Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattebakke-hunde :)
  • #1   5. maj 2007 Det har jeg ikke, af den grund at den eneste interesse Joy har i kattebakken er at æde kattens lort :s

• #2   5. maj 2007 det er først herinde jeg hørte om hunde går på kattebakke, meget underligt

• #3   5. maj 2007 NEJ... Fy for pokker da.. hunde har da krav på at komme ud <b>minimum</b> 2 gange om dagen, og der burde det kunne klares (ved voksne hunde)...

• #4   5. maj 2007 Nope..........det skal være en kæmpe kattebakke, hvis Emma skulle være deri *GG*..........men nu tænker du nok mest på små hunde *S*

Jeg forstår ikke formålet med det.......hunde skal ud og tisse......de skal ikke bruge kattebakke ;o)

• #5   5. maj 2007 Søster - Jeg så det lige i en profil herinde, og ville høre om det var meget udbredt. Jeg forstår det ikke helt, derfor jeg ville høre en forklaring fra folk der har trænet deres egen hund til det smiley

• #6   5. maj 2007 Har aldrig brug aviser eller kattebakke, men er stået op og har gået med hunden, så den kan blive renlig - det andet som at bruge kattebakke mm. er sq dovenskab fra ejerens side.

• #7   5. maj 2007 Susie - Jeg skulle nok også fylde hele badeværelset med grus for at få det til at passe smiley

• #8   5. maj 2007 Måske er det folk der bor i lejl. Har set man kan købe hunde toiletter.

• #9   5. maj 2007 Jeg så det engang på Animal Planet, og jeg var (og er stadig) dybt forarget..

Jeg mener at en hund (enhver race) skal ud og gå ture.. Og snuse og hilse..

Kan se logikken i det (måske), mens den er alene hjemme.. Men ellers ville jeg foreslå folk at få en kat i stedet for..

Og så vil jeg som katteejer sige - gud hvor er det træls at skulle rense kattebakker.. altså i bund.. Olivers bliver tømt 2 gange dagligt (han har 2 bakker) - morgen og aften. Og så bliver de helt tømt og vasket en gang om ugen.. Og jeg synes bare det er SÅ træls.. Så ville aldrig få endnu et dyr der skulle på bakken *SS*

Aj en hund er en hund og har brug for gåture...

• #10   5. maj 2007 Dorte - Ellers kunne du da også bruge hele dagen på at gøre rent i kattebakken med hele 6 hunde smiley

Jeg forstår bare ikke at man ikke går med hunden så den skider udenfor smiley

• #11   5. maj 2007 synes heller ikke at det er ok selv om man bor på anden sal..

• #12   5. maj 2007 Nu ved jeg godt Joy stadig er hvalp (4 måneder) men selv når hun er voksen og hvis vi boede på 2 sal ville jeg gå ned med hende

• #13   5. maj 2007 Tror heller ikke helt du er i målgruppen, Ratster smiley Joy blir jo rimelig stor.

• #14   5. maj 2007 til Rilou - tja okay *g* ville også tage hunden ned hvis jeg havde en lille..

Det er kun Rottweiler (min kat) der får lov til at bruge kattebakken, men han er så også indekat og hader at være udenfor smiley

• #15   5. maj 2007 Tror jeg vil omdøbe Caiser til Chihuahua smiley Dét er han han tror at han er.

Ej, tror i har skræmt folkene væk der har bakketrænet deres hunde smiley

• #16   5. maj 2007 Men okay, hellere på avis papiret end i den dyre taske man har købt til når hunden skal med ind på Strøget og vises frem smiley

• #17   5. maj 2007 Dorte - Det var præcis derfor jeg ville høre hvorfor man lærte sin hund det smiley Der kunne jo godt være en relevant grund.

Viggo er jo også kun en bette vaps smiley Dem jeg tænker på er vokse hunde.

• #18   5. maj 2007 Man kan da stå med en hund der grundet alder eller sygdom bare ikke kan holde sig en arbejdsdag....

Synes da det er langt bedre med en bakke i sådanne tilfælde end tæpper og ulykkelige hunde

• #19   5. maj 2007 Voksne hunde * ... Jeg staver da som en brækket arm idag :S

• #20   5. maj 2007 Dorthe, jeg synes personligt at det er noget andet når der er tale om hvalpe..

Jeg havde da også aviser liggende da Karla var hvalp, i tilfælde af at hun ikke kunne holde sig..
    Jeg tror dog at aviserne gjorde at hun blev langsommere renlig.

