{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Har brug for hjælp med tricks! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Laang tid siden? Det synes jeg.
Nå men til sagen;

Jeg vil gerne lære Coco (min konfirmationsgave) nogle tricks, men jeg ved ikke hvilke jeg skal lære hende, og hun kan INGENTING!! Hun kan nogle gange ''Kom her,,. Men ellers intet.
Så ville høre jer, hvad skal man lære en hund først? smiley

På forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har brug for hjælp med tricks!
  • #2   8. jul 2017 Så sætter du dig ned og finder ud af, hvilke lækre godbidder Coco elsker ALLERhøjst - det er måske små stykker kylling, eller pølse, eller.... og så bruger du kun denne lækre godbid til indkald.

Idéen skal være, at der altid venter noget rigtig lækkert og sjovt når du kalder på hende, så det er værd at spurte hen til dig med det samme. Du skal med dette få hende til at forbinde indkald med et instinktivt YES-LÆKKERT, for hunde gør hvad der kan betale sig og er ikke født lydige; motivationen falder, hvis ikke hun kan se meningen med at komme hen til dig.

Hvis det ikke virker, så er det fordi du er gået for hurtigt frem med distraheringer og der er noget mere spændende. Lad være med at kalde på hende, hvis du ved, at du skal stå og sige "kom kom kom kom" femten gange fordi hun er i gang med noget mere spændende. Sæt jer selv op til succes.

Tricks, det kommer jo an på, hvad du selv gider og kan bruge smiley Du kan starte med sit, dæk eller plads. Du kan også øve nogle rigtig gode ting at have på plads i hverdagen, som en nej-kommando og lignende. Et hvalpehold vil sikkert være en rigtig god idé, så du har nogen, der kan guide dig.

• #3   8. jul 2017 Fik du hvalpen i maj måned?
    Da havde et hvalpehold været optimalt at starte på i slutningen af maj, for så havde I nået det før ferien. Alt basis skal grundlægges i de første måneder man har hvalpen.
    Jeg kan kun anbefale en træners hjælp, så alting indlæres rigtigt fra begyndelsen.

• #4   8. jul 2017 Jeg synes at det er en rigtig god idé at starte til træning, så I lige får det basale på plads først smiley

Når I så har lært en masse omkring det at træne hund, så kan du begynde at træne diverse sjove tricks. Du kan kigge på min hunds profil, hvor der er omkring 30 forskellige tricks at vælge i mellem, og ellers på youtube. (hunden hedder Paya)

• #5   22. jul 2017 Malene, det er ikke en hvalp smiley

• #6   22. jul 2017 Hun er ikke en hvalp, så hun kan godt sit navn..

Kommentér på:
Har brug for hjælp med tricks!

Annonce