421 visninger
|
Oprettet:
25. jan 2006 Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
Waterwalk nogle erfaringer? {{forumTopicSubject}}
På bag grund af en anden tråd, hvor samtalen blev drejet over i dette emne, vil jeg gerne høre om der er nogle der har erfaringer med waterwalk, gode som dårlige er velkomne.
Jeg har lige meldt Athene til en prøvetime, men tror jeg vil få problemer med at få hende ind i den der lille boks....
/ Trine
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
jun 2006
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 172
Han er nemlig slet ikke glad for vand, og derfor vár det måske ikke lige hans bedste oplevelse :o( Dyrlægen der stod for det den dag, var dog også lidt ubetænksom da han startede med at fylde vand i også først bagefter starte båndet - istedet for at gøre det omvendt sådan så Dario blev distraheret af båndet.... Men ja...
At komme ind i tanken var ikke det store problem, frygtede jeg nemlig også... Det var vandet der skræmte ham, og ikke tanken... Så... Men prøv det :o)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
Det var ikke slemt, anden gang måtte jeg dog skubbe lidt bag på hende, den største overraskelse var dog som Niels skriver, når vandet kommer ind.
Det kan godt skabe lidt utryghed at vandet lige pludselig kommer op fra bunden, men du er meget tæt på hunden og kan på den måde hurtigt aflede den.
Du kan se billeder af tanken her: http://kbh-dyrehospital.dk/page.asp?sideid=3&zcs=172
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.576
Tak for jeres input!
/ Trine
Waterwalk nogle erfaringer?