Hvad jeg ikke kan forlige mig med er folk som med vilje lærer hunden at gå på avisen eller i bakken fordi de så ikke behøver lufte dem så ofte...

• #21   5. maj 2007 Da jeg fik Luna boede jeg på 3. sal.. Jeg ville godt have at Luna tissede på aviser, når hun var alene hjemme.. Altså indtil hun var stor nok til at kunne holde sig.. Luna mente så at aviserne skulle man lege med, og så satte man sig da bare og lavede, hvad der nu skulle laves, ved siden af *GG*

Jeg sov så i pyjamas de første mange nætter, indtil Luna kunne sove gennem.. Og så var det bare på med sutterne og nøglen i hånden (vi har låst hoveddør med dørtelefon) samt pose og så ned og ud..

Luna lavede aldrig noget indenfor om natten.. ikke en eneste gang.. Men hun fik heller ikke chancen.

Hun har gjort det som voksen, fordi hun havde dårlig mave.. Der valgte hun at gå ud og sætte sig i køkkenet istedet for at vække mig.. Det har vi ændret, ved simpelthen at soveværelsesdøren står på klem, så det kun er katten, der kan gå ud og ind. Så siger Luna til, når hun skal ned.

• #22   5. maj 2007 Dorte - Kan vi ikke give tømmermændene fra igår skylden? smiley

Okay, jeg er ikke bange for rovfugle, men mere indbrud hvor de tar ham med :|

Grunden til tråden er at jeg ville høre fra de folk der har lært deres voksne, sikkert velfungerende hunde at gå på aviser smiley Hvalpe, gamle og syge er ikke indblandet da der er en grund til det.

Har Caiser dårlig mave, skider han da på badeværelset, men det er ikke noget jeg bevidst har lært ham - tror bare han er god til "watch and learn" :|

• #23   5. maj 2007 Åh det kunne Luna sgu godt ha lært.. Men næh nej.. det var lige foran komfur og køleskab i køkkenet *SS*

• #24   5. maj 2007 Da min skulle lære det var der ingen aviser (ud over når uheldet var sket, så suger de jo fint), men jeg har så også laminat-gulv i køkkenet, hvor hunden er når jeg ikke er hjemme.

• #25   5. maj 2007 Søster - Jeg havde et lækkert tæppe, som han elskede at tisse på da han var mindre :S Nu er det så røget på lager til jeg kan få en rengørings dims til den smiley

• #26   5. maj 2007 Jeg skal helt sikkert have laminat på, næste gang.. Jeg har trægulv i hele hytten,..

• #27   5. maj 2007 Min er trænet i og gå på bakke når han skal og han ikke lige gør mig opmærksom på han skal ud... Han nægter os og gå ud i regn vejr og når vejret er kolt og træls... Altid godt med en bakke hund... smiley

• #28   5. maj 2007 Men oki.. Milo er mere kat end hund... Det var faktisk mine katte der lærte ham det med bakken da han var lille og nu er han så 2 år og bruger bakken endnu når vi ikke er hjemme eller han ikke har tid til og markere ellers hvis vejret er grimt... Men self går vi tur hver dag og gerne 5 gange, og i det her vejr er han ude sammen med min søn i haven og lege, men han vil hellere være inde end ude.....

• #29   5. maj 2007 Ah en selvlært bakke hund smiley Det er sjovt hvad de kan lære ved at observere smiley

• #30   5. maj 2007 Min Argos gik på kattebakken, hvis han havde ondt i maven om natten, istedet for at vække os, men det var noget han lærte sig selv.

/ Trine

• #31   5. maj 2007 Min må nøjes med at gøre det uden for , synes det andet er enormt ulækkert ....

• #32   5. maj 2007 har heldigvis nogle gode katte der lige går ind og dækker det til når hunden har været derinde.. Men bakken bliver skam tømt hver dag... 2 katte og en hund på bakke giver rimelig uren bakke ret hurtig... Men vil da hellere have han går på bakke end han gør det et andet sted i huset....

• #33   5. maj 2007 jo når det er dårlig værd så bliver det brugt istedet for gå tur eller haven, men kun fordi han stritter imod med alt hvad der kan strittes med for ikke at komme ud... Han går helt i bag lås...

Normalitet i min hund findes ikke.....

