træningskammerat søges træningskammerat søges
Jeg ville høre om der mon er nogen herinde, som bor i Storkbh. og er ved at træne op til en lp1 ?
Altså DKKs klasse 1 programmet.
Jeg træner klasse 2 til daglig - men skal op i klasse 1 prøven her om et par mdr.
Jeg er vild med at træne - men mangler lidt en at træne med, diskutere tingene med - og blive set lidt udefra.
En træningstime på hold flyver af sted, og det ville være så fint med en at øve med i mellemtiden. Også så der er en anden hund at forholde sig til - en ting er hjemme i haven/ stuen - det er super også at øve tingene med en anden hund. Det er min erfaring at hundene faktisk også lærer meget ved at se på hinanden.
Det er Gimli jeg træner med - og han kan med alle hunde.
Håber der er nogen derude, som synes det kunne være sjovt, og som er lige så bidt af det som mig.
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
Dejligt med noget respons.
Jeg træner i Albertslund hver søndag, Kipler - det tager mig kun 20 min. at køre derud. Ingen problemer.....
Vi træner der ved bjerget - et godt sted, hvor der ikke bliver set skævt til løse hunde, og hvor det er nemt at finde en krog, hvor man kan være lidt i fred.
Gimli udfordrer ikke nogen eller noget. Han er kastreret.
Ja - lad os mødes.....
Jeg starter arbejde onsdag - om aftenen her efter påske.
Jeg kan tirsdag og onsdag i dagtimerne i denne uge, hvis det er.....Ellers har jeg tit fri i hverdage.
Kennel house Of Hunters.........Lige præcis. Det er også det jeg er nået frem til. Når man træner på holdet, er man jo meget koncenteret om sin egen hund, og der er ikke tid til at dvæle ved detaljer med træneren.
Og så hjem og øve alene. Det ville være SÅ fedt med en at øve sammen med ind i mellem, med mulighed for at udveksle erfaringer, rette hinanden - og i hele taget inspirere. Ellers er det jo et langt stk. hen ad vejen solo-løb. Også stor fordel f.eks at øve fælles-dæk med en anden hund.
Næstved er nok desværre lidt langt at køre
træningskammerat søges