlige problem. Vh En lykk

  •   17. apr 2014 Der er noget der hedder en muskelhund? Også kamphund, som så er mest kendt.
    Kamphunde er der jo underarter af, som pitbull terrieren ;D
    Af muskelhunde er der også underarter af, som blodhunde. Jeg ved ikke om blodhunden er en muskelhund? XD
    Men den er der også underarter af.

    Og er ret sikker på at de bidemærker er fra en kamphund smiley


  •   26. feb 2014 Der er hverken noget der hedder muskel, myskel, myose whatever hund.

    List of dog fighting breeds = kamphunde

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dog_fighting_breeds


  •   25. feb 2014 Det hedder en muskelhund, ikke en kamphund! smiley smiley

  •   3. feb 2014 9 stykker - peeew noget af en mundfuld. smiley

  •   3. feb 2014 Ja da - 2 voksne tæver og en hulens masse hvalpe smiley

  •   2. feb 2014 Nope - tvært imod! smiley

  •   1. feb 2014 Bingo Nadia - bedste indlæg længe smiley

  •   1. feb 2014 Godt nok synd for din søde Freja ! Håber hun har fået det bedre?

    Samtidig syntes jeg også at det er synd at du generalisere sådan. Der findes mange lækre hunde med et dejligt sind som er i kategorien kamp/muskelhund, men det er jo ikke det de er, det er brugshunde.
    Jeg kender en amstaffblanding som er noget af det blideste kender også en pitbull som er en fantastisk hund.
    Det handler rigtig meget om hvem der får dem i hænderne, og det er da dybt beklageligt at det ofte er de forkerte mennesker der får dem i hænderne. Min egen hund som går som boxerbladnding er blevet racetestet for nylig og der er amstaff i hende. Hun er noget af det mildeste der findes.

    Alle hunde kan trænes til kamp hvis man træner den til det.
    Alle hunde er rovdyr det må vi indse, deter os ansvaret ligger på ikke hunden.


  •   13. jan 2014 Dorthe A

    1. Mig kommer du ALDRIG til at lukke munden på!
    2. Jeg forstår slet ikke hvad du skriver - du bliver nødt til at kunne formulerer dig bedre. Især hvis du gør dig forhåbninger om at regere verden.
    3. Find et andet sted og boltre dig end på min profil.


  •   13. jan 2014 Dorthe A.....det er dig der går ind i en persons profil, begynder at betvivle vedkommendes oplevelser og nu beder du vedkommende holde mund.

    Nu synes jeg du skal stoppe!


  •   13. jan 2014 Du godeste dog. Jeg havde virkelig ikke forestillet mig det stod SÅ sløjt til med hundeforstand.

    NEJ - en Chihuahua KAN ikke være "lige så meget en kamphund" - den er ganske enkelt ikke avlet til det.
    Når du nu ikke har begreb om gameness og drifter - hvilket fremgår helt tydeligt - så syntes jeg ærlig talt du bare skulle kaste dig over håndarbejde eller andet givtigt.

    https://www.facebook.com/pages/De-farlige-hunde/498376860270491

    Her er bare et par enkelte episoder - og jeg kan love dig for at det ikke er Chiér der står på listen over drab.


  •   12. jan 2014 Vi ska sørme lære af teenagerne i dag. ...

  •   12. jan 2014 Du er da et ubehageligt menneske uden det mindste empati, Dorthe A.

    Og ja ja, selvfølgelig kan en chi være en kamphund!

    Wake up and smell the Coffee. .


  •   12. jan 2014 Hvad er det i teksten du ikke forstår?
    Syntes du at du er berettiget til at kommentere noget du ikke fatter?

    For lige at præcisere dine manglende læse evner gentager jeg lige teksten engang til:

    "En af mine venner har fået myrdet sin dejlige hund af ækle Pitbull fornylig.
    Den mest fredsommelige hanhund man kunne tænke sig lever ikke mere."

    Og så kommer vi til den del du syntes er sjovt.
    Er du syg i hovedet?
    Hvad "sjov" tror du der er i at se sine hunde blive flået?
    Hvori skulle morskaben findes?

    Nu var det ikke Schæfere der var indblandet i disse overfald - det var kamphunde og ingen andre race/type what ever.


  •   10. jan 2014 Stakkels hund!

    Når der kommer nogen med sådan nogle hunde, så tager jeg altid min i snor og går helst udenom eller forbi uden de må hilse.
    Ved godt at det ikke er alle kamphunde(nok mere hundeejerne der ikke kan opdrage dyrene) der er sindssyge, men tør simpelthen bare ikke at tage chancen!


  •   22. dec 2013 Nadja - jeg må desværre konstatere at jeg ER blevet mistænksom over for de hunde.
    Som du nok ved blev en mere af mine hunde overfaldet da den var på vej ind i bilen.
    For ikke så længe siden fik en bekendt af mig dræbt sin Weimaraner - den mest godmodige hund man kunne tænke sig. Den havde ikke en chance og gjorde som min Frida - underkastede sig på stedet - men det stoppede ikke angrebet.


  •   22. dec 2013 Nu var det ikke tilfældet at den anden hund gik i nærheden.
    Den kom ræsende over plænen (privat område) og angreb totalt umotiveret.
    Nej - min hund var ikke en gammel sur hund. Hun var yderst velsocialiseret og omgængelig med alle andre hunde.

    Jeg ved ikke hvad din agenda er - men denne her der gik til angreb - den kom ud af den blå luft kun for at slagte min hund - hvilket den så ikke havde held med.

    Mange jeg kender har fået flået deres hunde - nogle dræbt.... af samme type hund som angreb Frida. - intet du skriver kan få hverken mig eller andre til at skifte holdning eller mening om den slags hunde.
    Biologisk har disse hunde en "anerledes fungerende hjerne" - den er ikke opbygget som hos fredelige individer + den besidder en gamness den er avlet efter for brug i pitten.

    Det er ikke så svært at regne ud at racer er avlet til forskellige formål og med forskellige medfødte instinkter - og handler derefter.



  •   21. dec 2013 Det kan sagtens være en duft din hund har udgivet en hund angriber ikke uden grund
    Har læst din tekst
    Er blevet bidt af en labrador som var tretten år gammel.
    En hund er en hund og det er et dyr og føler den sig utilpas så angriber den
    Der er opfundet to ting en hundesnor og hvis man ikke vil have sin hund i snor så få mundkurv på og det gælder sku til alle racer
    10 % af angrib i Danmark var fra muskel hunden de resten er fra andre hunderacer så lad hver med at pege finger af lige muskel hunde
    Det kunne være din egen hund der måske blev gammel sur og tvær og gjorder det samme


  •   21. dec 2013 Hold da kæft? Hat du overhovedet besværet dig med at læse hvad der skete? smiley

    MIN hund på 12 år bliver ANGREBET BAGFRA!
    Så hvem er det liiige der er truet her?


  •   20. dec 2013 Som ejer har du pligt til at have styr på din hund
    Det kunne lige så godt være en labrador der følte sig truet
    Som en muskelhund der følte sig truet en hund er en hund og det kan slå klik for alle racer


  •   20. dec 2013 Der stod ikke nogen "bag" den - og det var ikke ejeren der angreb men hunden.

  •   20. dec 2013 Åhhhh hvor dejligt med alle de kloge belærende ord... Gu f... er det da hunden. Det var den der bed!

  •   20. dec 2013 Husk det er ikke hundes skyld men den der står bag den.

  •   25. nov 2013 Emilie

    Nej - ejeren stak af


  •   24. nov 2013 hej er virkelig ked af at se/høre spdan noget!

    har du talt med ham/hun som ejer hunde?


  •   18. nov 2013 En rigtig hund er en DDB ..

    Du anmeldte vel overfaldet´?
    Det er faktisk over et år siden jeg kommenterede på dit link - som den eneste kan jeg se.


  •   18. nov 2013 det kan godt være nogen hunde er bims i hjernen, og skal angribe andre, men jeg holder stadig på at det er lige så meget opdragelsen af hunden som det noget andet smiley men håber din vovse er okay efter det.



  •   12. okt 2013 Jeg har ikke læst alle indlæg, der er alt for mange .. jeg skrev ud fra albums teksten, syntes i aldeleshed at den er en tand over stregen .. med det sagt har jeg stor empati med hende i denne sag. jeg ved godt hvordan man har det i en sådanne situation, og det er bestemt ikke rart ..og stakkels hund

  •   12. okt 2013 nu ved jeg godt det er et gammelt album og øv for en oplevelse, men jeg syntes nu godt nok at du har et indsnævret syn på tingene ? hvad skulle jeg sige ?? min hund blev næsten dræbt af en weimeraner, men derfor udtaler jeg mig da bestemt ikke grimt om racen ..

    http://www.hundegalleri.dk/fotoalbum/off_topic/69812-kato_efter_overfald


  •   26. sep 2013 Nej det gør det bestemt ikke. Alle har lov til at have en holdning ud fra hvad de selv oplever eller har oplevet..

