{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.473 visninger | Oprettet:

indkald {{forumTopicSubject}}

nej vi har ikke gået til træning og hun er jordens mest lydige hund der gør hvad hun får besked på, sit, dæk. på plads i snor, kan hun til perfektion, det er når jeg slipper hende løs og hun render for langt væk til at jeg med mine svage lunger kan råbe hende op, fløjte kan jeg heller ikke, jo men ikke højt nok hvis hun er 100 m væk, hun er en kæmpe med lange ben, så hun kan hurtigt smutte for langt væk.....raslen med godbidsposen virker , men jeg frygter evt blæst der kan gøre at hun ikke hører raslen med posen......vil en hundefløjte være effektiv, jeg aner jo ikke hvordan de virker....bare rolig hun kommer i hundeskoven og får flere daglige gåture, så selv om mine lunger er svage så mangler hun intet i den retning

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indkald
  • #2   10. maj 2019 hun er med på job på plejehjemmet 3 x 4 timer ugentlig, alle elsker hende fordi hun er så rolig, hun tigger ikke fordi hun aldrig er blevet fodret med menneskemad, så det har ingen interesse, hun er lige fyldt 1 år....53 kg....jeg vejer 47, har aldrig trukket når vi går tur, 1 gang hoppet op, der fik hun et kontant NEJ, hun er en hund der rigtig gerne vil please mig, og hun er ikke kuet, møder glad andre både voksne og børn hunde og mennsker.

• #3   10. maj 2019 når hun er løs har hun ingen line ....min flex line er på 15m men så snart den strammer standser hun, hun er en meget dygtig og lydig hund

• #4   10. maj 2019 hip hurra Raika på hendes 1 års fødselsdag 3. maj

profilbillede
  • #5   10. maj 2019 jeg bruger kattemad som godbidder, det virker, jeg ved godt at proteinindholdet er for højt til hund, men hun lever jo ikke af det og de 5-10 concept for life kattepiller dagligt det går nok

• #6   10. maj 2019 Hubde kan sagtens leve af kattemad, det er ofte også bedre end hundemad

• #7   10. maj 2019 Altså hvis spørgsmålet går på en højere lyd, ja, så vil en hundefløjte helt klart kunne virke. Men den skal jo indlæres præcis som alt andet, og det kommer ikke af sig selv uanset hvor lydig hun er.

Husk at selvom din hund er mange meter væk fra dig, så skal du stadig kunne holde øje med andre hunde eller mennesker omkring jer. Jeg siger det kun, fordi jeg oplever folk, der har deres hunde ALT for langt væk når jeg støder på den smiley

• #8   10. maj 2019 Hej søde Bente, hyggeligt at se dig herinde smiley Går du stadig til katteudstillinger? smiley

• #9   10. maj 2019 En hundefløjte “virker” ikke. Den er ikke magisk, og hunden aner ikke hvad den betyder. Det er bare en lyd. Men den kan bruges som en kommando, når kommandoen/lyden er indlært. Så hvis du lærer den at pust i fløjte=kom, så virker fløjten.

Vælg en ordentlig fløjte, og en som er nem at genanskaffe, hvis du smider den væk. For sjovt nok er et følt ikke et fløjt, det er dén lyd som dén fløjte laver når du puster i den. Acme har numre, så man kan købe flere med nøjagtig samme tone. Det er et godt sted at starte.

• #10   11. maj 2019 kun som gæst Frk. Jensen, jeg har ikke noget der er værd at udstille, jo et huskræ der sikkert ville elske al den dejlige opmærksomhed, en enkelt MCO med knækhale, nahh jeg tror ikke lige en katteudstilling ligge lige til højrebenet lige pt.....og jeg aner ikke hvor du kender mig fra....griner

tak for alle jeres fine svar, jeg vil prøve en fløjte, hun er såmænd lærenem nok, 10 minutter fra hvalp havde hun lært at sitte, og det tog hende vel det samme at lære hendes navn, og vi træner de gængse kommandoer dagligt, det er en god "leg"

• #11   11. maj 2019 Vi sås vidst sidst i Grenaa til udstilling der, mener du havde dejlige Tango med smiley

• #12   11. maj 2019 jeg hedder forresten Tanja smiley

• #13   11. maj 2019 uha tango, jo vi var i Grenå og mange andre steder på udstilling Tanja, ahhh nu gik en prås op for mig, nu ved jeg hvem du er.....griner, det hjalp jeg fik navn på.....Tango var en skøn dreng og han lavede mange fine killinger, der er et par af hans børn og børnebørn der fører generne videre, alle med Tangos skønne sind

profilbillede
  • #14   11. maj 2019 Det er godt at hører smiley

Kommentér på:
indkald

Annonce