{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

alene hjemme? {{forumTopicSubject}}

hej alle smiley
jeg har et spørgsmål til alle hundeejere, og det lyder på.. Jeg har den sødeste ligge fransk bulldog ( mener jeg selv smiley ) på 8måneder.. jeg har forsøt at lade hende være alene hjemme utallige af gange. jeg har endag haft kontak med en hundepsykolog, og flere dyrelæger.. Desværre kan Kira simpelthen ikke være alene..! jeg bor i Randers og har hørt en del m hundedagpleje.. Jeg vil høre om nogle kan hjælpe mig måske med et råd ang. alene-problemet eller med hundedagpleje i randers?! Ser frem til at høre fra jer.
Hilsen den fortvivlende hundeejer ( Maria ) og den skønne prinsesse Kira - randers

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alene hjemme?
  • #1   30. apr 2007 Kan du ikke fortælle lidt om hvad hun gør,

• #2   30. apr 2007 Under alle omstændigheder ville jeg mene at det kunne hjælpe at lade hende være alene en kort periode af gangen, to minutter eller sådan noget.
    Så kom tilbage og lad som om du ikke har været væk, så hun ikke forbinder det med noget "kæmpestort."
    Du kan også prøve engeang imellem at tage overtøj på, men i stedet for at gå sætte dig ind og læse avis eller hvad du nu plejer at lave.

Så forbinder hun ikke overtøjet med at du gør, eller kan i hvert fald ikke være sikker på hvornår du så rent faktisk går. Men selvfølgelig skal hun vænnes til det:)

• #3   9. maj 2007 Hej igen. Undskyld jeg har været fraværrende men er i flytterod..! Kira kan stadig ikke være alene, og bare når jeg tager mine nøgler løber hun rundt forvirret og hyler.. dette er ikke et almindelig piv, men at hylde..! Og hun bliver ved.. Jeg har prøvet den metode hvor du tager dine ting, forlader lejligheder og kommer igen efter 1 minut, hvorefter tiden øges.. Jeg har købt sådan en D.A.P ( duftspræder ).. Jeg har været ved dyrelægen med hende adskellige gange og han siger hun er angst og det går over.. Det gjorde det bestem ikke.. Så hun fik sådan nogle piller for angst.. Men det virkede heller ikke.. Hun har fået skannet hendes hovede..! Hmm.. Tjaa har haft kontakt med sådan en hundeadfærds fidus..! Er virkelig fustrede over hvad der dog er galt med hende..! Idet at jeg lige er startet på uddannelse, er jeg simpelthen nød til at finde en holdbarløsning. indtil videre har en nabo passet hende men nu flytter vi jo..

HJÆÆÆLP

Knus maria

Kommentér på:
alene hjemme?

Annonce