    Men ja - hun kom sig. Det tog 1 år at få hendes psyke helt på plads igen.
    Den anden jeg har blev overfaldet 2 gange af grim karakter. Det tog så noget længere.
    Heldigvis er mine hunde nervefaste ellers havde det nok ikke været muligt at træne ud af dem. Jeg vil jo helst de skal kunne med alle vi møder diverse steder.

    Og tak smiley


  •   26. sep 2013 Hej Nadia

    Tak for dit sobre indlæg. smiley


  •   23. sep 2013 Tak Helle.

    Sikke en gang bavl - jeg syntes ikke det er okay der bliver skrevet sådan til dig - så jeg sletter kommentaren fra Charlotte.


  • Helle H
    Helle H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1
      23. sep 2013 Med den retorik du bruger kan jeg da godt være lidt bekymret, sikke en vrede. Og
    sikke en masse du har læst som jeg intet har skrevet om - vi skylder vist trådstarter at holde os til emnet, tak.


  • Helle H
    Helle H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1
      23. sep 2013 ....og så har Charlotte vist slettet sit opslag som jeg reagerede på. Men jeg vil lade mit stå, da der tilsyneladende er andre som ikke helt forstår at der altså ER forskel på hunderacer og blandinger alt efter hvad de er fremavlet til!
    God dag til jer alle


  • Helle H
    Helle H Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1
      23. sep 2013 Charlotte, det du skriver er ikke sagligt, lidt empati ville klæde dig, også selvom du selv har en hund af "typen" som ikke er lovlige herhjemme.
    Ja, en Weimaraner kan bide, det kan ALLE hunde - forskellen er blot, at de forbudte typer er avlet med en MEGET lav aggresivitets-tærskel, uden evne for at respektere normale hundesignaler og uden evne for at afreagere når en anden hund underkaster sig!! Der findes helt sikkert undtagelser indenfor alle de racer og blandinger der er blacklistet, venlige hunde som ikke gør en kat fortræd. Problemet er blot, at det kan man ikke se, eller vide på forhånd. De kan pludselig tænde - det er det de er fremavlet til. De er tikkende bomber, hvilket vi jo har oplevet igen og igen og igen. En "almindelig" hund af en hvilken som helst race, som er sund i hovedet, skader ikke på den måde som vi ser billeder af, den vil markere og respektere en anden hunds underkastelse - desværre er der usunde hunde (OG ejere) indenfor alle racer, hvorfor ingen kan gå helt fri. Jeg forstår ikke hvorfor det er så fedt at eje en hundetype som andre hunde ikke må hilse på - det er da synd for de gode eksempler af muskelhunde-typerne, men det er jo en helt anden betragtning fra en tidligere mentaltest-dommer og instruktør. God dag til dig.


  •   10. aug 2013 Nuur hvor syndt synes ikke man burde have sin hund løs hvis den ikke gør hvad den bliver bedt om og sledt ikke vis den er akresiv over for andre!

  •   7. aug 2013 Netop - hunden fulgte sit instinkt!

    Hvad er der at skjule? Hunden var løs - den angreb - end of story.
    Hvis du tvivler på hvordan Frida var syntes jeg du skulle spørge ALLE der har haft kontakt med hende. 12 år gammel - der kender en hund sine begrænsninger - især en der aldrig har udvist aggressiv adfærd!


  •   6. aug 2013 En hund der laver den her slags skade er dælme ingen steder uskyldig!

  •   5. aug 2013 Eeeej hvor syndt

  •   2. aug 2013 Nej.. enig. Gravhund ville nok have vakt jubel haha.

  •   2. aug 2013 Tak Minion smiley

  •   9. jul 2013 Nu har jeg haft hund fra før du blev født, så jo det gør jeg. Og i øvrigt vil jeg da skide på hvad der er pænt. Det er ikke det det drejer sig om her. En lortekøter har skambidt og den fortjener ikke overhovedet ikke noget som helst medfølelse.
    Og det er mine sidste ord i denne sag. I er desværre mange af din slags derude der tror man ka kysse og klappe gener væk...


  •   9. jul 2013 Og du ved hvad det er for en hund der har overfaldet Karins hund?

    Alle hunde har muskler... og jeg håber da du er klar over hvilken hund du har mellem hænderne..

    Det er et dumsmart ord nogen der ikke vil se facts i øjnene, har opfundet.

    Og i øvrigt behøver du ikke at bande. .. jeg forstår det godt alligevel. ..


  •   9. jul 2013 Der findes heller ikke en race der hedder muskelhund!!!!!!!

  •   17. jun 2013 Ej stakkels hund:-(

  •   15. jun 2013 Laura - det var ikke dig jeg mente - sorry

  •   15. jun 2013 Nå? Endnu en der ikke kan læse ser jeg... tjaaa

  •   10. jun 2013 Hvilken race taler du om Laura?

  •   9. jun 2013 Du har ret, en LED hund! Stakkels Frida!

  •   7. jun 2013 Årh så skrækkeligt!:(
    Håber hurtigt Frida kommer på toppen igen..


  •   6. jun 2013 Forfærdeligt...! :,(

  •   2. jun 2013 Stakkels Frida håber hun for det bedre

  •   1. jun 2013 Da må jeg give Lisa ret

  •   28. maj 2013 Du opfinder noget du ikke har den ringeste idé om er sket eller ej.. det er stadig ikke i orden den angriber bagfra. Lær lidt mere om adfærd inden du kommer på banen igen...

  •   28. maj 2013 Jamen det kan være den har sendt signaler og den anden har reageret det på den måde den har gjort det jeg forsvare den ikke men det kan være at det er det der er sket

  •   28. maj 2013 Isabella. .. fortæl mig lige hvordan en hund der sidder med ryggen til udsender signaler om det er den der bestemmer. .. tror lige du skal sætte dig ind i hundesprog inden du spiller klog...

    Hvorfor skal den lortehund forsvares?


  •   28. maj 2013 Synes ikke man skal give hunden skylden du skal tænke på at det er os der har opdrættet den race og det kan være at den ikke har fået træning. Men er enig i at man skal have hunden i snor hvis man ved at den gør sådan noget + det kunne lige så godt være at det var din hund der sendte signaler til muskelhunden at det var den der bestemte.

    Min store hund( har den ikke oprettet) har været oppe at slås med en lille hund men det var fordi den anden var dominerende( der var 5 mere der havde angrebet den så det er ikke bare os der har biske hunde)


  •   28. maj 2013 Helt enig!

  •   28. maj 2013 Det er bare ikke i orden. Et er at ejeren altid burde ha sådan et krapyl i snor, noget andet er at den da er skudt i roen når den angriber uden grund... Det gør en normal hund sgi ikke....

  •   28. maj 2013 Annelise

    Tjaa - der er skam også folk der har skrevet at det både var min hund og min skyld Frida blev overfaldet.
    Jeg forstår heller ikke man nogen sinde kan forsvare det.

    Ditto er overfaldet TO gange af samme crap køtere. Og det var "naturligvis" ejernes skyld.


  •   28. maj 2013 Helt ærligt.... var det ikke hunden, der bed Karins hund så skammeligt??? Den havde da absolut ingen grund til uprovokeret at overfalde en anden hund bagfra....

    Jeg er rystet over jeres forsvar af den lortehund.... hold da op, jeg håber da at ingen af jer har hunde af den kaliber.... og har I, at I så bor laaangt væk fra hvor jeg bor...


  •   28. maj 2013 Så er der saftsusemig et kæmpe problem i samfundet hvis det altid er ejeren.
    Derfor er loven lavet - folk kan bare ikke selv styre det smiley


  •   23. maj 2013 Forresten må I gerne kalde min hund for Hyrdehund, for det er hvad hendes forfader for 200år siden blev fremavlet til. OG det ligger stadig i generne!

  •   23. maj 2013 Det har da godt nok været en træls omgang I har været igennem for år tilbage. Jeg håber at hun fik et godt og omgængeligt liv til sidst trods episoden.

    Jeg vil også bare støtte op omkring dig, og fortælle at jeg ALDRIG har oplevet en "sød" kamphund. ALDRIG! Sonja har været tæt 2 gange i Odense at blive snuppet af dem, hvor af det var pludselig udfald fra kamphundende. Ellers har jeg mødt 2 andre i Odense, 1 i Vejle og 1 hvor jeg bor nu, som bestemt ikke viste og viser postitiv adfærd. Min hund er en selvsikker dame, som er total ligeglad med andre hunde. Hun lægger ikke op til dem, og ser dem ikke, aka hun sender dæmpende signaler, men alligevel har vi kun mødt kamphunde med adfærdsproblemer.
    Jeg støtter op omkring den nye hundelov og jeg linker til en gruppe på facebook som prøver alt hvad de kan, at formidle til forlketinget, at hundeloven ikke skal ændres. https://www.facebook.com/groups/567307376631936/
    Jeg arbejder på hundesalon og desværre har vi FLERE kundehunde som er blevet angrebet af muskelhunde og en måtte lade livet smiley


  •   17. maj 2013 Lige præcist Annelise.
    Længere er den såmænd ikke.