• #34   6. maj 2007 Har både regn dækken og termo dækken til milo og han nægter stadig når han har dem på.. Kan slæbe ham hen af jorden når det regner for at han skal gå men han nægter stadig..... Så det er jo ikke fordi jeg ikke har været hele møllen igenmen for at han skal ud når det regner, men når hunden har nægtet i 2 år så må jeg indrømme at jeg ikke gider fortsætte....

• #35   7. maj 2007 Ingen aviser / kattebakker her

• #36   18. maj 2007 holder mig enig med de andre, deter meget forkert, den skal ud...
    det at komme ud for hunden er også at den kan komme ud og snuse "læse avisen"
    og ja få brugt energi.
    og noget helt anden, normalt er en hund også flov ved at gøre det indenfor...

• #37   18. maj 2007 Tror det er et stort hit over i USA, det med at lære hunden at gå på kattebakke smiley

• #38   18. maj 2007 Mm, Dorthe, Pernille fandt den lige frem fra gemmerne. Kan du ikke lide den, siden du siger sådan? smiley

• #39   18. maj 2007 Synes den er lidt sjov smiley

• #40   18. maj 2007 Jeg er bestemt ikke enig med hvad pernille skiver...

(holder mig enig med de andre, deter meget forkert, den skal ud...
    det at komme ud for hunden er også at den kan komme ud og snuse "læse avisen"
    og ja få brugt energi.
    og noget helt anden, normalt er en hund også flov ved at gøre det indenfor...)

Min hund feks kommer da også ud minimum 5 gange om dagen, men er jeg ikke hjemme til og gå med ham eller han ikke får gjort mig opmærksom på han skal ud så går han altså på katte bakken, jeg kan overhovedet ikke se det forkerte i det og han bliver rost op til skyerne når jeg ser han har været derinde for jeg mener bestemt det er meget bedre at han gør det derinde end nogen andre steder i huset......

Milo er bestemt ikke flov eller andet fordi han går på bakken, han ved det er rigtig det han har gjort og derfor er han rigtig glad...

Jeg bruger ikke bakken som en undskyldning for min hund ikke kommer ud for det gør han bestemt, men regner det og vejret er slem så vil han altså ikke ud uanset hvad jeg gør, kan da for hulen ikke slæbe ham ned af vejen mens han ligger på jorden fordi han ikke vil gå vel??????

• #41   18. maj 2007 jeg kan da se hvis bakken bliver brugt for en dårlig undskyldning fordi man ikke gider gå tur med min hund... Men jeg nyder og gå lange ture med min hund og jeg er bestemt mere ude menneske end inde.....

• #42   19. maj 2007 Milo's Moar - Det var også lidt derhen jeg ville med tråden smiley Folk som ikke gider lufte hunden, og derfor lærer den at gå på katte bakke.

• #43   19. maj 2007 Ja så har jeg jo ingen grund til og være bekymret over folk så ned til mig fordi min vaps går på bakke....

Mener jo bestemt ikke man burde have hund hvis man ikke tager ansvaret med... Man må aldrig forveksle små hunde med katte... Selvom det er lidt svært her hjemme for milo er mere kat end han er hund i hans være måde, både med leg og når han slåser... Der er der godt nok mere hund i vores katte??? Men tror det er fordi han er opvokset med katte..... Ved det ikke men sjov er han da...

• #44   19. maj 2007 Du behøver ihvertfald ikke at tro at jeg ser ned på dig, for det gør jeg ikke smiley

• #45   1. jun 2009 Først og fremmest så synes jeg generelt folk er meget hurtige ude med deres mening om hvor ulækkert osv de synes det er hvis en hund går på katte bakke...Er det også ulækkert når en kat bruger bakke???
    og rigtig mange tror så åbenbart at hvis en hund bruger kattebakke så kommer den helt sikkert aldrig ud... hvor har I det fra???

Jeg bor på 11 sal... Hvis min Chi skal her og nu så kan jeg simpelthen ikke altid nå ned og udenfor... derfor kattebakke.

Han kan ikke altid holde sig når han er alene og heller ikke om natten.... derfor kattebakke

Han kommer stadig ud og gå... og snuse og alt det der...mange gange om dagen.
    men der er da bedre at han kan gå ét sted hen og sørge for det...
    og kattebakken bliver renset hver dag... så kan absolut ikke se hvorfor det er så forfærdeligt...

Kommentér på:
Kattebakke-hunde :)

Annonce