{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundesvømning på Fyn
  • #1   15. mar 2007 Lærke - Ja vi glæder os også rigtig meget kan du tro =)

    Synes bare at det er rigtig langt at køre, vi kan tidligt køre herfra kl 15 i hverdagene og vil så være der kl 16.30 - svømme ca 30 min og så 1½ time hjem igen...


  • #2   15. mar 2007 Jeg ved godt at hundecenteret er det eneste sted på Fyn hvor der tilbydes hundesvømning, men der må da være andre steder hvor de har en opvarmet pool til dyr..

    Måske en der er til heste??


  • #3   15. mar 2007 lærke - Jeg ved faktisk ike om hunden må svømme inden den er en vis alder, men det er der nok nogle andre der ved *GG*

    Den første gang koster det 125 kr, der kommer en instruktør med i vandet og viser hunden hvad det er og hjælper den med at holde ballance osv.
    - Derefter koster det så 85 kr for ½ times selvsvøm..

    Lige så snart vandet bliver varmere ved stranden kan jeg jo selv svømme med ham der, men det er alt for koldt for hans led at komme deri nu desværre..
    - Bor ellers kun lige 5 min fra stranden *smil*


  • #4   15. mar 2007 Nina...Du må holde øje med Liebhaverne.

    Og så "låne" deres pools når de ikke er hjemme ;o))


  • #5   15. mar 2007 lærke - så lidt =)

    janie - hihi ; )
    jeg er bare så ærgelig over at det er så langt væk..
    Mine arbejdstider passer slet ikke til hundesvømning synes jeg =(

    Men det er nødvendigt og derfor må vi jo få det til at hænge sammen alligevel..
    - Nu må vi jo også lige se på hvor ofte han mener det er nødvendigt og så tage den derfra..



  • #6   15. mar 2007 Jeg svømmer dernede 3 gange om ugen når jeg kan med min efter en korsbåndoperation.... og selv om det er lidt langt væk kører jeg gerne turen fordi det virker..

    god fornøjelse


  • #7   15. mar 2007 ven og vogter - ja vi bliver jo også nødt til at køre den lange vej, men jeg ville jo gerne se om der var en pool lidt tættere på så vi kunne komme afsted lidt oftere..
    mandag, tirsdag og onsdag har jeg for sent fri til at det kan lade sig gøre når det er så langt væk..


  • #8   16. mar 2007 Hej

    Det er vel lige før, at det er nemmere at køre til vejle og svømme der..............

    Anette


Kommentér på:
Hundesvømning på Fyn

Annonce