331 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Indkald med linie.. Indkald med linie..

Hej alle. Jeg vil høre om der e rnogen, der har erfaring med at indkalde i en lang linie. Eller om i har i det hele taget efaring med indkald. Det er fordi..vi har en Golden på lidt over 5 måneder, og indtil nu har han altid gået lige bag os på tur, selvom han var fri, men nu kan vi overhoved ikke kalde ham til os. Det er specielt et problem, hvis der kommer andre hunde eller mennesker, men hvis også han bare stopper op og snuser til noget, så er det ikke lige altid han gider komme, når vi kalder. Jeg ved godt, at han er unghund, og der høre de måske ikke så godt efter osv..så det er også derfor vi har anskaffet os en lang linie, så han kan lære indkald, men det er som sagt ikke helt lykkedes os endnu, så vi ville høre om der var nogle forslag? Håber der er .. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indkald med linie..
  • #1   2. apr 2007 ´Tak for svaret. Det må vi prøve smiley

• #2   2. apr 2007 Ok..det skal jeg huske smiley

• #3   2. apr 2007 en rigtig god ting til dette problem kan også være at gå steder hvor i let kan gemme jer for hunden , når hunden er lidt væk gem jer og kald , og gør det gerne flere gange på en tur , og hvis den opdager i er ved at løbe væk for at gemme jer så bare fortsæt med at finde et hurtigt gemmested , dette gør at hunden bliver meget opmærksom på hvor i er , og samtidig laver i et godt bånd imellem jer .......

• #4   5. apr 2007 Indkald med lang linie kan gøre ondt i hænderne *SS* og begrænser ens indkald længde. ja det med at gå ture hvor man kan gemme sig er en rigtig god løsning, den har jeg selv brugt meget men der kommer lige en udvigelse herfra. hvis du er ude at gå og hunden løber efter noget eller snuser (efter du har kaldt på ham), kan det være en god ide hvis du kan få hunden til at se på dig et øjeblik, i det øjeblik vender du dig om og løber den modsatte vej mens du kalder på hunden (kun en gang). kommer han skal du vende om lige i det øjeblik han løber forbi dig (vend om så du altid har ryggen til ham) og løb den anden vej. Du må ikke have kontakt til ham hverken med stemme eller øjnkontakt (hvis han løber så tæt på dig at han snitter din arm så træk den til dig) denne leg bliver i ved med til du er meget forpustet *GG* eller når hunden heletiden er tæt på dig (næsten løber i ring) så vender du dig og siger plads (hvis det var det der var meningen fra starten af) det er en af lydigheds træning jeg har lært ved en af de hundens krobssprog.

Jeg ved godt at det kan være lidt svært at forstå hvordan man helt skal gøre men jeg vil gerne demonstrere det, for dem der gerne vil have det, hvis i har svært ved at forstå beskrivelsen og jeg kan godt forstå hvis i har for det ville jeg selv have hvis jeg ikke kendte den og skulle læse den ud fra min ejen beskrivelse

håber det hjælper

Kommentér på:
Indkald med linie..

Annonce