  •   15. maj 2013 Det vil blive en glædens dag den dag folk med den slags hunde fatter hvad de har mellem hænderne og ikke tror alt hundens genetiske indhold ka klappes væk...



  •   15. maj 2013 Lisa: det en tabt kamp at diskutere med Karin, hun vil og kan ik forstå det. Lad hende blive troen om alle hunde med lidt muskler er farlige. Ikke alle mennsker kan være lige kloge.
    Og mon ik hundeloven snart er lavet om. Nogen er det jo gået op for at det IKKE er hundenes skyld!


  •   15. maj 2013 Klart - din hund er heller blevet flået som min blev det.

  •   14. maj 2013 Tja - det er så et vægtigt argument, der bekræftiger at hundeloven er på sin plads med de forbud der er.
    Tak for det Lisa smiley


  •   13. maj 2013 Hold nu op!!
    Ingen af de hunde der har angrebet mine har været trænet til kamp!!

    Det er GENETISK. Om det så også er hos ejerne skal jeg lade være usagt.


  •   12. maj 2013 uha det var da en grim oplevelse for dig og din daværende hund, men igen jeg har mange venner der har kamphunde, og det er de dejligste hunde, så IGEN er det dem der opdrager sine hunde, og IKKE hundenes skyld, det kunne også være en anden race der angreb din hund, alle hunde kan opdrages til at angribe, hvis det er det man ønsker, der findes syge hundeejere ikke syge hunde

  •   30. apr 2013 Til info:
    Dette er ikke lige sket, album er fra 2007, hunden er imellemtiden draget til hundehimlen, står i teksten...


  •   29. apr 2013 Husk på at det er ejerens skyld. Døm ikke hunden, men ejeren.

    Men ja, dybt forfærdeligt. Sådanne mennesker burde ikke have hund, og da hvertfald ikke en muskelhund!!


  •   28. apr 2013 Til en orientering. Så er hunden ikke en køter, .. men det er ejerens skyld
    Han/hun skulle passe bedre på sine dyr..
    DØM ALDRIG HUNDENE, De er som menneskene har gjort dem til,..

    Men stakkels hund. smiley
    Håber den kommer sig godt.
    Og håber ikke du ser min besked som negativt..


  •   27. apr 2013 Stakkels hund held og lykke med hende smiley

  •   26. apr 2013 uanset race så burde det ikke ske smiley
    håber hun er ved at være ovenpå, både psykisk og mentalt.


  •   18. apr 2013 Hvor er det trist at se at en hund kan finde på at bide en anden hund på denne måde! smiley Jeg var blevet tosset hvis det var gået ud over min hund! Det er ejeren der har ansvaret for sin hund, uanset hvilket sind hunden har, bør man have den i snor, medmindre hund og ejer, er et sted hvor der ikke er andre mennesker/dyr, medmindre man andet er aftalt selvfølgelig.

    Godt det ikke er alle kamphunde der er sådan! Håber ikke du stigmatiserer kamphunde og kamphundeejere pga. din meget dårlige oplevelse.

    Mvh Nikolaj


  •   10. apr 2013 Lisa Berg

    Kan du oprette en tråd eller skrive til Camilla i stedet for at bruge mit fotoalbum tak.


  •   8. apr 2013 Camilla - ja det er er da en falliterklæring må man sige smiley

  •   7. apr 2013 Jeg ryster med dig Karin smiley
    Mangel på erkendelse af hvad disse typer kan indeholde er dog skræmmende... Det er IKKE en labrador i forklædning...


  •   7. apr 2013 Ryster bare på hovedet!!

  •   4. apr 2013 Kors! Ignorant!
    Din hund er jo heller ikke en labrador - så....?


  •   30. mar 2013 Ja der er langt - jeg bruger nemlig den grå masse til forskel fra visse andre smiley

  •   30. mar 2013 Hold nu op der langt ind til midten af dit hoved. Det kan jeg godt høre det den umulige kamp.
    Lad os håbe vores nuværende lov blir lavet om. Nogen mennesker er det jo gået op for at det ikke er hundene der fejler noget!!!


  •   30. mar 2013 Madam Blå: Det glemmer man da aldrig, men det er lidt underligt, at brugere ønsker en død hund god bedring!

  •   30. mar 2013 Sikke noget vrøvl!!
    Om nogen ved du meget lidt om genetik - du ved vist INTET om avl. Deraf DINE dumme udtalelser!
    Arveligheden har stor betydning for hunden temperament og nervefasthed - hvor i hilens navn har du kunne læse dig frem til andet?
    Prøv du lige at Google de rigtige steder - som fx Ljudmila Truts forsøg og iagttagelser! You do the mat!

    Om nogen bliver træt - så er det mig af sådanne tåbeligheder.


  •   29. mar 2013 Og det gør du Brian? Jeg tvivler - MEGET!

  •   28. mar 2013 Øhh? Har du hørt om det genetisk ophav?
    Hvorfor tror du de havde fået bank? Det er da noget af en påstand.
    Hvis du banker en jagthund - det forsvinder instinkterne da ikke af.

    Se det dog i øjnene - for genetik/DNA kan man ikke komme uden om.


  •   26. mar 2013 Jo det er hundens "skyld". Den er genetisk indrettet sådan - uanset hvor meget man kan bebrejde ejeren.

  • pia j
    pia j Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
      12. mar 2013 ækle bid....

  •   9. mar 2013 Jeg føler med din hund det er ubhaligt at skulle se sådan billeder bare forbi man ikke har styr på sin hund
    Jeg vil gå så langt at sige det en hunde ejern som skulle have et lav tæsk så han selv kunne mærke havd det vil sige at blive OVERFALDET
    Ja de hunde er sku såååå søde lige indtil går galt .. Problemet er de tænder uden varsel selv hunde ejer opdager det ikke før det er forsent


  •   21. feb 2013 Rigtig trist historie og et grimt overfald på din hund smiley

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jeg kan se, at albumet er oprettet tilbage i 2007, altså for 6 år siden og hunden i mellemtiden er død, måske du skulle lave en note om dette nederst i teksten til albummet, så brugere ikke fejlagtigt tror, at hændelsen lige er sket.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------



  •   19. feb 2013 For dårligt at han ikke har styr på den muskel hund<br />

  •   17. feb 2013 god bedring til hende.<br />

  •   15. feb 2013 stakkels stakkels frida.<br /><br />SKYD DET LORT ????????

  •   9. feb 2013 Sikken enskam at hun skulle udsættes for sådan noget<img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" /><br />Men dejligt at høre, at hun kom sig, selvom det tog tid.<br /><br />Og Danny - det er vel nok en dejig tilgang du har til snor og mundkurv - selvom at nogle af vovserne selvfølgelig ikke nødvendigvis behøver det.<br /><br />Lige overfor mig boede der en Am Bull for noget tid siden, der desværre gik på en ruhåret gravhund.<br />Han gik altid løs med den på stien og damen med gravhunden, troede at han gav den snor på, da han kaldte den hen til sig, idet hun kom gående imod.<br />Men det gjorde han ikke og hunnen (Am Bull) gik direkte på hannen (gravhunden) og fik sprættet siden delvist op på den <img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" /><br />Sådan en skam..specielt at ejeren efterfølgende stadig ikke havde mundkurv på hunden..

  •   3. feb 2013 pas nu på med at skære alle over en kam. jeg har feks en muskelhund som ikke kunne gøre en flue fortræd. men rigtig træls for jer at få sådan en oplevelse...

  •   22. jan 2013 Det manglede bare.

  •   22. jan 2013 Hej Danny<br /><br />Ja den snor ville gøre underværker <br />Tak for din hilsen <img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" />

  •   21. jan 2013 Jeg som Am Bull ejer skammer mig over der fare tosser rundt med deres hunde (muskelhunde) løse og bider de giver os et rygte som vi alm muskelhunde ejer ikke vil være en del af med dog bare pr dif er. jeg håber din hund kommer sig 100% og føler med dig og din Frida og forstår godt folk får et had til vores racer både gode som dårlige. <br /><br />Til hundeejer der er ramt af hunde loven.<br /><br />FÅ NU SNOR OG MUNDKURV PÅ JERES HUNDE.<br /><br />det er meget enkelt.

  •   31. dec 2012 jeg er fuldstændig enig med dig sådanne lortehunde og ejere især der ikke har styr på dem og loven.

