{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Blærerøvstråd - min seje sporpige {{forumTopicSubject}}

Igår gik jeg spor med pigerne, og jeg har egentlig aldrig fået filmet Bella på sporet, sådan fra siden. Så jeg smed linen og lod hende gå med sig selv, og filmede pigen. Her er resultatet:

https://youtu.be/-bDLGKwioxc

https://youtu.be/LD8-9dEobuM

Taget i betragtning hvor meget vi har kæmpet med farten på sporet, så synes jeg hun er ret så sej smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blærerøvstråd - min seje sporpige
  • #1   2. mar 2019 Den er klart bedst på det video, hvor der er et knæk.

Ser fint ud smiley

• #2   2. mar 2019 Det sjovt at se at hun rent faktisk bare drejer med sporet på knækket. Vores lokale schweiss hundefører fortale sidst om at det var meget mystisk at hvalpe som man starter op på schweiss, de drejer lige så fint med på knækket. Men vores lidt mere rutinerede sporhunde, de vil altid lige forsætte en meter længere og så tilbage igen. Ingen har en forklaring på hvorfor, men vi må have ødelagt noget når hunden ikke følger sin første indskydelse som den netop gjorde som hvalp.

• #3   2. mar 2019 Tak Martine. Ja, hun løber lidt på den med genstanden, men hun er heldigvis efterhånden til at styre med stemmen.

L.P. jeg tror det handler om træning af momentet. Altså, hvis det er ligegyldigt om hunden tager knækket som i videoen, så træner man det jo heller ikke. Og så vidt jeg husker, betyder det ikke noget for den type spor. Jeg synes at det tager voldsomt meget tid at træne knæk og spidser, og hvis ikke jeg skulle bruge dem til noget, havde jeg ikke trænet det så meget smiley

• #4   2. mar 2019 Du har sikkert fuldstændig ret. Og nej, det betyder ikke noget at hunden går den meter ud, bare den søger tilbage igen. Men det er lidt finurligt, at det er en " fejl" som kommer med erfaringen.

• #5   2. mar 2019 Hundene lærer jo lynhurtigt at sætte tempoet en smule op, og de finder også lynhurtigt ud af at de såmænd sagtens kan finde knækkene, men at de bare lige skal et smut tilbage igen. Mange nye i DcH spor har også tilladt hundene den fejl, men efter et par konkurrencer træner de det væk, for det koster en god slat at rende over knæk smiley

• #6   2. mar 2019 Det er jo helt sikkert en uvane, men når hunden har så travlt med at finde frem til byttet, så koster det dælme at skulle ud og se alle ender.
    Og at de så vælger det til. Nones har alt alt alt for meget fart på, og jeg har vabler i hænderne af at holde ham. Jeg døjer vældig med at få ham til at markere på sårleje, det springer han let og elegant over. Og træner vi markering på små stykker skind eller andet, så
    Æder han det inden han markere haha. Så nu er de blevet sat fast på et stykke pind.

• #7   2. mar 2019 Dygtig hundepige smiley

• #8   2. mar 2019 Hahaha, L.P., det lyder sgu ellers ret festligt, sådan at æde små stykker skind smiley

Tak AG smiley Hun er sgu så sød, den lille pige smiley

• #9   2. mar 2019 Ja hverdag er en fest her. Men din hundepige ser fantastisk dejlig ud !

• #10   2. mar 2019 Tak smiley Hun er jo efterhånden en moden dame, så måske du kan glæde dig til at Nones bliver flittig i hovedet om 3-4 år smiley

• #11   2. mar 2019 Jeg ser 80 procent af tiden frem til det haha smiley det kan dælme give grå hår at have sådan en abe. Jeg kunne ikke forestille mig at schæferen er bagefter i sine unge år smiley

Kommentér på:
Blærerøvstråd - min seje sporpige

Annonce