{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

Seriøs træning i Hillerød/omegn? {{forumTopicSubject}}

Med priserne på offentlig transport endnu engang hævet, bliver vi nok nødt til at indse, at vi ikke kan tage til Amager, for at træne.. Desværre! Jeg har aldrig trænet et så godt sted før.

Jeg søger derfor efter et nyt sted, med seriøs træning. Det skal være træning, rettet mod konkurrencer og uden fri hundeleg / frikvarter. Det skal være belønningsbaseret træning - vi bruger klikker, men om instruktøren specifikt arbejder med klikker, er jeg lidt ligeglad med smiley

Og så skal det være til at komme til/fra med offentlig transport. Min førsteprioritet lige pt. er et tricks-hold, hvor man træner til færdighedsprøverne. Kan det ikke lade sig gøre, så leder vi efter et rally-hold på ekspert-niveau,

Kan ingen af disse ting findes, tror jeg vi må gå i gang med LP og så træne hos DKK, for de har i hvert fald LP-hold her i Hillerød. Enten det, eller kigge efter noget agility (har set der er en forening her i Hillerød), men jeg ville nu rigtig gerne i gang med en færdighedsprøve eller rally i ekspert..

Har I nogen anbefalesesværdige steder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seriøs træning i Hillerød/omegn?
Kommentér på:
Seriøs træning i Hillerød/omegn?

Annonce