Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde svømning
  • #1   23. maj 2017 Vores hunde er glade for at komme til svømning- den ene er helt vild med det og begynder at pibe når vi drejer op af indkørslen til svømmehallen :).
    Den svømmehal vi bruger (Hjortemosegaard) er minimums alderen 3 mdr. smiley
    Kender ikke nogle steder på fyn..
    Vi bruger kun svømmehallen om vinteren og strandene om sommeren smiley
    Vi er glade for det og anbefaler det gerne smiley

• #2   23. maj 2017 Kaido var i hundesvømmehallen fra hun var 10 uger gammel........ Lotus er 12 år og vi går stadig i hundesvømmeren hver onsdag aften........

Lise herinde fra (med TM) har en hundesvømmehal på Fyn. Finder lige hjemmesiden smiley

• #3   23. maj 2017 Vores instruktør i svømmehallen anbefalede det ved ca 10 uger og op - men selvfølgelig ikke i særlig lang tid i starten smiley
    Generelt set er svømning en super skånsom måde for hunden at få muskler og bevæge sig på.

Dumle har været i svømmehal et par gange, og elsker det! Så det genoptager vi helt sikkert, så snart det bliver efterår igen.
    Saga var dog langt fra begejstret, og truede med at flytte hjemmefra, hvis jeg tog hende med igen smiley

Kender desværre kun svømmehaller på Sjælland..

• #4   23. maj 2017 http://www.canisvitae.dk/lang-DA/svommehallen

• #5   23. maj 2017 Min erfaring er at det er altafgørende for om hunden vil få en god oplevelse, at man finder et godt roligt sted med forståelse for hunden, især hvis den ikke lige elsker vand.
    Jeg kan kun anbefale en svømmehal i Nordsjælland, DogSwim, kender ikke nogen på Fyn.

• #6   23. maj 2017 Det er hende her der har svømmeren på Østfyn smiley

http://www.hundegalleri.dk/bruger/17452-lise___khyi_sangmus

• #7   23. maj 2017 Det er canisvitae omkring Ørbæk på Fyn, der svømmer vi med vores. hun er super sød og hjælper gerne indtil du føler dig tryg til at gøre det selv smiley

• #8   23. maj 2017 Min gamle vovse mødte havet da han var ti uger. Det var meeeget farligt. Tre dage senere var vi der igen. Han dyppede poterne. Ugen efter tog vi endnu engang på stranden. Vovse spænede ud i vandet og måtte til sidst slæbes ind mod hans vilje. Han var resten af livet den vildeste vandhund. Isflager på 10-15 cm i tykkelse i januar måned??? Hvad så? Der var plads til ham imellem dem.
    På fredag eller lørdag er det så min lille piges tur til at møde "den store vandskål" første gang.

• #9   23. maj 2017 Mine svømmer primært i vinterhalvåret, men vi skal faktisk nu her på torsdag.
    Jeg bruger svømmehallen ved Bækkelund Hundepension i mellem Munkebo og Kerteminde..
    Min den ene var lang tid om at vænne sig til det men elsker det nu.
    Den anden svømner godt, men er en kylling på bassinkanten..

• Trine K
    Trine K Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #10   24. maj 2017 Tusind tak for alle de gode svar smiley

Kommentér på:
Hunde svømning

Annonce