{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Hjælp... {{forumTopicSubject}}

Hej,

Ja nu bliver jeg nød til at få nogle gode råd. Det handler om min mors hund Kvik, han er en Dansk/svensk gårdhund se ham her: http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7112
Når men problemet er at han er et nervøst nervevrag her op til nytår. Sidste år havde han også problemer men ikke lige så voldsomt som i år. Derfor har vi brug for hjælp, da det ikke er til at holde ud, det går så ondt i hjertet at se ham sådan.
Det begyndte så småt for 14 dage siden, men bliver værre og værre fra hver dag der går. Min mor skal trække ham ud af døren for at få ham ned at tisse mv. Når han er oppe i lejligheden bruger han tiden på mine forældres badeværelse - eller dvs. han står i brusekabinen bag badeforhænget og ryster. Derude tilbringer han det meste af tiden når det er mørkt - ligeså snart det er lyst er problemerne ikke ligeså store som når det er mørkt. Hvis vi lukker døren til badeværelset skæber han på døren og går nærmest i panik over ikke at kunne komme derud, derfor har vi valgt at lade døren stå åben så han kommer derud.
Min mor plejer at give ham en pillecocktail nytårsaften som dyrlægen har udskrevet til ham. Men vores problem er - hvad pokker stiller vi op med ham til dagligt? Vi ynker ham IKKE, men kan bare ikke holde til at se ham sådan mere.. HJÆLP!!!

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Malene J & co.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp...
Kommentér på:
Hjælp...

Annonce