  •   21. dec 2012 Hvor er det en sørgelig historie. Det utroligt mennesker der ikke har styr på hunde vælger en krævende race. De burde få samme omgang.. Føler med dig <img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" />

  •   4. dec 2012 Øv, hvor er det bare ærgerligt at se sådanne billeder, bliver virkelig ked af det på dine og Fridas vegne. <br />Min Kassy er desværre blevet overfaldet hele 5 gange (3 gange af muskelhunde og 2 gange af schæfere), men heldigvis har de aldrig nået at bide gennem hendes tykke pels. Senest blev jeg sku' rigtig ked af det, det var i forgårs (d 2. dec.). Vi var gået op på torvet i vores by for, at se julemanden tænde juletræet. Min mand stod med Kassy og jeg stod med vores to små sønner på hhv 2 år og 3 mdr.<br />Kassy har hilst på div. børn, voksne og hunde, men pludselig kommer der en lille sort muskelkøter farende ud af mørkeet (Kassy lå bare og slappede af og blev kælet med). Den for lige i halsen på hende. Hold da k... hvor blev jeg forskrækket og mine børn, mand, hund og andre tilstedevarende også. Der kommer en yngre mand gående (med en anden hund i snor) og siger bøvet &quot;den sprang sku' halsbåndet&quot;. Min mand havde på det tidspunkt fået sparket køteren væk.Derefter trækker manden bare afsted med sin hund(e), uden så meget som at undskylde eller spørge til os eller Kassy.<br />Jeg er faktisk stadig chokeret, og ærgrer mig over, at jeg ikke fortalte manden, hvilket røvhul (undskyld sproget) han er/var, og hvad helvede han bilder sig ind, at tage en aggressiv hund med til en så stor forsamling (primært bestående af små børn der ventede på julemanden).

  •   28. nov 2012 Tak skal du have Kristina<br /><br />Frida var en sej pige - hun kom sig igen - men det tog 1 år.<br />I dag er hun død næsten 14 år gammel - savner min soul mate.

  •   26. nov 2012 ejeren af muskelhunden skulle betale de 1500 ik dig.. håber din hund er i bedring

  •   23. nov 2012 sikke en udtalelse Ursula N :-s

  •   22. nov 2012 ej hvor synd:/ min lille betty blev også skambidt af en rottweiler blanding for 2 uger siden, hun overlevede desværre ikke :'/ Held og lykke med din<img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Blink.png" />

  •   18. nov 2012 nej hvor vildt alle kambehunde skulle fammen udrydes godt din hund er i bedring

  •   12. nov 2012 Jeg havde kun øje for min hund og afsted på hospitalet omgående.<br />Men ja - det tog lang tid for at rette hende op igen - jeg plejer at have hunde inde i haven uden problemer - det fik jeg så på den bekostning.

  •   12. nov 2012 Det er et stort ansvar at have dyr,og kan man ikke leve op til det,så burde man ikke anskaffe sig dyr.Puha jeg havde røget på den uansvarlige ejer til den hund der angreb din,det er bare ikke okay at du skal stå med en hund som er mærket psykisk og fysisk nu,og ikke mindst en dyrlægeregning,som kunne have været undgået,hvis vedkommende havde haft sit bæst i snor

  •   12. nov 2012 Staff<br /><br />Tak skal du have.<br />Men nej - ejer drejede bare om og forsvandt.<br /><br />Dejligt der er ansvarlige ejere som dig <img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" />

  •   12. nov 2012 Håber din hund kommer sig helt,og håber i den grad at den hund som angreb bliver aflivet,er selv den lykkelige ejer af en staffordshire terrie,men gjorde han sådan mod en anden hund,så var det direkte til dyrlægen og blive aflivet,men til hundens forsvar,så er det ikke hundes skyld,at den er blevet købt af et totalt uansvarligt menneske,jeg har haft flere muskelhunde,og ingen af dem,har nogensinde gjort andre levende væsner noget,men ja de er desværre farlige i de forkerte hænder

  •   9. nov 2012 synd for din hund <img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" /> &lt;3

  •   5. nov 2012 Tak Sabrina<br /><br />Ja jeg har været heldig at møde Ina´s - de er godt nok dejlige <img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" />

  •   5. nov 2012 Stakkels, håber det går godt<img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" /><br /><br />Og sikke en dum hund der angreb din hund, og dens ejer. Da det er ejeren der skal tage ansvar med at holde øje med sin hund og opdrage den ordentligt. Især hvis det er en kamphund. <br /><br />Men husk det er ikke alle kamphunde der er sådan<img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Blink.png" /> For nogen bliver godt passet på eller opdraget<img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" /> Og er skønne hunde, som din<img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" /><br /><br />Håber det går godt for din hund med andre hunde<img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_BigSmile.png" /><br /><br />Mange hilsner og kuz og kram til din søde hund<img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" /><br />

  •   4. nov 2012 Tak Vibeke -Verners oppasser <img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" />

  •   4. nov 2012 til karin og Frida<br /><br />Forstår godt dit raseri.<br />Håber så inderligt din gode og selvsikre frida,kommer til &quot;hægterne&quot; igen..<br />Uden de meget stor penge til medicin og evt.operation.<br />Tænker på,om jeg ville have den konduite til at,sparke til den hund der ville skade min hund ;;;Flot gjort.<br />Jeg ville nok tage min lille &quot;trinde&quot; hanmops op på skulderen,og så tænke:nå-så hellere bide mig end min mops&quot;.Alt imens Verner ville kæmpe bravt,på min skulder,for at beskytte mig,mod &quot;en satans kugleskør køter&quot;.<br />held og lykke mange gange<br />vibeke &quot;verners oppasser&quot;

  •   3. nov 2012 Tja.. i alle 3 tilfælde mine er angrebet stak ejerne af <img style='width:14px; height:14px;' src=" http://static.bazoom.dk/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" />

  •   3. nov 2012 Nej det er IKKE lovligt Dennis - men det er dit ansvar at melde det, hvis du vil have gjort noget ved det.

  •   31. okt 2012 min muskelhund er blivet bidt af en gravhund. og min hund gjore ikke noget. og det gjore ham der ejer den gravhund heller ikke, men en gravhund der bider er lovlig nok. men det er jo ikke lovligt hvis min han bider igen. <br />

  •   30. okt 2012 Brian<br /><br />Læs indlægene tilbage.<br /><br />

  •   22. okt 2012 Ja alle hunde kan angribe og også trænes til det/ mishandles til det eller hvad der nu gøres forkert, men generelt skal der ikke en skid til for dem til at angribe træning eller ej! desværre. Og Desværre er der alt for mange unge/mpdne mennesker der anskaffer sig de racer for og få en potens forlænger og det er der de uoprettelige &quot;uheld&quot; sker. Men alle hunde kan angribe, men de er ikke fremavlet til det i så højgrad som visse andre racer. derfor mener jeg også reglerne skulle skærbes mht til og eje en &quot;muskel&quot;/brugshund!! her tænker jeg også på dobermann, schæfer osv.

  •   22. okt 2012 ja det er rigtig nok men den min gamle hund blev bidt af en ganske alm labrador den kunne sagtens påføre samme skade som en muskel hund 3 gang min hund blev bidt kunne den ikke redes og det var ikke den samme hun jo 2 af gangene sidste gang var det også den også blev den bidt af en gravhund det var dog ikke den største skade den fik der min min hund bed aldrig igen

  •   22. okt 2012 Anne Mette<br /><br />Ja andre hunde racer kan bide osv - men de kan ikke påføre de skader som kamphunde.

  •   9. okt 2012 PS: siger ik at det er alle muskel/kamp hunde der er tossede i hovedet, men generelt syntes jeg sku der er for få der har styr på dem. Eller store stærke brugshunde.

  •   9. okt 2012 Føler fandeme med dig, mistede min pige til en af de forbandede ondskabsfulde dyr sidste år, den skam bed min pige og brækkede ryggen på hende, og dette skete i mit eget hjem, hvor muskelhunden var brudt ind(havde kunne åbne hoveddøren der var lukket!). Så kan tænke mig til hvordan du har det med din skat er blevet skambidt, håber kun den klarer sig fint, med så lidt men som muligt, og at det ikke kommer til og påvirke dens fremtid alt for meget knus herfra=)

  •   4. okt 2012 Jeg har ikke læst hele din lange tråd, men er godt klar over at den bevæger sig frem og tilbage over din overskrift blandt andet. Jeg vil bare sige at jeg forstår dig fuldt ud - hvor ville jeg også blive harm over at min gamle hund blev overfaldet på den måde af en hund som en eller anden syg stodder ikke har en skid styr over. Stakkels gamle tøs - håber hun kommer godt igennem det både fysisk og psykisk.

