Indkald med linie.. Indkald med linie..
Hej alle. Jeg vil høre om der e rnogen, der har erfaring med at indkalde i en lang linie. Eller om i har i det hele taget efaring med indkald. Det er fordi..vi har en Golden på lidt over 5 måneder, og indtil nu har han altid gået lige bag os på tur, selvom han var fri, men nu kan vi overhoved ikke kalde ham til os. Det er specielt et problem, hvis der kommer andre hunde eller mennesker, men hvis også han bare stopper op og snuser til noget, så er det ikke lige altid han gider komme, når vi kalder. Jeg ved godt, at han er unghund, og der høre de måske ikke så godt efter osv..så det er også derfor vi har anskaffet os en lang linie, så han kan lære indkald, men det er som sagt ikke helt lykkedes os endnu, så vi ville høre om der var nogle forslag? Håber der er ..
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 128 Svar: 395
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 128 Svar: 395
jun 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 8 Emner: 5 Svar: 28
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 22
Jeg ved godt at det kan være lidt svært at forstå hvordan man helt skal gøre men jeg vil gerne demonstrere det, for dem der gerne vil have det, hvis i har svært ved at forstå beskrivelsen og jeg kan godt forstå hvis i har for det ville jeg selv have hvis jeg ikke kendte den og skulle læse den ud fra min ejen beskrivelse
håber det hjælper
Indkald med linie..