{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Hvad sker der (Agility)? {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der hvis hunden starter for tideligt til agility?

Joy er nemlig begyndt at hoppe over hækken der hvor hun bliver passer, og ar hoppe over noget er jo en del af Aguility... Så tager hun skade af at lave fri aguility?

(Ved egentlig ikke om indlægget hører under trænning istedet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der (Agility)?
  • #1   12. maj 2007 Ti lLouise - Ja men tænkte om hun godt kan "gå i stykker" når hun selvtrænner allerede? Hun er jo hun 4 måneder og hækken er ca dobbelt så høj som hun er

• #2   12. maj 2007 Sålænge den bare hopper over hækken frivilligt en gang i mellem sker der ikke noger. Men i agility tvinger vi hundene til gentagne hop, det går ikke. Så det må vente til hunden er udvokset. .

• #3   12. maj 2007 Okay, jeg regnede heller ikke med at starte seri'øst endnu.. vil gerne have hun hører lidt bedere efter først..

• #4   12. maj 2007 Du skal jo os have den grundlæggende sturdressur på plads først. Og så passer det med at hunden er udvokset og klar til agility, når dressuren er der. Ellers spilder du både din og hundens tid, og de andre på holdets tid. Held og lykke. Har trænet i 14 år nu, og det er en rigtig god sport.

• #5   12. maj 2007 Til Doggymum - som jeg skriver regner jeg heller ikke med at starte nu smiley

Hav, kom til at se på datoen idag, og Joy er ikke 4 måneder mere, men 5 fra idag *g*

• #6   14. maj 2007 min labrador har altid sprunget over vores hegn og det har han ikke taget skade af. men disideret agility træning er det jo heller ikke. der er det heller ikke det joy laver det er leg og "dårlig" opdragelse ligesom det er med min. jeg træer agility ned ham idag og er uddannet ag- træner. grunden til de ikke må starte før de er et år er pga af vægten deres knogler bliver udsat for når de springer mange gange i træk, belastningen ved feltforhindringerne og pga zikzakken. undersøg om der er hvalpeagility i nærheden af hvor i bor det kunne odt være en ide.det er en blanding af lydighed og nogle af de elementer man bruger i ag(tunnel, pose, fremadsendelse osv).

Kommentér på:
Hvad sker der (Agility)?

Annonce