{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

linea
linea
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 33

Anbefal en god dyrlæge i nordsjælland {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der kan anbefale en eller flere gode dyrlæger i nordsjællandsområdet? og hvorfor synes i den/de er gode? smiley Den vi har lige nu, synes vi går for meget op i pengene og mindre i hunden, så vi ønsker at finde en ny (gerne hurtigt).
På forhånd, tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en god dyrlæge i nordsjælland
  • #1   1. sep 2017 Dyredoktoren i Helsinge, men jeg ved ikke om hun tager nye dyr ind..

Hun er rigtig dygtig og yderst fair i priserne - og man føler aldrig at hun har travlt eller prøver at tjene lidt ekstra! smiley

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

#2   1. sep 2017 Tak, Milla - det vil jeg tjekke ud smiley

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

#5   1. sep 2017 Tak, Astrid - det er noget jeg også lige tjekker ud smiley

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

#6   1. sep 2017 Tak, Isabelle - det tjekker jeg også lige ud smiley Dejligt med så mange input!

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

#7   1. sep 2017 Milla, Astrid og Isabelle, vil i ikke forklare hvorfor i anbefaler de dyrlæger, som i gør? smiley

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

#9   2. sep 2017 Caroline: tak, det er rart at vide smiley Godt dig og din hund efterfølgende har været i gode hænder efter sådan en trist og grum oplevelse smiley

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

#11   2. sep 2017 Ja, jeg kan godt følge dig! smiley

• #13   2. sep 2017 Jo selvfølgelig! Vi snakker altid med Stine hos dyredoktoren. For det første har jeg altid oplevet at blive behandlet godt derinde - og det er de helt små ting såsom at hun lige gad klippe den stores negle, da den lille var til hvalpetjek, uden ekstra omkostninger eller spørgsmål.

Hun har udført steriliseringen af Nicki, og vi fik et papir med hjem, med vejledning til de efterfølgende dage, men de var også super søde til at svare på spørgsmål efterfølgende (jeg var i tvivl, om såret måtte være så rødt som det var, så jeg sendte mail med billeder, men der var heldigvis intet galt!)

Vi har heldigvis ikke haft akut syge hunde, vi har faktisk slet ikke haft syge hunde, så på den front har vi ikke så mange erfaringer. Mine forældre bruger dog også dyredoktoren til deres cocker spaniel, som nærmest konstant har øreproblemer..

Mine forældre har virkelig fået god service - gratis checkups mv, fordi dyrlægen godt ved, at de har smidt en del penge i konsultationer, fordi de ører bliver ved med at være dumme.

Nå ja - et efterfølgende check efter steriliseringen var i øvrigt også bare med i prisen (som i forvejen var billig).

Hun er klart den dyrlæge jeg hat oplevet yde den bedste service, og så er hun oven i købet en af de billigste.

Jeg har prøvet et par forskellige dyrlæger, fordi vi jo har haft tamrotter, og dem har hun ikke rigtig erfaring med, og nogle steder kan de da godt nok få en til at føle sig uvelkommen.. Vi har faktisk også fået klippet negle af en dyrlæge i Hillerød, forid vi netop overvejede at finde en dyrlæge tættere på, men der følte vi os mest bare i vejen, og som om de havde travlt..

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

#14   2. sep 2017 Tusinde tak, Isabelle og Milla smiley Lyder som nogle rigtig gode steder!

• #16   2. sep 2017 Jeg brugte flexdyrlægen i Hillerød, men hun har lige solgt sin praksis til Linda, som nu kalder det slotsdyrlægen. Jeg var meget glad for flexdyrlægen og da hun har givet sine varme anbefalede til Linda, så forsætter vi der. Men har ikke selv haft brug for Linda endnu.

• linea
    linea Tilmeldt:
    nov 2014

#17   2. sep 2017 Isabelle: ja, sådan har jeg det også haha smiley

Sabrina: tak, jeg siger det videre smiley

Kommentér på:
Anbefal en god dyrlæge i nordsjælland

Annonce