  •   23. sep 2012 Stakkels hund. jeg håber ikke du er blevet helt skræmt over racen. Det er langt fra alle hunde der er sådan. God bedring med Frida <img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" />

  •   20. sep 2012 Stakkels stakkels hund <img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" /> Jeg forstår dig udemærket godt! Vores hund er også lige blevet &quot;overfaldet&quot;. Det kan dog ikke sammenlignes med det her, men hun blev bidt i ryggen af en schæfer der også kom bagfra. Det er bare ikke iorden. Håber at din stakkels hund kommer sig! Og at psyken holder til det! Frygter også for min hunds psyke, at den har taget skade <img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" />

  •   18. sep 2012 Det må du vel også godt syntes, Anja. Der er vel ingen der har sagt at du ikke har ret til din mening:-/<br />

  •   17. sep 2012 syntes stadig der er at tage alle over en kamp

  •   17. sep 2012 Du har oplevet et overfald - jeg har oplevet 3 inden for få måneder.<br />Mange af mine venners hunde er angrebet af kamphunde - nogle er bidt ihjel.<br />Min nabos gamle gravhund er fornyeligt blevet overfaldet - af en kamphund.<br /><br />Mine og venners hunde kommer meget ud blandt andre hunde/racer og ingen af os har oplevet disse sindsyge angreb BAGFRA fra andre hunde. På jagter kan de finde på at stå og knurre over vildtet - men det er så det. De går ikke umotiveret til angreb og jeg har ALDRIG oplevet andre racer/hunde gøre det bagfra.

  •   17. sep 2012 Normal? Lyder bare som om alle er sådan. Alle hunde kan blive underlige som jeg skrev blev min overfaldet af border collie

  •   16. sep 2012 Fordi det var en hund med en Pitbullens udseende.<br />Fordi den gik til angreb bagfra på en 12 år gammel hund.<br />Det er der ingen normale hunde der ville gøre.<br />

  •   16. sep 2012 Men hvorfor &quot;kamphund&quot;??

  •   16. sep 2012 Syntes overskriften er ok. det er jo ikke alle &quot;kamphunde&quot; der bliver gjort til skamme, men kun den ene der overfaldt.

  •   16. sep 2012 Anja<br /><br />Det aner jeg ikke. Som ved de 2 andre overfald skyndte ejerne sig bare at tage benene på nakken og forsvinde. <img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" />

  •   16. sep 2012 men håber da ejeren til den hund som angreb tænker sig om hvis dette ikke er første gang den bider ??

  •   16. sep 2012 syntes lige overskriften er lige grov nok. kunne lige så godt havde været en anden hund som havde overfaldet din. men ja kan godt forstå din du sur ville vi andre også være har selv prøvet det, dette skal dog så bare siges det var en border collie . så min mening er altså det er ejeren som har skylden og ikke hunden. selv følgelig er der flere hunde som ikke kan lide andre men så er det ejerens ansvar at holde dem inde!!

  •   14. sep 2012 Det er taget til efterretning Line.

  •   14. sep 2012 Syns bare det er en grum overskrift til dit album! Kan godt forstå du er ked af det og det er oz synd for jer men det er bare langt fra alle der har sådan nogle hunde. Vi har så godt nok altid mundkurv på vores men før loven kunne han aldrig finde på at overfalde nogle! Tænk på det støder rigtig mange når du skriver det du gør men tror nu mere det bare er fordi du er så ked af det og bare skulle ud med alt det du tænkte og forståligt men man må gerne tænke på at der er andre der sidder og får det dårligt over det du skriver<br />

  •   14. sep 2012 Enig Heidi. <br /><br />Line - selvfølgelig tror jeg der er eksempler imellem der er okay.<br />Jeg har bare ikke mødt nogen selv. Pt bor her 3 i området og de ville til hver en tid gå til angreb uden varsel. Min nabo fik sin gravhund overfaldet af en af dem for et stykke tid siden - og det til trods at ejeren ellers har 100% styr på den. <img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" />

  •   14. sep 2012 Heidi R: Nemlig! <img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" />

  •   14. sep 2012 puha stakkels lille venze , og ja stakkels kamphund hvor er det synd folk uden tanker har dem

  •   14. sep 2012 Synd for din hund og kan godt forstå du er ked af det men prøv lige at slappe af men det er jo typisk...det skal gå ud over ALLE andre! Min hunds mentalitet fejler INTET til trods for han ingen tavle har!!!

  •   6. sep 2012 Enig Michelle.

  •   5. sep 2012 Øv v hvor vra det surt for jer. Kan se at det er længe siden. Min hund blev også overfaldet da han var ganske ung dog bare af en labrador. Der skete ikke noget fysisk men psykisk blev han mere provokerende (end racen er i forvejen), mere på vat og acceptere færre hunde, hvilket jeg jo synes er super ærgeligt. Specielt nu hvor han er vokset sig så stor.<br /><br />Håber din hund kom ovenpå igen

  •   5. sep 2012 det siger jeg bestemt heller ikke du skal, jeg så bare du havde skrevet at du kun mente kamphunde og der stod noget andet i din tekst.

  •   5. sep 2012 Det her er mit album. Jeg hverken ændre tekst, meningen med det eller noget som helst andet. Men jeg skal med glæde ændre det til kamphunde ejer?<br /><br />Og alle hunderacer bliver brugt til kamp? Geeees

  •   4. sep 2012 det er virkelig virkelig synd for din hund! smiley det er bare slet ikke okay, hader når folk ikke har styr på deres hunde.. <br /><br />nu så jeg du tidligere har skrevet at du ingen steder har skrevet muskelhunde men kamphunde.. der må jeg være uenig. i dit tekst ^ skriver du: ''Endnu et møde med et svin af en muskelhundeejer'' ??

  •   4. sep 2012 Nu er langt de fleste bastarder og derfor ikke nogen race.<br />De der har diverse hunde med stambog - ja der har jeg aldrig oplevet vrøvl, agrression eller andet når vi mødes på udstillingerne.<br /><br />Så ergo - da ingen kender disse køteres (for at bruge Leas ord) baggrund må jeg konkludere at det er kamphunde, da de går umotiveret til angreb.

  •   4. sep 2012 Min, det kan jo ske for en hver hund at det slår klik,<br /><br />Til ejer af hunden harondt af at det f sket men at det er sket fordi det er en kamphund er noget vrøvl enhver hund kan angribe, om det så er fordi den er trænet dertil eller er skudt i låget kan vi ikke vide men at det f pga hundens race f noget fis

  •   3. sep 2012 En kamp hund, er en hund der bliver trænet op til at slås. Så ku dine køtere fandme ligeså godt være en kamphund, nu stopper du fandme med det modbydelige ord!<br /><br />Deraf, burde de indføre noget i stil med det kørekort der har været for snak. Og jeg synes det er en latterlig holdning du har, hva så hvis man har fået stjålet af sine egendele, og det tilfældigvis var en sort person der gjorde det? Er det så også ok at sidde og tilsvine alle sorte i din verden? Fy for fanden, vi lever i år 2000, ikke i 1800 tallet. Skal vi så også ud og slå mennesker ihjel, fordi vi har mistanker om de er hekse nu eller hvad? <br />Og der er den jo igen, det er minoriteten der ødelægger det for majoriteten. Nogle muskelhunde ejere, er nogle snotdumme og forvirrede knægte der bruger køteren som potensforlænger og ikke ved en KLAP om hunde. Der er faktisk nogen, faktisk mange, som kan godt finde ud af at opdrage deres fucking muskelhunde.

  •   2. sep 2012 P.s. Håber at din hund kommer sig, og krydser fingre for at dens psyke ikke har taget skade af overfaldet <img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Smile.png" />

  •   2. sep 2012 Stakkels hund<img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Sad.png" /> Jeg forstår sgu godt at du er gal og frustreret! Jeg ville selv blive lige så gal, hvis det var mine hunde der blev udsat for det, som du/I har været udsat for (op til flere gange!).<br /><br />Når man har været udsat for det dig og din hund har, så er det sgu i orden at sprutte og hvæse lidt! Og jeg bliver på ingen måder stødt af din tekst og dem der gør, er nok bare for sarte til at bevæge sig rundt på en side som HG <img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Blink.png" />

  •   2. sep 2012 Jeg skriver heller ingen steder muskelhunde - jeg skriver kamphunde.<br /><br />Jeg er blevet så rædselslagen for disse hunde efter mine er overfaldet at jeg aldrig vil nærme mig en eneste der bare ligner mere.<br />Rigtig mange jeg kender har desværre været udsat for det samme - nogle har fået bidt deres hunde ihjel - andre slås med deres hunde har lidt psykiske skader. Incl den ene af mine.<br />Før kunne ALLE hunde komme i mit hjem - det kan de ikke mere da hun har ændret sig enormt efter det 2. overfald. Det er virkelig en pine at have sådan en hund, der nu ikke kan sammen med andre mere - dette kunne snildt have været undgået hvis den lov havde eksisteret for mange år siden. Ikke mindst: Pitten har været ulovlig siden 91 og alligevel ser vi masser med Pit.blandinger eller sågar rene. Folk kan ikke styre det selv - det er bevist igen og igen.

