Weightpull? Weightpull?
Halløjsa igen alle sammen!!
Jeg har prøvet Waterwalker som styrketrænings metode for Dario, min snart 10 mdr. gamle Amerikanske Bulldog.
Det var dog ikke med det største held og smil på læben, da Dario ikke er voldsomt vandglad...
Han elsker dog at trække, og derfor ville jeg hører om der var nogle der kunne fortælle lidt om weightpull, såsom for eksempel:
Hvor gammel skal hunden være?
Skal den være røntgen fotograferet først?
Hvor kan man købe udstyr?
Hvor kan man træne (sjælland, helst i Slagelses nærhed)?
Hvor lang tid går der før man kan se resultater?
osv osv osv.....
Glæder mig til jeres svar :o)
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 75 Svar: 618
søg altid i forum først !! , der er blandt andet det her
mvh H og C
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 102 Svar: 1.904
der kan du læse en masse artikler om hvordan og hvorledes man kan komme igang
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
Lykke
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 102 Svar: 1.904
det at træne weightpull går jo ud på at lave noget med sin hund og at få en god kontakt og nogle gode oplevelser med sin hund presis som med alt mulight andet træning..
men spørg hvis der er noget mere inderekte som du vil vide
mvh
martin thomsen
jun 2006
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 172
Så det er decideret muskeltræning for hunde, og om de kan li' det, regner jeg stærkt med da -
én vis form for hård bodybuilding kan udløse endorfiner i hjernen, hvilket giver en tilfredsstillende følelse lissom sex og latter... Det gør det hos mennesker, og det skulle ikke undre mig hvis det gør det samme hos hunde... Desuden har muskelhunde et stort behov for at bruge deres muskler/kræfter, deraf weightpull... :o)
okt 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 532
Jeg har tidligere skrevet til dig da du søgte sted i slagelse, du er velkommen til at kigge forbi, eller ringe.
Der er sku' for mange aspekter til at jeg kan skrive det hele her.
(link fjernet)
Weightpull?