{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

udstilling! {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Jeg overvejer at deltage i en udstilling med Joy til september men vil gerne have lidt mere viden.

Jeg ved at man kan læse om det inde på DKK men synes ikke rigtig at jeg forstår det de skriver mange af stederne. Så derfor søger jeg viden herinde som kan læses af "normale"/nybegyndere????
Min hund er Hvid Schweizisk Hyrdehund tæve på 6 måneder (9 måneder til september) det vil sige at hun skal udstilles i junior-klassen.

Alt modtages med kyshånd????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling!
  • #1   29. maj 2018 Find et sted i nærheden af dig hvor du kan gå til ringtræning (udstillingstræning). Søg hjælp hos din opdrætter - de fleste vil rigtig gerne hjælpe!

• #2   29. maj 2018 Har fået en masse hjælp fra opdrætter som har tilbudt at træne med os et par gange inden udstillingen. Hun har også sagt at der er ringtræning i Støvring som jeg er ved at undersøge.

• #3   29. maj 2018 Jeg ville nok stille på et skue inden da, for at få en fornemmelse for hvad der kræves inden en rigtig udstilling.

• #4   29. maj 2018 Når du nu kigger på ringtræning i Støvring, antager jeg at du er fra Aalborg /Støvring området.
    Ringtræning er en meget god ide, jeg går selv ved Annick i Støvring. Det er drive in så man betaler kun for en lektion af gangen og dermed ikke tvunget de næste 8 uger på et hold.
    Start med et skue både for dig og hundens skyld, da det er lidt mere afslappet der. Der er bla skue den 23.06 på dyrskuepladsen i Skalborg (tilmeldingsfrist den 09.06)
    Hav masser af tålmodighed og vær klar når du skal ind i ringen, kom gerne en time eller to før. Hav vand, godbidder, udstillingsline og evt stol til dig og skygge til hunden med.
    Allerede nu kan du øve hende i at fremmede rører og føler hende over det hele, her i blandt viser tænder.

Spørg hvis der er mere smiley

• #5   29. maj 2018 Ciwi.. bor i Vesthimmerland men har kun godt og vel 40 min til Støvring. skriver lige privat til dog nu hvor du selv går der.

• #6   29. maj 2018 Tag imod al den hjælp du kan få fra Bettina smiley

• #7   30. maj 2018 Der er både ringtræning hos Annick på langeline(privat ringtræning, drive in og hold) og ringtræning hos DKK på Porthusvej i Støvring smiley
    Jeg kommer selv hos Annick, sammen med vores udstationeringsvært, og ringtræner vores lille brunbjørn smiley

Ting du kan starte med at øve hjemme er stå og at løbe pænt ved siden af i trav..

Kommentér på:
udstilling!

Annonce