  •   2. sep 2012 Nu tager vi lige en slapper, og lader være med at være så satans fordomsfuld!!!<br />Føler med din hund, uden tvivl, og håber den snart kommer i bedring og de psykiske men ikke er alt for slemme.<br />Men, det kan godt være du har haft dårlige oplevelser med muskelhunde, er det fandme ikke alle der er syge i hovedet. Det er ALLE hunde hvis ikke de får den rette opdragelse og socialisering. De sødeste hunde jeg har mødt, har været de såkaldte &quot;farlige&quot; og &quot;bidske&quot; &quot;kamphunde&quot;. Det er faktisk de hunde der bider mest i DK, det er schæferen og labradoren. Der er ingen grund til at være racistisk, bare fordi de ser mere muskuløse ud, er det ikke ensbetydende med at de ikke er ligeså store krammebamser som andre hunde. Jeg synes det er forfærdeligt synd for dig, at du har fået det indtryk af dem, for det er jo minoriteten der ødelægger det for majoriteten. <br /><br />Jeg synes virkelig du skulle finde nogle af de såkaldte &quot;muskelkøteres&quot; ANSVARLIGE ejere og få ændret den fordom, for det er langt fra alle muskelhunde der fejler noget oven i hovedet. <br />Fortsat god bedring med den holdning og dit stakkels pus der skulle udsættes for det.

  •   2. sep 2012 Jeg har haft &quot;uheldige&quot; episoder med mine hunde. 3 var muskelhunde 1 var belgisk hyrdehund....<br />Vil tro Fætter kanin har lidt samme holdning som jeg, skifter gerne mening om liste og OBS listehunde når jeg har mødt en sød hund OG en ansvarlig ejer, i hver ende af SAMME snor <img src="/Public/Images/Icons/Smilie_Blink.png" />

  •   2. sep 2012 Jeg skriver med rette som ovenstående. Dette var 3. gang en af mine hunde blev overfaldet!! Alle 3 overfald af kamphunde.<br />

  •   2. sep 2012 Nu syntes jeg, alle jer der siger han har et grimt sprog lige skal tage en slapper. havede en hund overfaldet min hund, havede jeg godt nok ogs blevet sur, og det tror jeg ogs i ville... Det er på hverken den ene eller anden måde iorden, at en hund overfalder en hund.<br />Og CNN, vil du så ogs mene, at hvis en ren dalmatiner, ikke har en stambog, så er det heller ikke en Dalmatiner?<br /><br />Nu får jeg sikkert rigtig meget hate, for denne besked. Men jeg syntes, og havede lige brug for at komme ud med det.<br /><br />

  •   26. aug 2012 Enig. Mine forældres hund så ligedan ud efter møde med en muskelhund. Han overlevede kun fordi han havde stor pels og kraftigt halsbånd.

  •   17. aug 2010 er det mig du siger at jeg skal skamme mig??

  •   17. aug 2010 Du skulle selv skamme dig.. Sikke en grim mund!

    Gu er det synd for din hund at den er blevet overfaldet..
    Min muskelhund UDEN papire og mentaltest er sgu også blevet "overfaldet" af en IKKE muskelhund!

    Generaliserende snæversynede biiib!


  •   7. aug 2010 undskyld jeg spørger.. men er frida ikke død? der står da RIP ved hendes profil ?

  •   19. feb 2009 .Hvordan går det med hende?

  •   25. jan 2009 stakkels hinde

  •   11. jan 2009 Ej, hvor gør det ondt i hjertet at se og høre.
    Min største frygt ses på disse billeder.


  •   6. jun 2008 peter F

    SV
    Slet kommentar

    kan godt forstå dig, man skal respectere at det ikke er alle der vil hilse på ens hund, og det gør jeg, men vil indrømme at man føler sig svinet til af din kommentar til hunderacen, altså når man har en hund som er godt opdraget og som til en hver tid kan med alle hunde, kan det godt lyde lidt barskt, det lyder som om alle de her hunde bare burde skydes. kunne forstå hvis du mente at alle hundeejere der ikke havde styr på deres hunde skulle skydes. alle angreb kunne være undgået hvis deres ejer havde hjerne nok til at holde den i snor, hvis man ved at ens hund har tendenser til at blive aggressiv på andre hunde er man sku nød til at holde den i snor når man forlader haven og der er chancer for at møde andre hunde. men du må ikke misforstå mig for jeg kan altså godt forstå at du har det sådan efter flere oplevelser

    Mvh Peter


  •   6. jun 2008 de fleste hunde er hvad ejeren gør den til, har ondt af din gamle pige, er ked af at det alt for tit sker, hvis folk bare havde styr på deres hunde ville det aldrig ske, kan 100% godt forstå du er sur. men giv ejeren skylden ikke hunden.

  •   26. apr 2008 hvor er det et grimt overfald din stakkels hund har været ude for!! jeg håber det bedste for jer begge og hun kommer sig over den kæmpe forskrækkelse...
    jeg har selv en kasseret kamphund (hun var i kamp før jeg fik hende) og ved hvad det kræver af opdragelse af sådanne hunde og er også klar over hvor mange der anskaffer sig sådanne som "potensforlænger" hvilket er grotesk!! min pige er blevet en super familiehund der er super med andre hunde (hun kan ses på min præsentation), men der har ligget vanvittigt meget arbejde i hende... folk der anskaffer sig dem som potensforlænger skulle skamme sig grusomt og have frataget retten til at have dyr da de mennesker ødelægger det for os andre ansvarlige ejere af en "kamphund"... jeg føler virkelig med jer og krydser hvad krydses kan for at i begge kommer igennem dette væmmelige overfald.
    mvh en glad muskelhundeejer der væmmes over nogle folks opdragelse af deres hund..


  •   25. mar 2008 stakkels, stakkels pige... sikke en forfærdelig behandling...

    kan udmærket godt forstå din måde at reagere på.... det ville jeg også have gjort... godt at der ikke skete mere end det...


  •   27. feb 2008 Ja det er hun holdt op med,hun skulle jo bare lige lære man ik synes det var sjovt.Men det var da ik så nemt,men det er det vist aldrig at have bullterrier hvalp.

    Jo det er måske mere passende,men egentlig er det jo bare endnu en dum blandnig,i hvert fald i mine øjne smiley


  •   27. feb 2008 Ok ja det er vist tit skidt med de blandinger der.

    Altså nu er det jo ik fordi at kritieriet for at være muskelhund,er om hunden er psyko,men hvordan den er bygget.Det er også derfor jeg er i mod begrebet og måden det blir brugt på.Der er jo masser af gode racer der blir kaldt muskelhunde,men de får jo også et dårligt rygte når folk og medier bare blander dem sammen i en stor pærrevælling.

    Holly er kommet fra ungarn og har været 3 andre steder før jeg fik hende som 3 måneders hvalp.Det første sted dem der solgte hende videre efter at ha fået hende til Danmark og så nogen som ik ku fnde ud af at få hende til at lade være at bide hver gang hun sku ha menneskelig kontakt


  •   25. feb 2008 Stakkels gamle tøs.

    Ved du hva race det var?


  •   21. feb 2008 Puha...stort krammer til lille pigen, håber, at hun er i bedring både fysisk, men mere vigtigt psykisk.
    Indrømmer, at jeg føler mig lidt ramt, at din udtalelse, da jeg selv ejer en papirløs muskelhund, som ikke er blevet professionelt temp. testet endnu.
    Dog vil jeg sige, at med 12 års erfaring bag mig og en aflivning pga. dårligt temp., så ved jeg nogenlunde, hvad jeg skal se efter og 7-9-13 er der ingen faresignaler.
    Men forstår godt din harme, har selv samme harme overfor schæfere


  •   6. feb 2008 Gu' skal der ej opdrages på dig - du reagerer fuldstændig som enhver anden fornuftig hundeejer ville, hvis de havde været udsat for det samme som dig....

    Jeg syntes derimod at Nina B burde vare sin mund !!!!


  •   6. feb 2008 Skal lige ha sat et flueben*S*

  •   6. feb 2008 Hvordan går det med hende?

    Ka nu nok egentlig godt forstå at du har udviklet det syn på den type hunde.


  •   5. feb 2008 Smydi.

    Nu kører dialogen videre i PB - for nu skal der opdrages på gamle mig *GG*


  •   5. feb 2008 Hvordan kan du skrive til Karin, at hun skal lade være med at være snæversynet ? Fakta er at hendes hunde flere gange er blevet umotiveret af muskelhunde uden tavle - så klart hun har noget imod de hunde !

  •   5. feb 2008 Jeg har selvfølgelig ondt af hvad der er sket- men at hunden ikke har papire gør den sku ikke til en dårlig hund!- er selv blevet skambidt af en schæferhund med paprier.. Skal jeg så også hade alle schæfere- lad vær med at vær så snæver synet- der findes altså mange gode muskel hunde uden papire!

