Ringtræning, Amager og omegn. (Eller, afslappet hygge fælles træner) Ringtræning, Amager og omegn. (Eller, afslappet hygge fælles træner)
Hej derude i hundeland.
Jeg er jo den lykkelige ejer af en udstillings aktiv Dansk Svensk Gårdhund. Det går jo ganske fint, når vi sådan traver rundt i ringene derude, men det kunne blive bedre.
Derfor er jeg på en desperat jagt, efter hold ringtræning på amager eller i nærheden.
Ja og jeg mener desperat. For jeg kan simpelthen ikke for livet af mig finde noget som helst!
SÅ til jer hundefolk derude, kender i nogen som kender nogen, der har hørt om en, der er gift med en, som holder ringtræning på Amager eller i fornuftig offentligt transport afstand?
ELLER!
Er jeg ikke den eneste, som er desperat på jagt efter dette. Eller bare på jagt efter nogen at træne omkring, som derfor har lyst til nogle afslappede aftaler, hvor man mødes med hunde og dyrker sin ting.
Måske du gerne vil øve, at din hund kan gå pænt, lave tricks etc, selvom der er andre hunde omkring jer? (Fordi det kunne vi godt tænke os, at få øvet på!) Så kunne vi jo slå os sammen!
Håber der er nogen derude, som kan hjælpe.
feb 2018
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 19
Den har i to år haft beskeden "DET ER IKKE MULIGT AT TLMELDE TIL RINGTRÆNING PT. NÅR DER IGEN ÅBNES BLIVER DET SAT PÅ HJEMMESIDEN OG FACEBOOK." klistret på siden med ringtræning
Så den har jeg altså opgivet, at regne med bliver til noget
mar 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 6 Emner: 74 Svar: 2.510
Og ja, jeg har også ventet i flere år på at DKK tilbyder ringtræning på Amager, men der sker ikke noget
feb 2018
Det har so far ikke givet pote, derfor jeg havde håbet nogen måske kendte nogle hundeskoler, eller nogen som havde gang i noget der ikke var blevet reklameret for, eller havde lyst til at finde på en kreativ løsning
Men tak for forslagene.
mar 2009
Måske du skal være medlem først?
feb 2018
For at komme til hvidovre, ville jeg skulle bruge en til halvanden time i busser, med minimum 2 skift. Der er liiidt stramt at gøre med hund(e) og at få til at passe ind tidsmæssigt.
Medmindre de som sidste år, vælger at skifte mellem Ballerup og schæferklubben herude på amager. Men det kan jeg ikke finde ud af om de gør. Jeg prøver at skrive til dem igen
EDIT: Kan se på opslaget, at den som har sat det op, siger at det kun er for terrier. Grah
mar 2009
maj 2017
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 5
Det er mig der har ringtræning for Kreds 1 på Amager
Jeg har tilbudt 4 ringtræningshold i august og september 2017
Jeg skal nok lægge flere hold op i løbet at foråret.
Det bliver en hverdagsaften sidst i marts eller først i april.
Det bliver lagt på Kreds 1 hjemneside og FB side. Tilmelding via Hundeweb
feb 2018
10# AH! Direkte fra hestens mund. Fantastisk! Så vil jeg holde et meget vågent øje, med facebook og hjemmeside. Tak for info!
mar 2009
Ringtræning, Amager og omegn. (Eller, afslappet hygge fælles træner)