1.058 visninger
|
Oprettet:
Agility træning {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Jeg skal til at i gang med noget agility træning og vil rigtig gerne træne hjemme i haven også. Jeg synes agility udstyr er meget dyrt og havde derfor tænk om jeg kunne bruge en agility stige som disse: https://apuls.dk/traeningsudstyr/agility-stige
og hvilken ville I vælge hvis det er?
tager også meget gerne imod gode råd til andet godt udstyr I har gode erfaringer med?
Mvh. Daniel
jan 2017
Følger: 8 Emner: 1 Svar: 3
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.120
jan 2017
Jeg er helt ny. Jeg kunne bare se den hed agility og så tænkte jeg den kunne bruges til det.
Min tanke var bare, at man ikke behøver det dyre udstyr fra hundeshoppene. Havde også tænkt at bygge en noget op i træ.
Har I nogle gode steder, hvor man kan finde inspiration?
jan 2017
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 3 Emner: 239 Svar: 3.391
Der hvor jeg træner, må man først tage ud og bruge forhindringerne alene når man kommer på øvet hold (så vidt jeg husker), fordi man på det tidspunkt så har været alle forhindringer igennem og er klar over, hvordan de præcis skal bruges og hvilken sikkerhed man skal tænke på undervejs.
(slalom må man dog altid tage ud selv-træne)
Hvad man gør der hjemme kan vi selvfølgelig ikke styre - men det anbefales aldrig at gå i gang med den form for træning, uden at have gået på minimum et begynderhold først.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Jeg vil også klart anbefale en klub at træne i, så overbelaster du ikke din hund, hvis du har en dygtig træner, og indlære de forskellige forhindringer korrekt fra start af.
dec 2015
Følger: 16 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 198
Agility træning