  •   30. jan 2008 Din stakkel...!!
    Hvor kan man bare blive vred over at folk lade sin hund gå løs, hvis de ikke har styr på den..
    Godt hun er i bedring, håber hun bliver ok igen og måske genvinder sin tro på det gode i andre hunde...


  •   13. nov 2007 ja jeg ved jeg skal være taknemmelig for at han ikke gør mere..
    men jeg mener bare at han for pokker er en muskelhund og han måtte gerne bare lige markere på dem.. han venter på mor hjælper..

    jeg håber virkelig at hun kommer sig helt, og ved det må være et alvorligt traume for hende, og hun bliver vel nervøs hvis hun pludselig opdager en hund bag hende.. det er så synd, hun fortjener ikke denne forfærdelige oplevelse...


  •   12. nov 2007 det er uforskammet at gå uden snor med sin hund hvis man ikke kan styre den, men som du fortæller så tror jeg at din hund har været en del af noget kamptræning!
    sindsyge mennesker!!!!!!!!! jeg håber selvf at hun har det bedre og at de psykiske me´n er til at arbejde med...

    jeg kan faktisk sige at jeg ville ønske min hund engang imellem ville bide igen!!!
    han er blevet overfaldet 2 gange af samme hund, den ene gang var han kun 10 uger, den hund vi mødte gjorde jo ikke noget, og det er heller ikke hvad man liige tænker når du kugger på sådan en *gammel dansk hønsehund* men den tog ham i nakken og bed TIL Tyson skreg bare mens den ruskede ham som et tyggereb. den hund slap først da den endelig blev lagt ned og jeg trampede på den ansigt, jeg var helt panisk og tuede og tudede da jeg så at den havde klipset* huller i nakken på ham, den havde heldigvis ikke fået fat i andet end hvalpehud, anden gang kom den bare farende på vores grønne område, lige imod os. dette var en uge senere og heldigvis havde tyson ikke sin snor på da vi legede med boldt. så jeg svingede den ende af snoren med hægten på, lige i skallen på det klamme dyr! og derefter krævede jeg den aflivet, hvilket den blev.
    ellers af en alkoholikers tæve der var stukket af, og min klaphat af en veninde, med sin helt nye *genbrugs* hund, som hun slap løs og den for' lige i flæsket på min...
    jeg ville ønske at han nu kunne give lidt igen, altså ikke skambide men bare lige markere at han også er en eksistens..
    faktisk er han sådan et kvaj at han står og kigger på hvad dælen det er den liiige laver, og bagefter kan de få en ordent lig skæld ud, men at bide har han aldrig gjort ikke engang som selvforsvar...(men bare af den grund vil jeg som ansvarlig ejer aldrig sige at han ikke kunne finde på det)
    jeg er så ked af disse oplevelser og forbander ejerne af disse dyr, det er ikke dyrene der skulle skydes det er den der opdrager!!




  •   26. okt 2007 Hvordan går det med hende?

  •   1. okt 2007 Sikke da en omgang !!!
    Møgkøter var det sgu, helt bestemt !

    Vil du ikke tage nye billeder, så vi kan se hvordan hun healer op?


  •   10. sep 2007 Stakkels gamel tøs... hvordan gård et med hende? håber det besdte for jer...

  •   7. sep 2007 Ja jeg var godt ude af skindet da jeg skrev det - havde hæslige billeder på nethinden - hun var totalt forsvarsløs - og ja - troede min gamle pige skulle dø.
    Det var så 3. overfald på mine hunde siden foråret - så jeg er ikke særlig stemt for disse hunde mere. Mine 2 der har oplevet dette er begge blevet overfaldet helt umotiveret bagfra - begge har ændret psyke - og det er virkelig noget der betyder noget i den yngste hunds tilfælde i flere retninger.
    Den gamle hund kommer ikke så meget ud mere som før mens den yngste - hende bruger jeg praktisk og på prøver og i avl.

    Jeg har trænet hunde gennem det meste af mit liv og jeg har aldrig oplevet hunde være i toterne på hinanden som den måde disse Ambull-Staffer gør det. De respekterer ikke den anden hunds kropssprog - heller ikke når denne overgiver sig på stedet - og den adfærd får det til at risle koldt ned af ryggen.

    Vi har gudskelov få af dem her på egne - og dyrlægen fortæller at de allerede er skyld i over 50% af skaderne han ser - tankevækkende ikke?
    Desværre har man ikke opført bidskader men de ville til at gøre det fremover så der kan kastes lys over alvoren i at have disse hunde sammen med andre.
    Så er der mange der skriver de er fantastiske familiehunde - det er der så mange andre racer der også er OG kan sammen med andre hunde samtidig.
    Der er også mange der skriver de ikke har haft problemer med deres - så kikker jeg i profilen og ser deres hund er 4 mdr...hmmm

    Fakta er - der er alt for lidt kontrol med denne avl - med dem der køber dem - med hvilke de er blandet af osv. For lur mig - der er Pitt i de hunde der kommer fra Polen! Der kender jeg selv folk der har importeret fra. Og uden bog er der ingen klar linie samt beviser for der IKKE er Pitt i.
    Har skrevet:

    Så det er baggrunden for jeg har skrevet som jeg har - det kan du så have forståelse for eller ej. Jeg har oplevet det jeg skulle og ændre ikke min holdning til ovenstående jeg her har skrevet. Og det er IKKE dig - DIN hund jeg mener - det er generelt.

    mvh Karin


  •   6. sep 2007 Hvor er hun fiiiin med trøje på*S*
    Hvor længe skal hun gå med det endnu?


  •   6. sep 2007 den anden............hvornår skal hun ha en øl-hat Karin?....

    dejligt at se at hun har det bedre hende den gamle...hun er jo en standhaftig dame, så selvfølgelig klarer hun den...men puha..sikke et chok.......jeg misunder jer stadig ikke den oplevelse og det burde ikke ske for nogen som helst hunde at all!!!.......


  •   3. sep 2007 føj for den lede et sår.. stakkels hund... føler virkelig med den.. hmm hvad er der sket med muskelhunden.. den burde jo aflives eller noget, eller manden skal haven en bøde.. er det meldt.. hvad gør man i sådan en sitoration...

  •   29. aug 2007 Det var godt at høre hun har det bedre. Det er heldigvis ved at være længe siden Gizmo blev overfaldet og han har ikke nogen men af det i dag, det eneste jeg kan mærke forskel på er at han er blevet bedre til at vudere den anden hund inden han hilser på den og kan han mærke den ikke er helt god, så holder han sig væk, men det er jo kun positivt. Han er heldigvis ikke blevet bange for andre hunde og det var jeg godt nok bange for han ville blive, han blev jo trods alt bidt igennem øjenlåget og flere steder i halsen, men det hele er fint nu.

    Jeg håber hun kan få tilliden tilbage igen med tiden.

    Knus Nadja


  •   29. aug 2007 Stakkels Frida, jeg får helt ondt af at se de billeder.
    Der er bare ikke noget værre end når vores hunde bliver overfaldet bagfra, jeg har desværre selv oplevet det nogen gange med Gizmo, han er åbenbart et let offer og hver gang har jeg været rasende og tudet samtidig.

    Jeg håber virkelig at det er helt godt op og hun kommer sig psykisk igen.

    Knus Nadja


  •   29. aug 2007 Gisp - Har ikke set det før nu..
    Jeg stivnede helt ved synet, hvor er det bare
    forfærdeligt at det skulle overgå hende..
    Jeg kan godt forstå at du er RASENDE !!!!!
    Går det okay med hende nu?

    Knus og kærlige tanker fra Barbara


  •   23. aug 2007 Det vidste jeg slet ikke , en grim omgangh ..håber hun er kommet på højkant igen .

  •   21. aug 2007 Piv den lille stakkels hund! Det er utroligt at sådan noget kan ske! Man kan være uheldig og det kan man da sige du ahr været! Ville bare ikke tur at have en hund der kunne finde på sådan noget overfor andre dyr... Det kunne ende emd mennesker... Forstår du er meget gal!

  •   12. aug 2007 Ka fandme godt forstå at du blev/bliver vred.
    Ingen hund har fortjent dette smiley


  •   12. aug 2007 Dyrlægen ville tage chancen for at muskulaturen kunne hele sig selv. Og det er nok den der giver problemerne nu.
    Men ok - så må hun smertestilles - sådan er det bare.

    ja det irriterer mig jeg er blevet så vred - det går jo også ud over alle andre der ikke er årsag til dette.


  •   12. aug 2007 Okay, på den måde. Føj smiley

    Har de været inde og hæfte musklen sammen oss?

    Man ka godt forstå at hun er blevet tryghedsnarkoman. Stakkels hund smiley

    Du er virkelig endt i enhver hundeejers mareridt - ØV


  •   12. aug 2007 Ødemer - vand - du ved hævelser omkring såret.

    Ja - huden blev lagt over hullet - der var både dybt og lang - og blev så hæftet rigtig flot sammen igen.

    Jeg tror da på hun kommer sig helt fysisk -
    hun er ikke tryg ved de andre hunde - hun er hele tiden ved siden af mig og vil med overalt. Derfor havde jeg hende også med i week-enden til Tyskland.


  •   12. aug 2007 Hvor er det frygteligt smiley
    Hvad er ødemer? (føler mig lige lidt dum, he he)
    Flået op? Hvordan er helbredelsesudsigterne på det så?
    Lyder godt nok grumt smiley

    Hvordan har hun det med dine andre hunde derhjemme?


  •   12. aug 2007 Jeg kan ikke fornemme der er betændelse under såret - men hun har fået ødemer - og er godt hævet.
    Nu har jeg givet hende smertestillende - og hun virker som om det hjælper lidt.
    Dyrlægen kan ikke gøre noget pt - tiden skal læge såret.
    Under huden er musklen jo flået op - så det vil nok tage noget tid.


  •   12. aug 2007 Hvor er det surt at høre smiley

    Er der gået betændelse i såret?

    Ka slet ik udtrykke min harme ordentligt :S
    Frygteligt at sådan noget kan ske (og desværre bilver ved med at ske)

    Aiii smiley


  •   12. aug 2007 Frida har det bare ikke godt.
    Hun er først og fremmest langt fra iorden fysisk.
    Og mentalt har hun det slet ikke godt. Er nervøs for andre hunde - noget hun ALDRIG har været før.
    Jeg hader bare de kamphunde!


  •   9. aug 2007 Det var dog forfædeligt..
    Det er utroligt at der er så mange der skal have en race de ikke kan magte.. Endnu en grund til at det er så mega vigtigt at sætte sig ordenligt ind i racen inden man anskaffer sig en sådan type hund!

    Håber virkelig hun kommer over det og ikke bliver bange for andre hunde..

    Cosmo blev også bidt for 3 uger siden, så vi er i fuld gang med at aktivere ham med andre hunde igen så det ikke sætter sine præg!


  •   9. aug 2007 Det ka man egentlig godt forstå at hun gør smiley
    Håber da hun kommer over det!


  •   9. aug 2007 er nu på vagt overfor andre hunde - desværre - og har selv hakket ud efter en i forgårs. Håber på det forsvinder når der er gået et stykke tid. For hun kan da godt nok skælde ud - men æde andre er hun bestemt ikke kendt for

  •   8. aug 2007 Hvor er det godt at høre! (altså at det går den rigtige vej)
    Håber (og krydser fingre for) at du slipper for at der går infektion i såret.

    Ekstra fedt at hendes humør er kommet igen*S*

    Ønsker dig/hende al held fremover


  •   8. aug 2007 går faktisk rigtig fint med hende - det læger godt og hun virker glad igen. Så JUHHHHUUUU :o)

  •   5. aug 2007 en grim oplevelse.... Håber det bedste for Freja...

  •   5. aug 2007 Hvor er jeg ked af det på din og Fridas vegne..

    Fy for fanden, hvor er det ækelt!

    Håber at Frida-pigen kommer sig hurtigt og uden mén.

    Knus herfra.


  •   5. aug 2007 Forstår godt du er rasende!
    Jeg ved ikke hvad jeg ville have gjort hvis det var Daisy....
    Ville blive ked og møg hamrende rasende :o(
    God bedring med hende. Stakkels tøs!


  •   5. aug 2007 Hvor er jeg ked af det på dine og din vaps vejne Karin smiley

    Jeg håber at Frida kommer sig uden mén...selvom sådan et overfald altid vil sætte sine spor...

    Knuz og tanker til Frida og dig..


  •   5. aug 2007 Enig Enig!!!
    Giver dig fuldstængig ret, og kan godt forstå din frustration, håber virkelig din hund kommer oven på igen.
    Hvad der skete dig er min største frygt for hvad der skal ske for min hund, og jeg håber at den hund der gjorde dette mod din bliver aflivet med det samme!!!!


  •   5. aug 2007 God brdring til gamle Frida, hold kæft det er bare en oplevelse man SÅ meget kan undvære :o((

    Jeg håber meget at i begge kommer godt igennem og at Frid-pigen healer fint og uden problemer, både på krop og i sjæl.

    Kærlige knus og kram,
    Karina.


  • Dr D
    Dr D Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 1
      5. aug 2007 steriliseres, de "muskelblandinger". Hvis vi ska det dårlige ry til livs, så hjælper det fanme heller ik at der hver evig eneste skide dag blir oprettet nye såkaldte amstaff kuld til salg!

    Så fat dog der ik kommer noget godt ud af at tjene penge på de hunde. "Han vil gerne være far".. "Det ku være hyggeligt at ha hvalpe"!!! Hva faan er det for noget???
    Hva med lige at bruge hjernen og se hvor det gode liig er i at lave endnu flere køtere til statistikken over latterlige ejere med dårligt avlede hunde!!

    Jeg skummer af raseri sammen med dig Karin, uhhh de burde skamme sig ejerne af den hund og alle de andre idioter der vader rundt med deres stakkels hunde uden snor og med en forkærlighed for at bide og den eneste grund til de gør det, er for at skabe respekt!! Jow, det ska sku nok hjælpe spasser!!!
    Den burde aflives!! -Sammen med ejeren!


  •   5. aug 2007 starkel det bare ikke sjovt sådan noger potekram fra bacardi

  •   5. aug 2007 Skyd den lorte køter som har bidt stakkel´s Frida..

    Det er for sygt at folk ikke har styr på deres hunde.. smiley

    Giv hende en forkælelses tur herfra.. Kram..

    Mette..


  •   5. aug 2007 Frida..og ja..godt dit velafrettede spark ku få den væk!

    min frygt er også en dag at møde en løs hund med velpolerede tænder..JA..jeg har Bullmastiff..men tro mig..de kan ikke hamle op med alt selvom de muligvis er større...

    mht tavleløs avl..der er vi rørende enige..mere kontrol ville gavne racerne og de der i det mindste GIDER anstrenge sig for at lave mentalt stabile hunde...

    og martin..jeg skal nok sende dig en tudekiks hvis du føler for det...


  •   5. aug 2007 når stakkels hund ;-( håber af hele mit hjerte at hund snart bliver frisk igen og uden men af det ...
    men ville da så også bliver rigtig ked af det hvis mine hunde skulle skydes for de er jo noget af de der "parpirløse lorte hunde" snøft snøft


  •   5. aug 2007 Åhhhhh stakkels lille frida, åhhh hvor er det synd for hende, det er forfærdentligt der ikke snart bliver gjort noget i den muskelhund sag, hvor mange flere hunde skal bides og måske endda slåes ihjel???!!!!
    Ønsker frida god bedring og også dig det må være forfærdentlig at opleve sådan noget, og du har prøvet de flere gange..
    Hilsen Mig og hundene


  •   5. aug 2007 Ønsker en smuk hund rigtig go bedring, og deler min mening, afliv de møg kræ af køtere.

  •   5. aug 2007 For F... Hvor grumt smiley
    Håber Frida kommer sig hurtigst muligt!


  •   5. aug 2007 Føler med dig vi har lige været igennem det samme..

  •   5. aug 2007 Stakkels Frida.

    Kan godt forstå du kalder dem lortehunde...

    God bedring, og forhåbenligt uden komplikationer.


  •   5. aug 2007 for jeres tanker...luner svært!

  •   5. aug 2007 Kan godt forstå din vrede. Godt du var snarrådig nok til at give den et spark. Jeg ønsker Frida god bedring og ønsker det bedste for dig

  •   5. aug 2007 Stakkels stakkels hund.Kan godt forstå at du er totalt kedaf det og oprevet over at sådan en sindsyg hund skal have lov til at ødelægge din dejlig hund.Alt mit held og lykke til Fridaes bedring.

  •   5. aug 2007 Hvor jeg føler med din hund - og dig. Og hvor er jeg glad for at jeg for lang tid siden tog den beslutning at muskelhunde ikke er noget min hund nogensinde kommer i nærheden af.

    -- men det havde jo så ikke hjulpet i den situation alligevel :o(

    go bedring til hende ..


  •   5. aug 2007 og jeg kan så sandelig godt forstå du er herregal.

    God bedring til Frida - håber hun bliver rask og undgår operation.


  •   5. aug 2007 Stakkels vaps.

    Det ser grumt ud smiley


  •   5. aug 2007 Stakkels Frida:-(

    Jeg håber også hun heler fint og ikke får nogle mén, hverken fysisk eller psykisk:-(



  •   5. aug 2007 Håber såret heler uden problemer og Frida ikke bliver mærket af epsisoden *S*

    God bedring med hende


  •   5. aug 2007 Ville bare ønske god bedring til stakkels Frida

Annonce